Tietämätöntä? Missä sijaitsee broilerin ruhossa sen sisäfile? Kesko markkinoi North traden grillattua broilerin sisäfilettä.
Anatomian opinnot jäivät juuri broilerin osalta juopotteluni takia hämäriksi!
Voisiko joku
8
2695
Vastaukset 8
- naurattaa
eipä broiskus oo mitään sisäfilettä olemassakaan!
Ainoo on rintafile. Piste!! - vanha kokki
kun irrotetaan broilerista rintafileet, löytyy fileesn alapuolelta pieni irallaan oleva suikale. Se on se sisäfile.
- vanha kokki
Olenkos minä taas kirjoitellut joutavia, minulla on näköjään okkultistisia kykyjä ja harrastan tiedotonta haamukirjoittelua. Kas kun en itse niitä ole huomannut.
- kkkkkkkkkkkkkk
... sen suuuren rintapalan/fileen sisäpuolella - sellanen nakkia kapeampi lihasuikale.
tosin ikäväksen olen saanut huomata, että ihan kaikkin valmistajien (pakattuna tai irtomuunnissä) ei enää tuota sisäfilettä ole lainkaan - ovat kehvelit sen tainneet jo tehtaalla poistaa erikseen myytäväksi. - jep jep jep
Ei broilerin sisäfilettä oo olemassa. se on broilerin rintafileen sisäosasta leikattu suikale jota nykyään markkinoidaan tietämättömille kuluttajille sisäfileenä
- Anonyymi
Jos kanasta ja broilerista etsisin filettä , niin siksi voisin ajatella selän puolella kuopissa olevat erittäin pehmeät ja maukkaat peukalonpään kokoiset lihapalat. Niistä tehtiin kuulemani mukaan aikoinaan Mannerheimille kanaruoka.
Ne minäkin ensimmäiseksi syön. - Anonyymi
Joo ennen oli broilerissa rinta ja koipi? Nyt on paisti ja filee ? Samoin kun makaronista tuli pastaa?
- kypsennys ja paloitu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556