kännykkä lenkillä

dgj,kjkl-

Mihin laitatte kännykän lenkkeillessä? En ole onnistunut löytämään esim. olkavarteen kiinnitettävää koteloa, johon sopisi kännykkä -vaan niitä i-podille tarkoitettuja löytyy. Onko sellaisia, ja jos, niin mistä saa?

14

7548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölskyy

Pienessä minigrip-pussissa ja taskussa. Hölskyyhän se.

• MITENKÄ?

Puhelin on helppo!Mutta miten sais lenkille mukaan kahvinkeittimen ja virvelin?

• ottaa

kännykkää yleensä mukaan? En minä ainakaan viitsi raahata mitään ylimääräistä mukana kun lenkille lähden. Avaimestakin on jo tarpeeksi riesaa, jos ei satu housuissa olemaan taskua..

• Turvallisuus

Kulkee mukana juomapullo pidikkeen taskuosassa ja on äänettömällä.
        Puhelin on mulla siitäsyystä juoksulenkeillä mukana, kun juoksu lenkkini kulkee aika paljon maastossa, metsien poluilla ja harvaan asutulla seudulla. Se on turvana, jos jotakin sattuu... jalka taittuu, kompastuu pahasti tms... saa sitten soittaa apua, jos muita ei ole lähistöllä. Eli minulla puhelin mukana turvallisuus syistä.

• jekkukekku...

monissa juoksuun tarkoitetuissa vaatteissa on pieniä taskuja, joihin voi sulloo vaikka mitä. Itse pidän joko juoksupaidan taskussa (selän alaosassa, ja niin pieni tasku ettei juuri hölsky) tai sitten trikoiden taskuissa.. ja miksi kännykkä mukaan; jotta voi tietää missä on mennyt ristiin kaverin kanssa, eikä näe, yms. joillain pieniä lapsia, joita ei voi laittaa hoitoon 3h ja olettaa ettei millään saa kiinni yms. Mutta miten ihmeessä ihmiset pärjäsivät ilman kännykkää(??) ;D No siitä meidän nuoriso ei tiedä tuon taivaallista.. ja väliin voi ollakkin ihan hyvä jättää kotiin, tai pitää äänettömällä =D

• NKR

monissa juoksuhousuissa ja paidoissa on pienet taskut ja ainakin minun kännykkä mahtuu niihin. ei hölsky, koska juoksuvaatteet aika piukkoja ja tasku on tarpeeksi pieni. kännykän sijasta voi ottaa mukaan myös kahden euron kolikon. ihmiset ovat ystävällisiä ja antavat tarvittaessa käyttää kännykkäänsä píentä maksua vastaan. on ainakin kohteliasta tarjota maksua käytöstä. minusta kännykkä on turha kapine lenkeillä, jos olet sellaisessa paikassa, missä on muita ihmisiä.

• runner girl

Veikkaisin, että aika harva tällä palstalla liikkuvista juoksee säännöllisesti aina yli tunnin lenkkejä? Eli en ymmärrä, miten joku voi olla niin tärkeä ja korvaamaton henkilö tai miten lapset ja mies/vaimo eivät pärjää sitä yhtä hiivatin tuntia itsekseen kotona. Kertokaa te viisaammat oi!

Jos itselläni on niin tärkeä puhelu tulossa etten voi olla vastaamatta, niin sitten odottelen sitä puhelua ja sen jälkeen vasta lenkille.

Eikös se puhelin saata kastua, jos sen tunkee johonkin pikkutaskuun selkäpuolelle? Mulla ainakin hikeä pukkaa lenkillä sen verran, että en uskaltaisi puhelinta litistää niin likelle ihoa.

Elämässä tapahtuu yhtä ja toista ihanaa ja ikävää, jota pieni ihminen ei voi hallita. Nykyään moni tuntuu vain elävän siinä harhassa, että elämää voisi ihan oikeasti hallita esim kännykällä.

• Leenamarketta

Veikkaus ei osunut nappiin, itse käyn JOKA AAMU LENKILLÄ 1,5-2 tuntia.

en pitänyt kännykkää aiemmin mukana, mutta TURVALLISUUS SYISTÄ pidän nykyisin. Lenkkeilen joka aamu aikaisin jo 5.30 lähden ja lenkkipolulla ei siihen aikaan ole viel ketään. On selkä ja polviongelmaa, joten en halua jäädä tuntitolkulla virumaan yksin metsäiselle polulle, jos satun loukkaamaan itseni tai kaatumaan. Kokemusta on, olen joutunut lojumaan lumihangessa, kun yhtäkkiä selkäkivun yllättäessä jalat petti alta (kipu meni jalkaan asti ja oli sietämätön). Ilman kännykkää olisin paleltunut sinne lumihankeen!! Joten ei se kännykkä aina siksi tarvitse olla mukana, että haluisi olla aina tavoitettavissa, sitä en itsekään lenkillä halua. Kesällä itsekin mietin, että mihin laittaisin kännykän, kaulanauhassa se hölskyy ja pomppii, pitäisi olla jokin kätevä tapa kuljettaa mukana, kun ei vaatteissa ole taskuja. Tai olisi "lenkkeilijän" kännykkä, minkä sais vyötärölle klipsillä kiinni (ihan pieni siis, mikä pysyisi vyötärönauhassa).

• kuntsari

Mulla on
      sellainen pyöräilijän puolihihainen paita jossa on selän takana monta taskua, joihon voi laittaa kaikkea mahdollista tavaraa esim, juomapullon, geelejä, vessapateria yms. En kyllä tiedä mistä urheiluliikkeestä niitä saa.

Toinen mahdollisuus on käyttää uusissa juoksutrikoissa olevaa vetoketjuista taka taskua, joka on pieni mutta sinne mahtuu auton avoimet ja vain yksi geelipussi.

Kolmas mahdollisuus on käyttää vyölaukkua johonka mahtuu paljon tavaraa, mutta se täytyy harjoituksissa kokeilla ja säätää sopivaksi..

• kuntsari

NOKIAn uusimmassa juoksupaidassa on tasku kännykälle, mutta mistä paitoja saa muut kuin NOKIAlaiset , en tiedä...

• on käsivarteen

kiinnitettynä lenkin ajan. Pidän kännykkää mukana ihan "henkivakuutuksena"..heh..
      heh..se on varalla mukana, jos joku hullu sattuu hyökkää kimppuun ; ) tai itselle sattuu rytmihäiriö lenkin aikana ; ) tai joku muu tarvitsee apua..
      tiedän, että kuulostaa hätävarjelun liiottelulta, nainen kun olen..

• namiskuukkeli123

Moni sitäpaitsi kuuntelee myös musaa kännykästä lenkillä ollessaan!! Lisäksi uusissa kännyköissä on kaiken maailman ohjelmia lenkkeilijälle: matkan-ja nopeuden mittausta yms.. Tämän takia känny mukana lenkillä, ei sen takia, että kokisin olevani jotenkin tärkeä ja minun pitäisi aina olla tavoitettavissa!

Juoksutrikoissa on pikku tasku jossa känny kulkee, laitan sen pieneen muovipussiin ettei mene hiestä pilalle! Yhden Mp3-soittimen olen pilannut pitämällä sitä lenkillä ollessa vain ihoa vasten.. :(

• monta konstia

Itsellä on tuollainen aika suuri kosketusnäytöllinen luuri ja se kulkee käsivarsikotelossa, juomapullovyön puhelinkotelossa tai juoksutakin taskussa. Puhelin toimii samalla urheilutietokoneena, erikseen hankittu bluetooth sykevyö, puhelimen GPS mittaa matkat ja pirtää kartat ja lähettää datan vielä endomondon nettipalvelimeen, josta niitä voi tietokoneella tutkiskella. endomondo huutelee myös kilometrin välein väliaikoja ja nopeuksia, niin voi säätää juoksuvauhtia haluamakseen, eikä tarvi vilkuilla kelloa. Märällä kelillä pistän puhelimen muovipussissa koteloon/taskuun, eikä olisi pahitteeksi hikoilun vuoksi muutenkaan. Joku tykkää kuunnella musiikkiakin juostessa, itse en sellaisesta välitä.

Tuolla puhelimella voi jopa soittaa, vaikka olenkin tärkeä mies, niin pärjäisin kyllä 1,5h lenkin ajan niinkin etten ole tavoitettavissa, mutta onhan se puhelin hyvä olla mukana jos vaikka loukkaa itsensä tms. ja joskus lapsilla voi tulla joku hätä ja niillähän iskee paniikki, jos ne ei saa ketään kiiinni.

• monta konstia

Ai niin naisten olen kuullut kuljettava luuria jopa rintaliiveissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2245
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1958
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1489
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1337
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1048
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      967
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe