Onko Suomessa viela yhtaan Roller Derby joukkoetta???
http://www.youtube.com/watch?v=_T8izdlc-dY
http://www.youtube.com/watch?v=7V9S01gdxV0
Roller Derby
6
1028
Vastaukset
- Miss_Da_Minna
Kukaan kiinnostunut aloittamaan joukkoetta???
- Tapsu
Treella olis kiva jotain alotella...
- Miss_Da_Minna
Tapsu kirjoitti:
Treella olis kiva jotain alotella...
Ootko tutustunut lajiin internetissä? Tämä on naisten laji ja ainoastaan tuomarit voivat olla miehiä. Mutta laji on todella hauskaa katsoa, ja laji kasvaa Euroopassa rajähdysmäisesti koko ajan! Jos sulla on kysymyksiä niin laita mulle sähköpostia [email protected]
- Se sama Tapsu
Miss_Da_Minna kirjoitti:
Ootko tutustunut lajiin internetissä? Tämä on naisten laji ja ainoastaan tuomarit voivat olla miehiä. Mutta laji on todella hauskaa katsoa, ja laji kasvaa Euroopassa rajähdysmäisesti koko ajan! Jos sulla on kysymyksiä niin laita mulle sähköpostia [email protected]
Kyllä mä lajin tunnen, ja olen nainen jos sitä mietit. Minkähänlaisia kysymyksiä tässä muka pitäisi olla...?
- Miss_Da_Minna
Se sama Tapsu kirjoitti:
Kyllä mä lajin tunnen, ja olen nainen jos sitä mietit. Minkähänlaisia kysymyksiä tässä muka pitäisi olla...?
Niin et sit vissiin tarvii apua, joten onnea joukkoeen kasaamiseen, ja laita viestia kun ootte valmiita pelaamaan!
- guts galore
Miss_Da_Minna kirjoitti:
Niin et sit vissiin tarvii apua, joten onnea joukkoeen kasaamiseen, ja laita viestia kun ootte valmiita pelaamaan!
Nostelen tätä vanhaa aihetta kun näyttää olevan täällä vielä.
Eli suunitelmissa on helsingin suuntaan perustaa roller derby joukkue kesällä 2009.
Bostonista on muuttamassa ihan oikeata roller derbyä pelannut nainen suomeen jonka kanssa ollaan pistämässä hommaa pystyyn eli jos vielä ketään kiinnostaa niin ehdottomasti ensihätään mulle viestiä:
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811268
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 84824
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47674Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t246592Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569- 51549
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7540