Pirkan Hot Crackers kutittelee suuta mukavasti, eikä sitä ole saatu aikaan edes chilillä, vaan ilmeisesti halvemmalla paprikalla.
Miten se on mahdollista.
Mahtava keksintö silti. Viittaavatko ne Japaniin vai minne?
paprikasta
5
655
Vastaukset
- Mix
tosi alkuperäisen ja leväisen makuinen, suosittelen
miten niin vähästä joukosta eri aineksia saa aikaan niin monta eri makuista mixiä?!
pussissa saisi olla osasien kuvat ja nimet...
järkyn hyviä sellaiset pienet pallerot, joiden pinnassa on seesaminsiemeniä
http://www.pirkka.fi/ruoka/pirkka_tuotteet/pirkka_tuotehaku/?action=product&productId=6410405059413- tuoteperhe...
Tuoteperhe on hauska sana, muttei perheenjäseniä ole kerrottu pusseissa, saisi olla... jotta osaisi tehdä omalle kauppiaalle toivomuksia.
- yhtä paljon maalla ja merellä
Onkohan maalaisten ja kaupunkilaisten makutottumukset jo samanlaiset.
Meneekö samoja tuotteita kaupaksi maalla ja kaupungissa.
- _jussist
Tiedä sitten miten ovat uuttaneet. Chilit ja paprika kuuluvat samaan heimoon - chileissä vain on "hieman" enemmän polttavaa ainesosaa. Niitä on siis kolmea ... mitä lienee jengiä: capsicum frutescens, capsicum chinense ja capsicum annuum. Tulisia löytyy joka jengistä.
- Anonyymi
Jos on japanilaista, niin varmaan sitten wasabia käytetty.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Maustekrassi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849