Mitä on tämä grillikastike,Anna Nicole Smith pyysi sitä kun oli sen hepun kanssa syömässä ja eilisessä Eastwoodin leffassa se musta sälli haki sitä kaupasta,ja saako sitä suomesta.
Vastaukset 2
- A One
A1 The Best
Reviewer: Belinda Connolly from Leeds
"A1 Steak Sauce is absolutely fantastic we cannot imagine eating steak without this sauce anymore, you can just use it like you would brown sauce and pour a splodge on the side of your plate and dip the steak into it, but it is a thinner consistency than brown sauce so it also makes a great marinade for the BBQ it just compliments the meat and makes it taste incredible. Delicious!"
http://www.cybercandy.co.uk/aaasmt/index.php/url_pmet3/xdbc_45/dbtc_1/pic_0/add_44112/stc_1 - Anonyymi
Kumma juttu ettei tätä kastiketta ole saatu vieläkään Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1631606Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1481237Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216899- 70846
- 54741
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 46715
- 87637
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt193598- 52582