Apuuuu....eikö Suomesta enää saa Oil of Ulayn rasvoja?? Tietääkö kukaan kun en ole enää mistää kaupasta löytänyt. Kysellyt olen myös kauppiailta eivätkä nekään oikein ole asiaa tienneet. Sehän ikivanha merkki,miksi olisi loppunut Suomen kaupan hyllyiltä? Vai tehdäänkö koko sarjaa enää ollenkaan? Mutta sehän olis kuin Coca Colan olisi lopettanut! Kertokaahan jos vaan joku tietää.Voisi sitten aloittaa uuden rasvan etsinnän jos olen varma ettei Oil Of Ulayta enää saa. Kiiitos ja hyvää kesää kaikille leideille! =D
Minne on hävinnyt Oil Of Ulay?
9
6632
Vastaukset
- rekisteröitymätön**
Nimi ainakin on muuttunut Oil of olay:ksi
Bongasin jotain aiheeseen liittyvää täältä:
http://igs.kirjastot.fi/iGS/kysymykset/haku.aspx?word=Tuonti- Tietääkö kukaan??HELP!
sen perusteella selvisi että tuotetta ei enää Suomeen tuoda.Ei kuulemma myyty tarpeeksi.Tosi outoa!! Ja harmillista!
- Laiska puutarhuri_
Tietääkö kukaan??HELP! kirjoitti:
sen perusteella selvisi että tuotetta ei enää Suomeen tuoda.Ei kuulemma myyty tarpeeksi.Tosi outoa!! Ja harmillista!
Ainakin Tarjoustalossa ja Säästöpörsissä oon vastikään kaipaamaasi tuotesarjaa ollut myynnissä.Itsellä käytössä ko.sarjan silmänympärysvoide.
- iloij
Olay merkkistä tuotteita saa ainakin porvoon sokoksesta.
- Marjutinari
Samaa ihmettelen minä. Kaipaan Oil of Ulayn Regenerist -voiteita. Saan niitä sisareltani Wienistä, mutta Helsingin tavarataloista en ainakaan enää niitä löydä. Outo juttu!
- fanittaa ulayta
Niin, samaa olen ihmetellyt! Ettei niitä enää saa mistään. Vähän aikaa on ollut Kicks-myymälöissä, mutta nyt niitä ei enää myydä!!! Harmi juttu! Ulay on minusta yksi parhaimpia voiteita... Näköjään pitää ostaa ulkomailla aina :(
- Nainen 44v
fanittaa ulayta kirjoitti:
Niin, samaa olen ihmetellyt! Ettei niitä enää saa mistään. Vähän aikaa on ollut Kicks-myymälöissä, mutta nyt niitä ei enää myydä!!! Harmi juttu! Ulay on minusta yksi parhaimpia voiteita... Näköjään pitää ostaa ulkomailla aina :(
Jos osaat enkkua niin lue täältä vastauksen miksi vaihattu.
- sama...öö
Nainen 44v kirjoitti:
Jos osaat enkkua niin lue täältä vastauksen miksi vaihattu.
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20081206013754AAMnTU9
- Kickseissä on taas
fanittaa ulayta kirjoitti:
Kicksistä löytää. Kolme kokonaista eri linjaa ja pari edullista vanhaa voidetta lisäksi.
Tulee ilmeisesti kaikkiin Kickseihin, mutta ensin löysin Itiksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501587- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2711332Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961204- 2031122
- 651074
- 811069