Kun olisin just ostamassa uusia kenkiä, ja haluisin tietää millaset kengät sopis skeittaukseen.
Jos joku olis niin kiltti ja kertois?
Auttaako skeitti kengät?
27
7097
Vastaukset
- SuperSkedeejä
PUUKENGÄT niillä voi potkia kadunvarteen pysäköityjä autoja (tulee hianoja lommoja ja lasit saa kevyesti paskaks) ja myöskin jalankulkijoita (saa jopa luita poikki vanhuksilta jos oikeen hyvin osuu) eli eiku ostamaan...
- Matti Mäkelä
kaikilla kengillä voi skeitata mutta kaikki ne on erinlaisii esim jotku saatanan paskat piraatti kengät on niin paska pitoisii että huhhuh. sun kannattaa ostaa kerralla paremmat kengät jotta ne kestää ja sulla lähtee temppua
- blaado
osta essit, emericat, etniessit tai jotkut circat
- skeitari
kannattaa ostaan vans tai emericat
- ys
skeitari kirjoitti:
kannattaa ostaan vans tai emericat
mistä oot tommosta saanu päähäs? Fallenit ollapitää itellä on ja kyllä varial kickfilp meneen helpostin niinku kickfilp, front pop, ja kaikki mitä osaan. eli eiku laminaan ja fallenit ostamaan ja skeittaamaan!
- mister banaani
itsellä on tosi hyviä kokemuksia just noista etnieseistä ja circoista mun ekat skeitti kengät oli circat ja tosi hyvin kesti :) etniesejä on kans ollu parit mut niihin piti vähän totutella ekana mut kylläpä niilläki hyvin rullaili :D
- niin
osta sopuhintaiset, joissa mahd. nauhat suojassa ja muutenkin kulutusta kestävän oloiset. ei mitään 130e artoja, kun ei ne sen enempää kestä kuin jotkut beisikit skedekengät. ja jos et nyt mitään isoja rappuja pudottele tai paina paljoa, niin ei ilmatyynytkään mitään muuta auta kengissä kuin hintaa nostavat.
siis tämä vaan mun mielipide. nimim. kokemusta on- element
osta DC tonikit ei oo mitkään yli kalliit
- mister banaani
element kirjoitti:
osta DC tonikit ei oo mitkään yli kalliit
DC on paska ko hajuaa tosi nopiaa muuten kyllä on mukavat vapaa-ajan kengät :)
- aksel-_
skeittessa kannattaa käyttää skeittikenkiä arvaa miks? koska se lauta pysyy paremmin jaloissa ja jos haluut tietää mailman parhaan skeittaajan kommentin nii katso youtube nimi sen jutun:wlev snowlekson.
- löö
skeitti liikkeisstä saa hyviä skeittareita. skeitti kengät auttavat laudan kontrolloimista eli suosittelen
- hkkhkhkhkhkhkhkhk
no ehkä konversit joissa on vähän vartta että tukeee jalkaa ja sit elittee pohja
mielelään- lakaikai
Lakain kengät on mielestäni parhat skeittikengät, hyvä pito laitaan ja kestää hyvin. hienoja malleja paljon.
- VANAHA KONKARI
olen skeitannut kohta 12 vuotta ja voin sanoo että sillä skeittikenkä merikkillä ei ole väliä kuhan niissä kengissä on pitoa gripin päällä. saan kickflipin päälle vaikka kumpparit jalassa. Itse kyllä pidän elementin, vanssin tai vox:in tai adion merkkiä mieluisina. niitä kenkii kuluu vuodessa 2-3 paria koska grippi hankaa ne rikki joten teen yleensä sellaisen patentin että laitan ilmastointi teippiä kengän kärkiin niin kengät pysyy vähän kauemmin kasassa .
- ääliösipuli
Osta éS tai lakait! ne on niitä parhaita kenkiä! jos grippi raapii kärjet puhki nii kuluta se grippi nii tulee paskempi pito eikä kengät kulu nii nopeeta ;)
- DCDC
DC!
- Nike4life
Parhaat kengät skeittaukseen ovat Nike sb:n kengät tai Adidaksen skeittinkengät
- oab nasfv
Itse hommasin justiinsa adidas neot nii kattelee miten kestävät
- carlolakai
Lakailla on hyviä skedetossuja. Mokkanahka pintaiset parhaita (kulutus/pito).
- skedeejä
adidaksen kengät on niin hyvii et huh huh siis niil lähtee iha rentoo tree ainaki mulla
- skedetytteli
Paskat sillä merkillä mitää väliä oo mut jotku vapaa-ajan tai skeittikengät joissa on paksu pohja on hyvät. Ja mahollisimman tukevat siitä nilkan ympäriltä ettei taitu nilkat nii helposti paksu pohja auttaa jos sillä skeitillä hyppii esim. portaita alas ja jalka tärähtää ikävästi ni se vähä lievittää eikä mee jalka iha palasiks. ei mulla muuta
- adidas adidas
ADIDAS ON PARAS SKEDE KENKÄ IKINÄ.Eli laminaan vaan.
- 15 vuoden kokemus
Tähän mennessä mitä oon skeitannu nii nike sb on palvellu kaikkein parhaiten mitä muut !!
- 5v skeitannut
Lamina.fi:stä saa esimerkiksi kaikennäköistä skeittikenkää. Ei niillä ole nyt niin väliä millaset alussa on. Mutta suosittelen alkuun nyt esimerkiksi halvempia kenkiä esim VOX, Fallen, Emerica jne.. mut sit jos ei oo hinnal välii nii tyylii Adidas tai NikeSB.
- vulcker
Osta kenkäsi skeittikaupasta, siellä lähes kaikki hyviä. Mokkaa ja vulkanoitua pohjallista niin avot! Suosittelen katsomaan tuolta http://www.kanjon.net/product_catalog.php?c=18
- Skeittimuija
Luulisin, että UGGeilla olisi mainio kokemus skeitata. Ei muuta kuin ukki tossun alle ja menoksi! ;)
- Anonyymi
Suora ja paksu pohja on kengissä tärkeintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.665885- 1185135
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4223079Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s971521Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3531171- 29999
- 65981
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46896Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52849