Onko Suomessa viela yhtaan Roller Derby joukkoetta???
http://www.youtube.com/watch?v=_T8izdlc-dY
http://www.youtube.com/watch?v=7V9S01gdxV0
Roller Derby
6
1012
Vastaukset
- Miss_Da_Minna
Kukaan kiinnostunut aloittamaan joukkoetta???
- Tapsu
Treella olis kiva jotain alotella...
- Miss_Da_Minna
Tapsu kirjoitti:
Treella olis kiva jotain alotella...
Ootko tutustunut lajiin internetissä? Tämä on naisten laji ja ainoastaan tuomarit voivat olla miehiä. Mutta laji on todella hauskaa katsoa, ja laji kasvaa Euroopassa rajähdysmäisesti koko ajan! Jos sulla on kysymyksiä niin laita mulle sähköpostia [email protected]
- Se sama Tapsu
Miss_Da_Minna kirjoitti:
Ootko tutustunut lajiin internetissä? Tämä on naisten laji ja ainoastaan tuomarit voivat olla miehiä. Mutta laji on todella hauskaa katsoa, ja laji kasvaa Euroopassa rajähdysmäisesti koko ajan! Jos sulla on kysymyksiä niin laita mulle sähköpostia [email protected]
Kyllä mä lajin tunnen, ja olen nainen jos sitä mietit. Minkähänlaisia kysymyksiä tässä muka pitäisi olla...?
- Miss_Da_Minna
Se sama Tapsu kirjoitti:
Kyllä mä lajin tunnen, ja olen nainen jos sitä mietit. Minkähänlaisia kysymyksiä tässä muka pitäisi olla...?
Niin et sit vissiin tarvii apua, joten onnea joukkoeen kasaamiseen, ja laita viestia kun ootte valmiita pelaamaan!
- guts galore
Miss_Da_Minna kirjoitti:
Niin et sit vissiin tarvii apua, joten onnea joukkoeen kasaamiseen, ja laita viestia kun ootte valmiita pelaamaan!
Nostelen tätä vanhaa aihetta kun näyttää olevan täällä vielä.
Eli suunitelmissa on helsingin suuntaan perustaa roller derby joukkue kesällä 2009.
Bostonista on muuttamassa ihan oikeata roller derbyä pelannut nainen suomeen jonka kanssa ollaan pistämässä hommaa pystyyn eli jos vielä ketään kiinnostaa niin ehdottomasti ensihätään mulle viestiä:
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1963999Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t562827Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881413Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181276Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101229Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi71043Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20221032- 46984
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt228944- 49936