Eli pitäisi löytää hyvät saunatilat ensikesän illanistujaisiin noin 15 hengtelle, mielellään joku mökkisauna ja kohtuuhintainen.
Osaisiko kukaan sanoa, mistä kannattaisi kysellä? Olen yrittäny metästää ja ainoa mitä löysin on ounasvaaran pirteillä. Ei tarvitsisi olla ihan kaupungissa, mutta ei mielellään kovin kaukanakaan.
Kiitos etukäteen ja mielellään vain asiallisia vastauksia!
Saunatilat hakusessa
21
7393
Vastaukset
- uudet
kivat tilat Ostoskeskuksen alakerrassa. Tosin ei mökkijuttu, mutta saunatilat, jääkaapit ym löytyy..
- Mindeb
Mistä?
- Saunottu on.
Ounasvaaran majat,ketapirrti.jne.
- saunomaan
olisiko jollakin ajantasaista tietoa näistä Rovaniemen Saunatiloista?
- B.Wisser
saunomaan kirjoitti:
http://www.puolakkaravintolat.net/site/index.php?option=com_content&view=article&id=6&Itemid=13
Siinä Ihan keskustassa oleva sauna. Sampokeskuksessa sijaitsee tuo - Arkaainen
saunomaan kirjoitti:
Artiklalla on saunatilat melkein keskustassa ja ovat varmasti riittävät 15 hlön saunailtaan.
http://www.artikla.com/artikla/toippari/vuokraus
- ???
Rovaniemen Reserviläisten maja Toramon ampumaradalla. 50E vuorokausivuokra, sauna 50E. Ruokailuvälineet 150 henkilölle. Paikkaan mahtuu yli 100 ihmistä
- Saunottaja
Nuo erilaiaset palvelut joissa luvataan ajantasaista tietoa esim sauntiloista tai yrityksistä ovat pelkkiä huijareita. Yritetäään ilman työtä kerätä rahaa yrittäjiltä muka palvelusta, joihin pitäisi ilmoittaa itse tietonsa. Googlekin on parempi. Kenenkään ei pidä ilmoittaa toisten tiloja mihinkään, koska silloin yritetään vaan rahastaa ko. yrittäjää.
- :) nice
www.parpalandia.com
- :)
Myös palju
- 19+5
Lapin pultilla on kivat tilat!
- Mosuukkeli
Ka tiiä häntä!?
- möö
Pistä goole hakuun Ketapirtti. Saaren erästäjien maja lähellä citymarkettia:)
- helppivä
Onko kellään tiedossa millaiset nuo Reserviläisten saunatilat on? Onko siis millaiset kunnoltaan, siistit jne.
- saunonusiellä
Nuo Puolakkaravintoloiden saunat ovat parhaat. Keskellä keskustaa, sisälle mahtuu melkein 30 hlöä. Omat viinat ja ruoat. Tilat myöskin käytössä koko illan
- Moskun majatalo
Moskun Majatalolla on hyvä puunauna ja saapi olla luonnon rauhassa . Rovaniemen kaupunki/ keskusta vain 15 min matka päässä. Ulkoa löytyy laavu jossa on mukava paistaa vaikka makkaraa. 15 henkeä kesällä sopii näihin tiloihin mainiosti. Hinta laatusuhde kohdallaan.
t.Moskun majatalon emäntä Helena - rtfgb
Lapin Pultin saunatilat on tosi siistit. Löytyy biljardipöytä, valtava sauna ja poreamme :)
- piiki1
entäs saunalaiva?
- täh?
piiki1 kirjoitti:
entäs saunalaiva?
niin. onko rovaniemellä vielä sitä saunalaivaa?
- Pirttisauna
Ounasvaaran pirttien sauna on myös mukava (varsinkin nyt kesällä, kun pääsee uimaankin).
http://www.saunaonline.fi/saunatilat/ounasvaaran-pirtit-rantasauna-rovaniemi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849