Onko Suomessa viela yhtaan Roller Derby joukkoetta???
http://www.youtube.com/watch?v=_T8izdlc-dY
http://www.youtube.com/watch?v=7V9S01gdxV0
Roller Derby
6
1029
Vastaukset 6
- Miss_Da_Minna
Kukaan kiinnostunut aloittamaan joukkoetta???
- Tapsu
Treella olis kiva jotain alotella...
- Miss_Da_Minna
Tapsu kirjoitti:
Treella olis kiva jotain alotella...
Ootko tutustunut lajiin internetissä? Tämä on naisten laji ja ainoastaan tuomarit voivat olla miehiä. Mutta laji on todella hauskaa katsoa, ja laji kasvaa Euroopassa rajähdysmäisesti koko ajan! Jos sulla on kysymyksiä niin laita mulle sähköpostia [email protected]
- Se sama Tapsu
Miss_Da_Minna kirjoitti:
Ootko tutustunut lajiin internetissä? Tämä on naisten laji ja ainoastaan tuomarit voivat olla miehiä. Mutta laji on todella hauskaa katsoa, ja laji kasvaa Euroopassa rajähdysmäisesti koko ajan! Jos sulla on kysymyksiä niin laita mulle sähköpostia [email protected]
Kyllä mä lajin tunnen, ja olen nainen jos sitä mietit. Minkähänlaisia kysymyksiä tässä muka pitäisi olla...?
- Miss_Da_Minna
Se sama Tapsu kirjoitti:
Kyllä mä lajin tunnen, ja olen nainen jos sitä mietit. Minkähänlaisia kysymyksiä tässä muka pitäisi olla...?
Niin et sit vissiin tarvii apua, joten onnea joukkoeen kasaamiseen, ja laita viestia kun ootte valmiita pelaamaan!
- guts galore
Miss_Da_Minna kirjoitti:
Niin et sit vissiin tarvii apua, joten onnea joukkoeen kasaamiseen, ja laita viestia kun ootte valmiita pelaamaan!
Nostelen tätä vanhaa aihetta kun näyttää olevan täällä vielä.
Eli suunitelmissa on helsingin suuntaan perustaa roller derby joukkue kesällä 2009.
Bostonista on muuttamassa ihan oikeata roller derbyä pelannut nainen suomeen jonka kanssa ollaan pistämässä hommaa pystyyn eli jos vielä ketään kiinnostaa niin ehdottomasti ensihätään mulle viestiä:
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 821247
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä30924Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19785- 46629
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13597Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13590Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja181582Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita123560- 28488
On ollut syyllinen olo viime päivinä
Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si23470