Onko täällä kenelläkään kokemusta Uudenkaupungin (hiihto)putkesta. Siinä näyttäisi olevan 4 leveä puoli rullaluistelulle. Näyttäisi olevan 1057 metriä pitkä ... toihan voisi jopa toimia talvella?
Uudenkaupungin putki
8
766
Vastaukset
- karirh
huomasit? Siellä on käyty montakin kertaa. Asia on ollut esillä Suomi24:ssäkin ja monessa muussa paikkaa. Mutta kysyvälle vastataan.
http://foorumi.tuulluistelu.com/viewtopic.php?t=164
- Kari -- DiRulla
Kas kun eteen on tullut pieni mahdollisuus, että muutan Uuteenkaupunkiin (kop kop). Selailin kaupungin esitettä ja törmäsin siinä halliin ensi kertaa. Täytyypä seurata vähän tarkemmin.
- harjoitteluun
Ei se oikeasti toimi, ensiksikin rataa kierretään myötäpäivään mikä on aika outoa monelle, lisäksi kurvit on naurettavan tiukkoja ja kulman takana voi odottaa mikä kiva yllätys tahansa kun et sinne pysty etukäteen näkemään. Lisäksi ilma on hirveän kuivaa johtuen hiihtoputken kylmäkoneista, joten kurkku tulee herkästi araksi. Kyllä tuo rullisrata on suunniteltu jotain muuta silmälläpitäen kuin luistelua.
- mäkiä sisätiloissa
luistella ukissa sillon kun olen käynyt. Totta että säiistä riippuen (?kun ulkona pakkasta?) kovaa luistellessa voi ottaa kuiva ilma henkeen mutta muutoin hyvä.mäet tekee hyvää keskellä talvea kun ei muuten pääse ulos mäkiä luistelemaan eikä mutkatkaan liian tiukkoja ole. jos asuisin ukin lähellä kävisin varmasti viikoittain rospuuttoaikaan siellä.mutta parasta että menet itse koittamaan!
- Jaakko
mäkiä sisätiloissa kirjoitti:
luistella ukissa sillon kun olen käynyt. Totta että säiistä riippuen (?kun ulkona pakkasta?) kovaa luistellessa voi ottaa kuiva ilma henkeen mutta muutoin hyvä.mäet tekee hyvää keskellä talvea kun ei muuten pääse ulos mäkiä luistelemaan eikä mutkatkaan liian tiukkoja ole. jos asuisin ukin lähellä kävisin varmasti viikoittain rospuuttoaikaan siellä.mutta parasta että menet itse koittamaan!
Olen ollut siellä kokonaista 1 kertaa. Hieno paikka, vaihteleva, haastava. En kyllä menisi sinne kilpailemaan, sen verran hankalilta ne kurvit välillä tuntuvat; jyrkkiä ja myötäpäivään. Mutta jos sielläpäin asuisi, se voisi olla 2. koti.
- huono on
Jaakko kirjoitti:
Olen ollut siellä kokonaista 1 kertaa. Hieno paikka, vaihteleva, haastava. En kyllä menisi sinne kilpailemaan, sen verran hankalilta ne kurvit välillä tuntuvat; jyrkkiä ja myötäpäivään. Mutta jos sielläpäin asuisi, se voisi olla 2. koti.
oliks se nyt 8 euroa kerta..., eli aika kallista kun mitään muuta palveluja ei ole, edes kunnollisia pukukoppeja saati edes suihkuja.
- Ukissa on tapahtunut
huono on kirjoitti:
oliks se nyt 8 euroa kerta..., eli aika kallista kun mitään muuta palveluja ei ole, edes kunnollisia pukukoppeja saati edes suihkuja.
Viimeksi kun talvella kävin Ukin putkessa, niin siellä oli ainakin naisille hyvä pukuhuone ja suihkut.
Sehän on loistava paikka talviharjoitteluun. Sitä vaan Esport Arena on paljon lähempänä. - silmät ja suu auki
Ukissa on tapahtunut kirjoitti:
Viimeksi kun talvella kävin Ukin putkessa, niin siellä oli ainakin naisille hyvä pukuhuone ja suihkut.
Sehän on loistava paikka talviharjoitteluun. Sitä vaan Esport Arena on paljon lähempänä.molemmille sukupuolille löytyy suihkut ja pukukopit....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957