ScanBurger???

Täytyy todellakin ihmetellä ScanBurgerin joidenkin tuotteiden "kotikutoisuutta".

Olen pari kertaa joutunut "puolipakolla" kiireessääni syömään H:gin linja-autoterminaalin / Kauppakeskus Kampin ScanBurgerissa, ja molemmat kerrat olivat pettymyksiä.

Pihvit maistuvat kuin "HK:n einesjauhelihapihvit", eikä puhtaalle lihalle, kuten "oikean" burgerpihvin kuuluu maistua. ScanBurgerin ranskalaiset perunatkin ovat lyhyitä lötköjä pötköjä.

Vertailun vuoksi kävin juuri Hesburgerissa, ja Mega-ateria oli todella herkullinen maukkaine pihveineen ja Hesen maanmainioilla kahdella eri majoneesilla höystettyinä.
Ilmoita

33 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Etpä olekkaan tainnut käydä Kemijärven scanburgerissa alias Majakassa. Missään en ole parempia hampurilaisia tai ranskalaisia saanut. Ja se katkadippi on vaan niin hyvää. Siellä on vielä annoskootkin kohdallaan.
4 VASTAUSTA:
hyvä kun mahdoit kuitenkin hesen ovesta läpi
........ kirjoitti:
"Mahdoit"?
........ kirjoitti:
Oletko jotenkin tyhmä? En minä ole puhunut sanallakaan mistään "hesestä"!
Totta nimittäin jo vuosia työkeikalla Keissä käyneenä kyllä on ollu hyvät Scanburgerit.
+Lisää kommentti
Samaa mieltä, kampissa pari kertaa käyneenä. Raaka-aineiden laatu aivan ala-arvoista Scanburgerissa.
1 VASTAUS:
maistuu kuin keitetty lehmä!
+Lisää kommentti
kolinportin scanburger on paras hampurilais paikka missä olen käynyt, paljon parempia hampurilaisia kuin esim. rosson,McD,hesen ja isommat annokset.. vuonna 2006 kesällä kävin syömässä heinäkuun ajan joka viikko 2-3kertaa siellä ja aikamonia eri aterioita on tullut maisteltua
1 VASTAUS:
keitetylle lehmälle!
+Lisää kommentti
Joo tosiaan saman makusia hamppareita saa kun ostaa kaupasta valmiin HK:n hampurilaisen ja tunkee majoneesia, suolakurkkua, juustoa ym. väliin. Ja halvemmalla pääsee!

Salaattia en suosittele siel syömään ellei haluu syödä osaa huonolaatuisesta salaatista jäätyneenä...
5 VASTAUSTA:
Itse kyllä tykkään Scanin perinteisistä pihveistä. Kokeilkaapas sellaista tuotetta kuin Jetsetter.Mahtaa muuten olla par'aikaa kampanjassa(www.scanburger.fi). Siinä on kuulema erilainen pihvi. Itse testasin, oli kyllä loistava. Slurps!
niin Hyvää! kirjoitti:
Itse kyllä tykkään Scanin perinteisistä pihveistä. Kokeilkaapas sellaista tuotetta kuin Jetsetter.Mahtaa muuten olla par'aikaa kampanjassa(www.scanburger.fi). Siinä on kuulema erilainen pihvi. Itse testasin, oli kyllä loistava. Slurps!
Samaa sarjaa muiden scan-kehujen kanssa. Kuulostaa edelleen omistajan itsensä kirjoittamalta.
niin Hyvää! kirjoitti:
Testattu on. Toimii.
Toimii!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Testattu on. Toimii.
idioottikieltä tuo kirjoituksesi edustaa?
Hampurilaiset on hyviä scanissa lähes poikkeuksetta. Voi tietty olla paikkoja nimenomaan pkn seudulla joissa on paskaa. Ranskalaiset perunat ovat mainioita. Joskus on sattunut vähän liikaa paistuneet.
+Lisää kommentti
Kerran olen Scanburgerissa syönyt, ja se oli juuri tuo Elielin paikka. Enkä missään pikaruokapaikassa ole saanut niin hyvää hampurilaista ennen. Taso romahtanut?
Ilmoita
Joo eikä scanburgerille kirjoitettuihin palautteisiin/yhteydenottopyyntöihin vastata ollenkaan kun kysyy pihveistä.
Ilmoita
Pari kertaa olen käynyt scanilla. Ekan kerran otin ylipäällikön eli siis tämän 1000 grammasen purilaisen.. oli kyllä hemmetin hyvää :)

Noh, satuinpa sitten tossa toissapäivänä käymään uudelleen ja listalta löytyi purilainen nimeltään " kiviranta ".. hintaa 24,90€.... 1700 grammanen purilainen.. maha vieläkin täynnä :Z
Ilmoita
Scanburgereiden laatutasossa on merkittävää vaihtelua liikepaikasta riippuen. Kampin ravintolassa ovat ranskalaiset täysin erilaista tavaraa kuin Rovaniemellä, jossa puolestaan Scanburger.fi -aloitussivun kampanjatuotteita ei välttämättä ole lainkaan valikoimassa.
Ilmoita
supersize me !

Scanburgerin pihvithän sisältävät naudanlihaa, vettä, perunaa, perunajauhoa, peruna-hiutaleita, glukoosia, eläinproteiinia, naudanlihaa, suolaa, mausteita, mausteuutteita

Mutta jos tärkeintä on kasvattaa pötsiä niin kai tuotakin paskaa voi syödä.
Jotenkin koomista että suu vaahdossa selitetään että kyllä näillä ketjueinesruokaloilla on oikeasti ravintolakohtaisia eroja. saat joko paskaa tai vielä paskempaa.
Ilmoita
Scanissa on onneton tuo että nugetteja on vain viisi annoksessa. Eikä kuulemma voi enempää saada, pitää ostaa toinen annos. Saisi olla useampaa kokoa kuten mäkissä ja hesessäkin. 5 nugetista tuu saa*ana kun vihaseks....
Ilmoita
Scanburgerissa on isot ranskalaiset ja olen testannut eri paikoissa ruisateriaa, jonka taso on vaihdellut paikasta riippuen, lähinnä maukkaus on ollut eri tasoista eri paikoissa, raaka-aines ei valittamista ja muna on ollut hyvin paistettu. Täyttävä börböri, suosittelen! Pori- Vaasa välillä taitaa olla yks scani ja sen tuotteet oli kamalia. Kampissa oon taas käyny ranskiksilla, eikä valittamista. Scanin normi ranskikset on tuplasti isommat ku muualla.
Ilmoita
Ihan kohtuullista mättöä Scanista saa. Mielummin käy näissä suuremmissa ketjuissa (hese, mäkki), mutta paremman puitteissa menee. Rispektit Scanille Ylipäällikkö- burgerista, jossa koko on kohdallaan ja nälkä lähtee takuulla! Suonet vaan menee tukkoon, kun ton kokoisessa purilaisessa rasvaakin vähän yli 200 grammaa.
1 VASTAUS:
Hinta on kyllä se miksi en käy Scanburgerissa.. Lahdessa oli vuosia sitten Vanhaviikari ja siellä makso scan ateria 5,50e ja se oli halpa ja iso ateria. Nyt kun kattoo Kärkkäisen tai Nesteen Scanburger hintoja niin mennää jo kympin paremmalle puolella... Hyi
+Lisää kommentti
imekää digii.
Ilmoita
Ei ihme. että olette kaikki noin vitun lihavia ja sairaita kun syötte tuollaista pskaa!!
Ilmoita
Ylipäällikkö; EI kannata ostaa. Ostin puolivuotta sitten, sattui olemaan ylimääräistä rahaa, söin sitten autossa noin 1/4 kokonaisuudesta. Pihvit oli hyvää mutta ei todellakaan sellainen perinteinen hampurilaispihvi. Majoneesia aivan liikaa, silleen oli että ihan kuin sen pitäisi olla parempaa kuin itse hampurilainen. Sitten oli tekijä laittanut väliin yhden ylimääräisen sesam-kannen: En tiedä oliko läppä vai tarkoituksella, mutta kuitenkin tuli olo kuin söisi kahdet päällekkäiset hampurilaiset. Salaattia oli vain koristeeksi. Siinäpä tuo.
Näinpä varmaan ekasti ja vikasti scanburgerissa, kun onhan noita onneksi muitakin.
Ilmoita
Isoimmat annokset ja edullinen hinta, pihvi silkkaa paskaa aivan kuin hesessä ja mäkissä.
Ilmoita
Scanin laatu nykyää?
Ilmoita
Scanin laatu nykyään?????
1 VASTAUS:
On kyllä
+Lisää kommentti
SCANIN LAATU NYKYÄÄN!!!!!
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

ScanBurger???

Täytyy todellakin ihmetellä ScanBurgerin joidenkin tuotteiden "kotikutoisuutta".

Olen pari kertaa joutunut "puolipakolla" kiireessääni syömään H:gin linja-autoterminaalin / Kauppakeskus Kampin ScanBurgerissa, ja molemmat kerrat olivat pettymyksiä.

Pihvit maistuvat kuin "HK:n einesjauhelihapihvit", eikä puhtaalle lihalle, kuten "oikean" burgerpihvin kuuluu maistua. ScanBurgerin ranskalaiset perunatkin ovat lyhyitä lötköjä pötköjä.

Vertailun vuoksi kävin juuri Hesburgerissa, ja Mega-ateria oli todella herkullinen maukkaine pihveineen ja Hesen maanmainioilla kahdella eri majoneesilla höystettyinä.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta