kaikki psyykkiset ongelmat poistuivat

Timppaxz

Meditaatio auttoi, se korvaa psykoterapian mennen tullen. Olo on nyt sellainen että kunnon liikunta 1-2 tekee euforisen mielialan jolloin on ikäänkuin
kaikkien ongelmien yläpuolella, mikään ei paina mieltä universaalinen rakkaus parantaa kaiken.

9

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä että otit asian esille. Meditaatiossa ihminen todella saa kosketuksen parantaviin voimiin. Se auttaa myös fyysisiin sairauksiin: Minulla oli vasen jalka säärestä kipeä. Kävin illalla nukkumaan, mieleeni tulin eräs hyvä asia, joka minulle oli samana päivänä tapahtunut. Äkkiä tunsin lähes kuuman lämpöaallon lähtevän polvesta nilkkaan ja jalkani parani hetkessä pysyvästi. Olin juuri aloittamassda meditaatiota. Käytätkö mantraa meditoidessasi?

• lääkekaappi....

• eivät sovi
        lääkekaappi.... kirjoitti:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Meditaatio
        "oikea keskittyminen,rohkeus,oikea toimeentulo"....jne

vakavista mielenterveysongelmista kärsiville. En kyllä itse (psykoottinen, pakko-oireet) kokeilisi, ilman valvontaa vaarallista.

• vaarallisia
        eivät sovi kirjoitti:

vakavista mielenterveysongelmista kärsiville. En kyllä itse (psykoottinen, pakko-oireet) kokeilisi, ilman valvontaa vaarallista.

nämä luomutuotteet?

• meditaatio
        vaarallisia kirjoitti:

nämä luomutuotteet?

vaikuttaa noin kuin ap ilmoitti, niin mietipä mitä se voi tehdä jos ihminen on maanis-depressiivinen, psykoottinen jne. Ei muuten ole omaa keksintöäni, voit lukea tämän ohjeen kirjoistakin. Jopa tietyt ruokavaliotkin ovat kiellettyjä mielenterveyspotilailta, ja itse sellaisena ymmärrän asian oikein hyvin. Jatkuva euforiakaan ei taida normaali/tavoiteltava mielentila, ja oireena sitäpaitsi mm. maniassa.

• tajunnut
        meditaatio kirjoitti:

vaikuttaa noin kuin ap ilmoitti, niin mietipä mitä se voi tehdä jos ihminen on maanis-depressiivinen, psykoottinen jne. Ei muuten ole omaa keksintöäni, voit lukea tämän ohjeen kirjoistakin. Jopa tietyt ruokavaliotkin ovat kiellettyjä mielenterveyspotilailta, ja itse sellaisena ymmärrän asian oikein hyvin. Jatkuva euforiakaan ei taida normaali/tavoiteltava mielentila, ja oireena sitäpaitsi mm. maniassa.

Kerro, mistä tieto löytyy, jos et osaa itse sanoa!

• luultavasti
        tajunnut kirjoitti:

Kerro, mistä tieto löytyy, jos et osaa itse sanoa!

tyhmä, tai saivartelet. Niissä jooga- ja meditaatiokirjoissa joita olen lukenut, on sanottu tuo aika selvästi. Jopa urheilu ja hyvinvointilehdissä esitellyt detox ym erikoisruokavaliot on kielletty mielenterveyspotilailta ja henkilöiltä, joilla on raskaita lääkityksiä. Tämä mainitaan artikkeleissa. Tarkista toki asia psykiatriltasi. Meditaatiota ei todellakaan kehitetty muinaisuudessa miksikään "luomu" vaihtoehdoksi vaikkapa psykoottisten sairauksien hoitoon. En ole meditaatiota vastaan, mutta siis todellakin, se ei ole LÄÄKE.

• ravintorajoitteita
        luultavasti kirjoitti:

tyhmä, tai saivartelet. Niissä jooga- ja meditaatiokirjoissa joita olen lukenut, on sanottu tuo aika selvästi. Jopa urheilu ja hyvinvointilehdissä esitellyt detox ym erikoisruokavaliot on kielletty mielenterveyspotilailta ja henkilöiltä, joilla on raskaita lääkityksiä. Tämä mainitaan artikkeleissa. Tarkista toki asia psykiatriltasi. Meditaatiota ei todellakaan kehitetty muinaisuudessa miksikään "luomu" vaihtoehdoksi vaikkapa psykoottisten sairauksien hoitoon. En ole meditaatiota vastaan, mutta siis todellakin, se ei ole LÄÄKE.

mutta lääkkeiden kanssa voi niitä olla. toisaalta eräät virvoitusjuomat ja piristeet voi aiheuttaa esim. unettomuutta. Suomalaiset saa kuulema liian vähän d-vitamiinia. Kalaöljy on kuulema parempi kuin monet lääkkeet ja vitamiinipillerit...

• jnkutusta
        ravintorajoitteita kirjoitti:

mutta lääkkeiden kanssa voi niitä olla. toisaalta eräät virvoitusjuomat ja piristeet voi aiheuttaa esim. unettomuutta. Suomalaiset saa kuulema liian vähän d-vitamiinia. Kalaöljy on kuulema parempi kuin monet lääkkeet ja vitamiinipillerit...

Kyllä mulla ottaa päähän nuo ainaiset luomu jankutukset, kai sä käsität että mielisairauksia ei lääkitellä millään luonnon menetelmillä niin että koita käsittää. Lieviä alakuloisuus tiloja voi kyllä näillä sinun keinoillasi parantaa mutta kun on kyse oikeista sairauksista niin silloin on lääkäri se joka kirjoittaa reseptin, niin että näin on näppäimet. Olen nähnyt niin monta psyykkisesti sairasta ihmistä ja minusta on kohtalon ivaa ajatuskin että he olisivat tulleet terveiksi LUOMUTTELEMALLA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7105
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      50
      3428
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2157
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      43
      2112
    Aihe