Minulla kun on hirvee suklaan himo olen koittanu,sitä hillitä.Mutta kun se on ainoa paheeni,siis joka lihottaa.Syön normaali ruokia mut tuntuu et ois koko ajan nälkä.Onko olemassa jotain kevyt makeisia tai keinotekoisesti makeuttetuja tuotteita.
Mistä Pro...
6
1322
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
2 dl rasvatonta kylmää maitoa
1 munan keltuainen
... vispataan yhteen kattilassa ja kuumennetaan - ei keitetä
listätään 2 -3 rkl AITOA kaakaojauhetta (vanHouten vaikkapa)
... vatkataan hyvin
lisätään MAKEUTUSJAUHETTA (tai tipat/tebletit) maun mukaan sekä hitunen CHILIPIPPURIA jauhettuna.
Sekoitetaan vielä hyvin ja kuumennetaan kunnolla - ei edelleenkään kiehuteta.
HERKKUA KUUMANA ja kylmänä.
PS: älä päästä valkuaisia keltuaisten mukana maitoon, tulee muuten kokkareita. - normaaliruokia
jos makeanhimo on ongelmasi. Luulen että normaaliruokasi on perunaa, pastaa, makaroonia ja pitsaa. Hedelmissäkin onn hirveestin sokeria ja ne varmasti pitävät yllä makeanhimoasi.
- onhan niitä jotain..
Onhan niitä jotain niitä makeutettuja karkkeja, mutta ne maistuu mielestäni tosi pahoilta.
syö mieluummin hedelmiä. tai osta tummaa suklaata, sitä ei tee mieli syödä niin paljon kun se on vähän tuhdimpaa.
tai yritä olla parin viikon verran kokonaan ilman sokerisia herkkuja ja suklaata, niin addiktio voi mennä ohi. - koska se aiheuttaa
tunteen että koko ajan on nälkä. Ei ole olemassa mitään kevyt makeisia tai makeutettuja tuotteita jotka helpottaisivat oloasi jos et perusruokavaliossasin luovu hiilihydraateista jotka aiheuttavat sinulle himoja.
- pv-kirjekurssilainen
taida olla, mutta hedelmämakeisia ja pastilleja löytyy, esim. Dietorellet ja Läkerol-pastillit (makuja sekä salmiakkia, lakritsia että hedelmää). Noissa pastilleissa on 120 kcal/100 g ja alle 25 kcal/rasia, ja dietorelleissa 135 kcal/100 g. Molempia löytyy lähes kaikista ruokakaupoista.
Jos et halua kokonaan luopua suklaasta, vähäkalorinen vaihtoehto pienen kokonsa takia on esim. Pätkis. Siinä on vain noin 90 kcal/kpl. Sellainen mahtuu hyvin laihduttajankin päivään, jos muu ruokavalio on kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192596Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2091030- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38921- 47894
- 36866
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke122842Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812- 3746