mies korsetissa

mies ???

Jos mies pitää korsettia goottibileis meneekse jo vähän överiks.

17

3818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

      no joo..

    • BubbleGirl

      Miksi mies käyttäisi korsettia bileissä? Eiköhän sen persoonallisinkin heppu ymmärrä, että ehkä ne on kuitnekin vain naisia varten, ku naisilla on tissit...

      • tissikäs

        Entäs sitten, jos naisilla on tissit? :D pointti katosi jonnekin.

        kyllähän historiassa miehetkin ovat käyttäneet korsettia, ja jos viktoriaaniseen pukuun kuuluu korsetti eikä sen käyttö ahdista miehen mieltä, niin mikäs siinä. itse kyllä ottaisin komeat goottipojat korsetitta, mutta kyllä niitä miestenkin korsetteja on/on ollut.


      • pieni lintu

        Vai on se tisseistä kiinni...
        Miesten korsetit on kyllä erimallisia kuin naisten, niitä ei tissejen kanssa käytetä. Olettepas kumman arvostelevia! Varmasti mies hameessa olis aivan hirvittävä kauhistuksen paikka, vaikka sillä olis kuinka miehekäs hame. Uskokaa pois, on olemassa sekä miehekkäitä hameita etä korsetteja! Makuasioista ei tietenkää voi kiistellä, kaikki ei pidä kaikista tyyleistä, mutta se että jotkin vaatteet on vain toiselle sukupuolelle tarkoitettuja, se on pötypuhetta!!!


      • BubbleGirl
        pieni lintu kirjoitti:

        Vai on se tisseistä kiinni...
        Miesten korsetit on kyllä erimallisia kuin naisten, niitä ei tissejen kanssa käytetä. Olettepas kumman arvostelevia! Varmasti mies hameessa olis aivan hirvittävä kauhistuksen paikka, vaikka sillä olis kuinka miehekäs hame. Uskokaa pois, on olemassa sekä miehekkäitä hameita etä korsetteja! Makuasioista ei tietenkää voi kiistellä, kaikki ei pidä kaikista tyyleistä, mutta se että jotkin vaatteet on vain toiselle sukupuolelle tarkoitettuja, se on pötypuhetta!!!

        Kyllä mää tunikan ymmärrän vallan hyvin ja pidänkin sitä ihan tyylikkäänä, mutta korsetti ei ole mieleeni näinä päivinä.
        Muutta... toiset tykkää.


      • ?????
        BubbleGirl kirjoitti:

        Kyllä mää tunikan ymmärrän vallan hyvin ja pidänkin sitä ihan tyylikkäänä, mutta korsetti ei ole mieleeni näinä päivinä.
        Muutta... toiset tykkää.

        Miten tunika ja korsetti liittyy toisiinsa.


      • BubbleGirl
        ????? kirjoitti:

        Miten tunika ja korsetti liittyy toisiinsa.

        Kun oli puhetta eri sukupuoliin liittyvistä vaateista ja miehille suunnatuista korseteista ja sitä haarauduin tunikoihin. Onko sillä väliä?
        Niuhopäivä tänään?


      • mies ???
        BubbleGirl kirjoitti:

        Kun oli puhetta eri sukupuoliin liittyvistä vaateista ja miehille suunnatuista korseteista ja sitä haarauduin tunikoihin. Onko sillä väliä?
        Niuhopäivä tänään?

        Ei oo väliä, eikä oo niuho päivä. Ku nyt miesten ja naisten vaatteist puhutaan ni mitä mieltä ootte esim. hameesta miehellä. Mun mielest kyl sopii joillekin riippuu kyl mitä muuta on pääl, minkä näkönen on ja hameesta.


      • BubbleGirl
        mies ??? kirjoitti:

        Ei oo väliä, eikä oo niuho päivä. Ku nyt miesten ja naisten vaatteist puhutaan ni mitä mieltä ootte esim. hameesta miehellä. Mun mielest kyl sopii joillekin riippuu kyl mitä muuta on pääl, minkä näkönen on ja hameesta.

        Siksi minä sen tunikan mainitsinkin. Jos nyt ihan hame, sellaisena kuin hame yleensä mielletään, löytyy miehen yltä, pitäisin tätä lähinnä vähän transuna tai vähintäänkin höpsönä, mutta miehekäs tunika on asia erikseen (kaverini käyttää tunikaa). ;)


      • mies ???
        BubbleGirl kirjoitti:

        Siksi minä sen tunikan mainitsinkin. Jos nyt ihan hame, sellaisena kuin hame yleensä mielletään, löytyy miehen yltä, pitäisin tätä lähinnä vähän transuna tai vähintäänkin höpsönä, mutta miehekäs tunika on asia erikseen (kaverini käyttää tunikaa). ;)

        Minkälainen on miehekäs tunika? En noist tunikoista mitään tiiä. Olisko mahollista nähä joku esimerkki.


      • Näin se menee
        mies ??? kirjoitti:

        Ei oo väliä, eikä oo niuho päivä. Ku nyt miesten ja naisten vaatteist puhutaan ni mitä mieltä ootte esim. hameesta miehellä. Mun mielest kyl sopii joillekin riippuu kyl mitä muuta on pääl, minkä näkönen on ja hameesta.

        on just miehiä varten. Jos tänään keksittäisiin housut ja hame, niin takuulla miehet rupeaisivat käyttämään hametta ja naiset housuja. Katsokaas, kun käytetään vähän järkeä, niin hiffataan, että miehillä on jalkojen välissä pelit ja vehkeet, jotka roikkuvat, ja jos mies laittaisi housut jalkaansa, niin pelit ja vehkeet tipahtaisivat aina jompaan kumpaan lahkeeseen. Mutta, jos mies nykäiseekin hameen päälleen, niin killuttimillakin on reilusti tilaa. Naisille taas housut sopivat paremmin, koska naisilla ei ole tavaraa, joka voisi tipahtaa jompaan kumpaan lahkeeseen, vaan housut todellakin istuvat kohdalleen. Nykyään ihmisille on kauhistus, jos mies pitää hametta, koska ihmiset eivät käytä aivojaan. Heille kaikki vain on itsestään selvää, sen kummemmin asiaa ajattelematta.


    • Mies ???

      Pieni lisäys korsetista et tarkotan vyötärö mallista enkä rintojen päälle tulevaa.

      • IDAlius

        Jos vähääkään viitsii vaivautua ja esim. googlettaa , voi todeta että vain n.80 vuotta sitten korsettia pitivät päivittäin myös miehet.


      • mies ???
        IDAlius kirjoitti:

        Jos vähääkään viitsii vaivautua ja esim. googlettaa , voi todeta että vain n.80 vuotta sitten korsettia pitivät päivittäin myös miehet.

        Etsä kyl ainoo oo kuka historiast tietää. Enkä mä kysyny korsetin historiast ja jos tulisit nykypäivään.


      • Nimetön
        mies ??? kirjoitti:

        Etsä kyl ainoo oo kuka historiast tietää. Enkä mä kysyny korsetin historiast ja jos tulisit nykypäivään.

        Mutta viestiketjun alkuperäinen tarkoitus oli puhua miesten korseteista ja menevätkö ne överiksi. Tarkkaavaisuutta pyydän.


    • se1ene

      kayn yhdella goottiklubilla jossa on aina mies pukeutuneena korsettiin, sopii hanelle oikein hyvin : ) Kaikille ei kylla sovi.

      • Mies ???

        Minkä näkösille sopii. Kuin paljon miehet käyttää korsetteja yleensä gootti bileis kun en oo monessakaan ollu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe