Hei kaikille biliksen pelaajille. Itse en harrasta taskubiljardia enkä muitakaan käsitöitä. Olen sitä mieltä ettei normaalin ihmisen tarvitse itseään hieroskella, sitähän varten on olemassa naiset. Itse olen selibaattimatkalla täällä Pattayalla eikä ole tullut mieleenikään harrastaa biljardia missään muodossa.
Hieman olen ihmetellyt miksi tämä biljardi aiheinen keskustelu käydään täällä urheilun & kuntoilun alla, ehkä joku viisaampi voisi kertoa.
Terveisin Pellervo Hollo ja B-patsas
Taskubiljardi
PellervoHollo
2
2552
Vastaukset
- h3Nkk@
yliarvostettua touhua! kuten viinaksetkin!
- olen ma
Taskubilis on mitä hienoimpia urheilun muotoja mitä maa päällään kantaa. Se voisi olla seuraava olympia lajikin.
Itse pelaan jatkuvasti taskibilistä. Suosittelen silloin käyttämään suoriahousuja, koska ne ovat ohuet ja näinollen tuntuma pelivälineisiin on loistava.
Suosittelen pelamaan porukassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671