Virkistäkääpä muistiani...kun wikipediassa lukee että sopupelistä kiinni jääneet joukkueet pudotettiin kaksi sarjaporrasta alemmaksi niin miksi Kankaanpäätä ei sitten pudotettu?
Sopupeliskandaalista
pöölö
3
716
Vastaukset
- Pika_Suutari
No se ei jäänä kiinni joukkuveena. Myö jiätiin tiälä savossa.
Pitihän ne yön yli putkassa joitai suutareita ja itkettiki Porin pirulaiset. - ei.....
tarvinnut pudottaa, se putosi muutenkin. Ja sitäpaitsi sehän ei ollut jupakassa mukana.
- pöölö
Minun ymmärtääkseni Kankaanpään pelaajia oli myös lyönyt vetoa tuloksista, koska etukäteen oli sovittu että KaMa tulee voittamaan...
Ja eihän KaMa silloin vuonna 1998 mitään pudonnut! Hyvän kauden pelasivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136