fetajuustosta...

kysymys::

onko fetajuusto lihottavaa?

6

8847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fetajuusto

siinähän on hiilihydraatteja vain 1,1 grammaa sadassa grammassa. Mutta jos syöt sitä runsaasti yhdessä hiilihydraattien, kuten leipien tai perunoiden kanssa niin kyllä niillä eväillä lihoo, mutta lihottava ainesosa ei ole se feta silloinkaan vaan hiilihydraatit eli sokerit. Pistä vaan kreikkalaisen salaatin joukkoon fetaa ja mausta oliiviöljyllä ja punaviinietikalla kreikkalaiseen tapaan niin hyvä tulee.

• niin hiilihydraatit

ei lihota? Saman verran kilokaloreita on grammassa proteiinia kuin hiilihydraattia.

Yhtä paljon energiaa tulee kummastakin=yhtä lihottavaa, jos saa energiaa yli oman kulutuksensa.

Jaahas, kuinka paljon mahdankaan lihoa kun oon syönyt tänään vaikka mitä hiilihydraattipitoista, kuten lasagnea?=)

Leipää, puuroa, pastaa, perunaa oon syönyt, mutta paino on kuitenkin pudonnut yhteensä 300 grammaa kahdessa viikossa 1400 kilokalorilla.

Ei musta hullummin normipainon sisällä laihduttaessa.

• talavet...
        niin hiilihydraatit kirjoitti:

ei lihota? Saman verran kilokaloreita on grammassa proteiinia kuin hiilihydraattia.

Yhtä paljon energiaa tulee kummastakin=yhtä lihottavaa, jos saa energiaa yli oman kulutuksensa.

Jaahas, kuinka paljon mahdankaan lihoa kun oon syönyt tänään vaikka mitä hiilihydraattipitoista, kuten lasagnea?=)

Leipää, puuroa, pastaa, perunaa oon syönyt, mutta paino on kuitenkin pudonnut yhteensä 300 grammaa kahdessa viikossa 1400 kilokalorilla.

Ei musta hullummin normipainon sisällä laihduttaessa.

Siis voi elämä...

Fetajuusto lihottaa, jos syöt sitä kilon. Silloin kaloreita kertyy 3280kcal ja lihot ihan saletisti.

Mutta jos syöt 100g fetajuustoa, niin kaloreita tulee 328kcal ja sillä määrällä ei sata varmaan liho!

Mä en ymmärrä tällasta boletusta näistä helevetin hiilareista ja rasvoista. Voit syödä puhdasta rypsiöljyä kaksi desiä ja saada siitä 1768kcal jolloin moni laihtuu vielä tuollakin kalorimäärällä.

Voit syödä 400g puhdasta sokeria, saada siitä 1624kcal ja laihtua, koska energiansaantisi on alle kulutuksesi.

On eri asia, onko 2dl rasvan juominen, tai 400g sokerin syöminen kuinka fiksua ja terveellistä kuin se lihottaako se.

Ihminen lihoo, kun se syö yli kulutuksensa, syö se mitä tahansa. Eri ihmiset kuluttavat eri tavalla, mutta fakta on se, että jos lihot, syöt enemmän kuin kulutat. Vittu, aivan sama mitä syöt.

• juuri sitä
        talavet... kirjoitti:

Siis voi elämä...

Fetajuusto lihottaa, jos syöt sitä kilon. Silloin kaloreita kertyy 3280kcal ja lihot ihan saletisti.

Mutta jos syöt 100g fetajuustoa, niin kaloreita tulee 328kcal ja sillä määrällä ei sata varmaan liho!

Mä en ymmärrä tällasta boletusta näistä helevetin hiilareista ja rasvoista. Voit syödä puhdasta rypsiöljyä kaksi desiä ja saada siitä 1768kcal jolloin moni laihtuu vielä tuollakin kalorimäärällä.

Voit syödä 400g puhdasta sokeria, saada siitä 1624kcal ja laihtua, koska energiansaantisi on alle kulutuksesi.

On eri asia, onko 2dl rasvan juominen, tai 400g sokerin syöminen kuinka fiksua ja terveellistä kuin se lihottaako se.

Ihminen lihoo, kun se syö yli kulutuksensa, syö se mitä tahansa. Eri ihmiset kuluttavat eri tavalla, mutta fakta on se, että jos lihot, syöt enemmän kuin kulutat. Vittu, aivan sama mitä syöt.

mitä kirjoitit, eli ihan sama mistä energia tulee, kunhan ei syö yli oman kulutuksensa. Mikään ruoka-aine kun ei itsessään lihota, ainakaan en sellaista tiedä=).

Fetajuusto esimerkistä sanoisin jos tuon verta paljon syö yli oman kulutuksensa, vaikka sen 100g eli 328kcal, niin lihoo varmasti.

• bana--

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      34
      9208
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      27
      3696
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      54
      2260
    4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      107
      2110
    5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      17
      1880
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      12
      1485
    7. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      25
      1319
    8. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      71
      1207
    9. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      916
    10. Millaisia odotuksia ensi vuodelle?

Itse odotan parempaa taloudellista tasapainoa ja sen aion myös saavuttaa, kun onhan se vain minusta kiinni.
      Sinkut
      159
      843
    Aihe