Eli puhutaan pitkästä aikaa palstalaisista ja vieläpä gallupin/tehtävän muodossa.... (kiva, kiva, tätähän me kaikki olemme jo odottaneetkin)
Eli tehtävä kuuluu seuraavalla tavalla:
Keskustelu- ja ilmaisuTAVOILTAAN saman kaltaiset palstalaiset kirjoittelijan ryhmiin.
Ryhmä 1.
Töykeät ja suorasanaiset
Ryhmä 2.
Paskan jauhajat
Ryhmä 3.
....jne
Ryhmä 4.
Jokainen saa keksiä itse nuo ryhmien nimet. Puskille vinkkinä, että esim. perseen nuolijat, keskinäisen kehumisen kerho ja komppaajat voisivat olla hyviä ryhmiä.
Sitten kaikkien lempiaiheeseen.
12
737
Vastaukset
- paskanjauhaja
paskan jauhaja tarkoittaa sellaista henkilöä, joka kirjaimellisesti työllään vaikuttaa ulosteen rakenteen muuttumiseen jauhemaiseksi. Paskanjauhajaksi taas toisinaan kutsutaan sellaista henkilöä, joka kirjoittaa tai puhuu vailla asiaa, eli hänen kirjoituksessaan tai puheessaan ei ole asiasisältöä.
..että kumpi sinä olet, mutta tuossahan tuo nimimerkin kohdalla lukee. Kiitoksia kuitenkin erittäin valaisevasta selvityksestä.
- Mun mielestä
OOOOOOOOOOONAAAAAAAAAAAAAA
- kuka olen?
Ryhmä Asialliset:
- Ratikkakuski
- Kukkomies
- Dayum
- Serpico
- Hossi
- Rusalkaa
Ryhmä Ajoittain Vihamieliset:
- Papeete1
- ex-Wastaaja
- Hapsenkatti
- erittäin moni puska
- Gek-ko
- MarttyyriMallari TTt
- Sp86
Ryhmä Täysin Turhanpäiväiset tai Himmeet:
- MarttyyriMallari TTt
- Oona
- nikkivaras
- Isukki ym
- Hähää!
Ryhmä (Välillä) Hauskat:
- Yrmio
- Lara
- Gek-ko
- Papeete1
- Einsten1
- RandomN
Ryhmä Neutraalit:
- Vänkyrä-nainen
- Viilisniilis
- Hunaja71
- Aurinko79
- Alruna
- Richartti
- Temeq
- PeteZX6R
- SirpaMaikkarilta
- Frederico
Ryhmä Erikoiset:
- SupremeSatan
- Gek-ko
- Relaxed-eyes
- Suminagashi
- Sp86- Levemir
osaa sanoa kuin ettet ole minä,vaikka olen pitkälle samaa mieltä jaottelusi kanssa. Olet siis joku, joka on täällä suhteellisen ahkeraan, koska tiedät enemmän nimimerkkejä kuin allekirjoittanut.
- ...
..ihan hyvä, mutta muistanet, että rekisteröitymättömistä kirjoittajista sulla ei voi olla samala tavalla realistista kuvaa, kuin rekisteröityneistä. Et voi arvioida meitä samalla kriteeristöllä, kuin rekisteröityneitä.
Aina kun puhutaan rekisteröitymättömistä kirjoittajista, on todella paljon tulkinnan varaa.
Yst.
-e.W
- la.ra
ovat
- Me (Rekkautuneet/hauskat/älykkäät/tiedostavat/jne.)
- Te (uudet/jotka ette tajua/vähemmän älykkäät/hälläväliä -tyypit/jne.)
- Ne (puskat/poissaolevat rekkautuneet/tiukkapipot/daijut/pihalla olevat/kuvitteeliset ja oikeat exät/jne.)
Ryhmän nimi ja koostumus vaihtelee aiheen ja läsnäolon mukaan. erikseen ketään analysoida. Kaikki on kivoja ja mukavia.
Sitä paitti, alku viikon oli kylmää ja nyt alkaa taas aurinko paistaa. Aika hiano homma. Tai siis, ootko saanu lapioitua?...lapion varresta kotia, taas oli sellainen 16 tunnin päivä. Lapiohommat alkaa olemaan valmiit.
Richartti kirjoitti:
...lapion varresta kotia, taas oli sellainen 16 tunnin päivä. Lapiohommat alkaa olemaan valmiit.
En mä ihan yksin Fiskarssilla oo kaikkia lapiohommia tehnyt. On mulla ollut välillä apulaisena 14t Fiat-Hitachi :)
Richartti kirjoitti:
En mä ihan yksin Fiskarssilla oo kaikkia lapiohommia tehnyt. On mulla ollut välillä apulaisena 14t Fiat-Hitachi :)
neljätoistatonninen nyt vaan on vähä isompi (toki hydraulinen) lapio. Tietty jos siel on ollu kuski puikoissa, ni se on tehny sun 16:sta tunnin päivistä ja fiskarssin työllisyydestä pikkusen kyseenalaisen. ;)
Ei vaan, hyvä, että meni kelit hyötyyn.relaxed_eyes kirjoitti:
neljätoistatonninen nyt vaan on vähä isompi (toki hydraulinen) lapio. Tietty jos siel on ollu kuski puikoissa, ni se on tehny sun 16:sta tunnin päivistä ja fiskarssin työllisyydestä pikkusen kyseenalaisen. ;)
Ei vaan, hyvä, että meni kelit hyötyyn.Kyllä se kuski sieltä puikoista on pitänyt huolen, että mun ei oo tarvinnut seisoskella...kyl siellä on saanut välillä juostakin, että on saanut kaikki haudattavat kamat oikeisiin paikkoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174506
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842509Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella271451Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 201041
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon191005- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171914