kaikki psyykkiset ongelmat poistuivat

Timppaxz

Meditaatio auttoi, se korvaa psykoterapian mennen tullen. Olo on nyt sellainen että kunnon liikunta 1-2 tekee euforisen mielialan jolloin on ikäänkuin
kaikkien ongelmien yläpuolella, mikään ei paina mieltä universaalinen rakkaus parantaa kaiken.

9

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä että otit asian esille. Meditaatiossa ihminen todella saa kosketuksen parantaviin voimiin. Se auttaa myös fyysisiin sairauksiin: Minulla oli vasen jalka säärestä kipeä. Kävin illalla nukkumaan, mieleeni tulin eräs hyvä asia, joka minulle oli samana päivänä tapahtunut. Äkkiä tunsin lähes kuuman lämpöaallon lähtevän polvesta nilkkaan ja jalkani parani hetkessä pysyvästi. Olin juuri aloittamassda meditaatiota. Käytätkö mantraa meditoidessasi?

      • lääkekaappi....

      • eivät sovi
        lääkekaappi.... kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Meditaatio
        "oikea keskittyminen,rohkeus,oikea toimeentulo"....jne

        vakavista mielenterveysongelmista kärsiville. En kyllä itse (psykoottinen, pakko-oireet) kokeilisi, ilman valvontaa vaarallista.


      • vaarallisia
        eivät sovi kirjoitti:

        vakavista mielenterveysongelmista kärsiville. En kyllä itse (psykoottinen, pakko-oireet) kokeilisi, ilman valvontaa vaarallista.

        nämä luomutuotteet?


      • meditaatio
        vaarallisia kirjoitti:

        nämä luomutuotteet?

        vaikuttaa noin kuin ap ilmoitti, niin mietipä mitä se voi tehdä jos ihminen on maanis-depressiivinen, psykoottinen jne. Ei muuten ole omaa keksintöäni, voit lukea tämän ohjeen kirjoistakin. Jopa tietyt ruokavaliotkin ovat kiellettyjä mielenterveyspotilailta, ja itse sellaisena ymmärrän asian oikein hyvin. Jatkuva euforiakaan ei taida normaali/tavoiteltava mielentila, ja oireena sitäpaitsi mm. maniassa.


      • tajunnut
        meditaatio kirjoitti:

        vaikuttaa noin kuin ap ilmoitti, niin mietipä mitä se voi tehdä jos ihminen on maanis-depressiivinen, psykoottinen jne. Ei muuten ole omaa keksintöäni, voit lukea tämän ohjeen kirjoistakin. Jopa tietyt ruokavaliotkin ovat kiellettyjä mielenterveyspotilailta, ja itse sellaisena ymmärrän asian oikein hyvin. Jatkuva euforiakaan ei taida normaali/tavoiteltava mielentila, ja oireena sitäpaitsi mm. maniassa.

        Kerro, mistä tieto löytyy, jos et osaa itse sanoa!


      • luultavasti
        tajunnut kirjoitti:

        Kerro, mistä tieto löytyy, jos et osaa itse sanoa!

        tyhmä, tai saivartelet. Niissä jooga- ja meditaatiokirjoissa joita olen lukenut, on sanottu tuo aika selvästi. Jopa urheilu ja hyvinvointilehdissä esitellyt detox ym erikoisruokavaliot on kielletty mielenterveyspotilailta ja henkilöiltä, joilla on raskaita lääkityksiä. Tämä mainitaan artikkeleissa. Tarkista toki asia psykiatriltasi. Meditaatiota ei todellakaan kehitetty muinaisuudessa miksikään "luomu" vaihtoehdoksi vaikkapa psykoottisten sairauksien hoitoon. En ole meditaatiota vastaan, mutta siis todellakin, se ei ole LÄÄKE.


      • ravintorajoitteita
        luultavasti kirjoitti:

        tyhmä, tai saivartelet. Niissä jooga- ja meditaatiokirjoissa joita olen lukenut, on sanottu tuo aika selvästi. Jopa urheilu ja hyvinvointilehdissä esitellyt detox ym erikoisruokavaliot on kielletty mielenterveyspotilailta ja henkilöiltä, joilla on raskaita lääkityksiä. Tämä mainitaan artikkeleissa. Tarkista toki asia psykiatriltasi. Meditaatiota ei todellakaan kehitetty muinaisuudessa miksikään "luomu" vaihtoehdoksi vaikkapa psykoottisten sairauksien hoitoon. En ole meditaatiota vastaan, mutta siis todellakin, se ei ole LÄÄKE.

        mutta lääkkeiden kanssa voi niitä olla. toisaalta eräät virvoitusjuomat ja piristeet voi aiheuttaa esim. unettomuutta. Suomalaiset saa kuulema liian vähän d-vitamiinia. Kalaöljy on kuulema parempi kuin monet lääkkeet ja vitamiinipillerit...


      • jnkutusta
        ravintorajoitteita kirjoitti:

        mutta lääkkeiden kanssa voi niitä olla. toisaalta eräät virvoitusjuomat ja piristeet voi aiheuttaa esim. unettomuutta. Suomalaiset saa kuulema liian vähän d-vitamiinia. Kalaöljy on kuulema parempi kuin monet lääkkeet ja vitamiinipillerit...

        Kyllä mulla ottaa päähän nuo ainaiset luomu jankutukset, kai sä käsität että mielisairauksia ei lääkitellä millään luonnon menetelmillä niin että koita käsittää. Lieviä alakuloisuus tiloja voi kyllä näillä sinun keinoillasi parantaa mutta kun on kyse oikeista sairauksista niin silloin on lääkäri se joka kirjoittaa reseptin, niin että näin on näppäimet. Olen nähnyt niin monta psyykkisesti sairasta ihmistä ja minusta on kohtalon ivaa ajatuskin että he olisivat tulleet terveiksi LUOMUTTELEMALLA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe