kun luet tätäkin viestiä juuri nyt.
Koetko olevasi
87
1370
Vastaukset
Toisaalta olen tarpeellinen juuri sinulle, juuri nyt.
- vaan..
sinä olet hyödyke. Sinut voidaan rutistaa pusertaa ja heittää roskakoriin ja aina tulee seuraava.
vaan.. kirjoitti:
sinä olet hyödyke. Sinut voidaan rutistaa pusertaa ja heittää roskakoriin ja aina tulee seuraava.
Hyödyke ei voi nimensä mukaisesti olla turha.
Minua ei tule seuraavaa, vaan olen aina ollut ja olen aina.- meillähän
buddy-love kirjoitti:
Hyödyke ei voi nimensä mukaisesti olla turha.
Minua ei tule seuraavaa, vaan olen aina ollut ja olen aina.on täällä nuori filosohvi.
Siihen kiteytyykin olemisen kaikki turhuus. meillähän kirjoitti:
on täällä nuori filosohvi.
Siihen kiteytyykin olemisen kaikki turhuus.Ikäänihän et tiedä, etkä kykene sitä päättelemään.
Myönnän, että kaipaisin haastavaa väittelyä, mutta arvelen ettei sinusta ole minulle vastusta.
Edellinen viestini ei muuten ollut filosofiaa, vaan fysiikkaan perustuvaa logiikkaa.- kertoo
buddy-love kirjoitti:
Ikäänihän et tiedä, etkä kykene sitä päättelemään.
Myönnän, että kaipaisin haastavaa väittelyä, mutta arvelen ettei sinusta ole minulle vastusta.
Edellinen viestini ei muuten ollut filosofiaa, vaan fysiikkaan perustuvaa logiikkaa.tarpeeksi se, että takerrut pikkuseikkojen näpertelyyn. Elämää nähnyt ei kompastu lillukan varsiin..
kertoo kirjoitti:
tarpeeksi se, että takerrut pikkuseikkojen näpertelyyn. Elämää nähnyt ei kompastu lillukan varsiin..
Kuvittelet että takerrun pikkuseikkoihin: maailmankaikkeus on hiekanjyvässä.
- jo . . .
buddy-love kirjoitti:
Kuvittelet että takerrun pikkuseikkoihin: maailmankaikkeus on hiekanjyvässä.
harhaan, mutta ei se mitään nuori filosohva ystäväni.
Perustele, miksi oleminen on tärkeää. jo . . . kirjoitti:
harhaan, mutta ei se mitään nuori filosohva ystäväni.
Perustele, miksi oleminen on tärkeää.Miksi olemisen pitäisi olla tärkeää:
My life has no purpose, no direction, no aim, no meaning, and yet I'm happy. I can't figure it out. What am I doing right?
Charles M. Schulz- oppinut..
buddy-love kirjoitti:
Miksi olemisen pitäisi olla tärkeää:
My life has no purpose, no direction, no aim, no meaning, and yet I'm happy. I can't figure it out. What am I doing right?
Charles M. Schulzlainaamaan. Sehän tulee ensimmäisenä, vaan ei viimeisenä. Papukaijakin osaa matkia.
oppinut.. kirjoitti:
lainaamaan. Sehän tulee ensimmäisenä, vaan ei viimeisenä. Papukaijakin osaa matkia.
Sinä et ole kyennyt edes lainaamaan.
Lainaa jotain itsellesi merkityksellistä, teeskentele jos et koe mitään merkitykselliseksi.- tarvitse
buddy-love kirjoitti:
Sinä et ole kyennyt edes lainaamaan.
Lainaa jotain itsellesi merkityksellistä, teeskentele jos et koe mitään merkitykselliseksi.jos itse todistat omat väitteesi kohta päinvastaisiksi. Sinähän kerroit, että et ole turha. Perustele nyt väitteesi. Odotan.
tarvitse kirjoitti:
jos itse todistat omat väitteesi kohta päinvastaisiksi. Sinähän kerroit, että et ole turha. Perustele nyt väitteesi. Odotan.
Olet viesteilläsi itse jo perustellut tarpeellisuuteni itsellesi. Sillä ei ole merkitystä koenko itse olevani tarpeellinen, sillä jo yksi havainto riittää todistamaan ilmiön olemassaolon.
- ei ole
buddy-love kirjoitti:
Olet viesteilläsi itse jo perustellut tarpeellisuuteni itsellesi. Sillä ei ole merkitystä koenko itse olevani tarpeellinen, sillä jo yksi havainto riittää todistamaan ilmiön olemassaolon.
mitään perustelua tarpeellisuuden kanssa. Ehkäpä tämä keskustelu on täyttä ilmaa ja sinä et ole sittenkään tarpeellinen.
ei ole kirjoitti:
mitään perustelua tarpeellisuuden kanssa. Ehkäpä tämä keskustelu on täyttä ilmaa ja sinä et ole sittenkään tarpeellinen.
Että mikäli tämä ei ole sinulle tarpeellista, niin teet turhia ja merkityksettömiä asioita.
"Kun oppilas on valmis - Opettaja ilmestyy"- se onkin
buddy-love kirjoitti:
Että mikäli tämä ei ole sinulle tarpeellista, niin teet turhia ja merkityksettömiä asioita.
"Kun oppilas on valmis - Opettaja ilmestyy"juuri pointti, mutta ei siltikään keskustelun aihe, vaikka kovasti oletkin sitä kääntämässä.
Tämä on ehken minulle yhtä tarpeellista, kuin sinulle. Olemisen tärkeys. Kerro. se onkin kirjoitti:
juuri pointti, mutta ei siltikään keskustelun aihe, vaikka kovasti oletkin sitä kääntämässä.
Tämä on ehken minulle yhtä tarpeellista, kuin sinulle. Olemisen tärkeys. Kerro.Fugax rerum, securaque in otia natus.
Ovidius kiteyttää asian noin.- lainaus
buddy-love kirjoitti:
Fugax rerum, securaque in otia natus.
Ovidius kiteyttää asian noin.gwo hwo horo lere.
Lainaus tsitsi heimosta. buddy-love kirjoitti:
Ovidius kiteyttää asian noin.on usein viisas, useimmiten ei.
Huomaan sinun ärtyneen.buddy-love kirjoitti:
Ovidius kiteyttää asian noin.mutta: Minister vetuli, puer, falerni, ingere mihi calices amariores. (Catullus)
- tässä on
buddy-love kirjoitti:
Ovidius kiteyttää asian noin.leikkiä asioilla, paitsi toki jos haluat. Asioistakin voidaan vääntää.
-Vaikka huvikseen. buddy-love kirjoitti:
Ovidius kiteyttää asian noin.Että tämä on leikkiä ja huvikseen.
Miten minun tarvitsisi perustella tarpeellisuuttani, kun jokaisella vastauksellasi todistat viestilläni olleen merkitystä sinulle. Ymmärrä nyt, että todistat itse oman kysymyksesi.
Sinun pitäisi nyt ensin kumota oma todistuksesi.- kyennyt
buddy-love kirjoitti:
Ovidius kiteyttää asian noin.ymmärtämään sitä jo aikaisemmin, että tämä keskustelu on pelkkää ilmaa.
buddy-love kirjoitti:
Ovidius kiteyttää asian noin.mutta ei molemmille meistä ja sinä aloitit ketjun.
Mainitsit asioista vääntämisen: onko jokin asia sinulle merkityksellinen?- tähän väliin
buddy-love kirjoitti:
Ikäänihän et tiedä, etkä kykene sitä päättelemään.
Edellinen viestini ei muuten ollut filosofiaa, vaan fysiikkaan perustuvaa logiikkaa.mutta ei molemmille meistä ja sinä aloitit ketjun.
Totta, mutta ajattelinkin miten sinä koet tämän asian. En miten minä koen. Eihän minun itseltäni tarvitsisi sitä kysyä :)
Mainitsit asioista vääntämisen: onko jokin asia sinulle merkityksellinen?
Monikin asia on merkityksellinen. Onko tämä oikea paikka niiden pohtimiseen. En tiedä. tähän väliin kirjoitti:
mutta ei molemmille meistä ja sinä aloitit ketjun.
Totta, mutta ajattelinkin miten sinä koet tämän asian. En miten minä koen. Eihän minun itseltäni tarvitsisi sitä kysyä :)
Monikin asia on merkityksellinen. Onko tämä oikea paikka niiden pohtimiseen. En tiedä."Sillä niin kuin tyhmyys ei koskaan katso saaneensa tarpeeksi, vaikka onkin saavuttanut sen, mitä on halunnut, niin viisaus on tyytyväinen siihen, mikä on käsien ulottuvilla, eikä koskaan tarvitse olla tyytymätön itseensä". (Cicero)
Koetko tällä perusteella saavuttaneesi viisauden?- nämä . .
buddy-love kirjoitti:
"Sillä niin kuin tyhmyys ei koskaan katso saaneensa tarpeeksi, vaikka onkin saavuttanut sen, mitä on halunnut, niin viisaus on tyytyväinen siihen, mikä on käsien ulottuvilla, eikä koskaan tarvitse olla tyytymätön itseensä". (Cicero)
Koetko tällä perusteella saavuttaneesi viisauden?ollenkaan huonoja sanoja olleet. Kerro silti muutama oma. Mitä teet työksesi :D
nämä . . kirjoitti:
ollenkaan huonoja sanoja olleet. Kerro silti muutama oma. Mitä teet työksesi :D
Muuttamaton
Jumalat; minä olen
Olen tässä
– juuri nyt
Jumalat;
repikää kaikkeus,
tappakaa aika
Silti olin tässä
– juuri tässä
Sitä ette voi muuttaa
Jumalat; minä olen
Olen tässä
– juuri nyt
Jumalat;
repikää kaikkeus,
tappakaa aika
Silti olin tässä
– juuri tässä
Sitä ette voi muuttaa
Onko sillä mitään väliä?Millään ei ole mitään merkitystä. Merkityksettömyyteen sopeutuminen on merkityksellistä.
Viisaus on kaiken ymmärryksessä ja siinä miten saavuttaa tyyneyden. Voitto tai tappio ovat yhtä merkityksettömiä ja niihin suhtaudutaan samalla tyyneydellä.
Kärsimyksen välttämisellä ja sen ehkäisyllä on merkitystä, mutta elämä on kärsimystä ja siihen tottuu.- asiaa jota..
buddy-love kirjoitti:
Millään ei ole mitään merkitystä. Merkityksettömyyteen sopeutuminen on merkityksellistä.
Viisaus on kaiken ymmärryksessä ja siinä miten saavuttaa tyyneyden. Voitto tai tappio ovat yhtä merkityksettömiä ja niihin suhtaudutaan samalla tyyneydellä.
Kärsimyksen välttämisellä ja sen ehkäisyllä on merkitystä, mutta elämä on kärsimystä ja siihen tottuu.arvostan. Toivottavasti viisaudella itse sisäistettyä asiaa.
Millään ei ole mitään merkitystä. Merkityksettömyyteen sopeutuminen on merkityksellistä.
Mutta se on kovin helppoa, jos kaikki on merkityksetöntä. Suurempaa on jos merkityksellisyyteen pystyy suhtautumaan samoin.
En voi väittää missään muussa vastaan, kuin että viisaudesta emme voi puhua. Meillä ei riitä siihen panokset.
Kärsimyksen välttämisellä ja sen ehkäisyllä on merkitystä, mutta elämä on kärsimystä ja siihen tottuu.
Kärsimystä ei tule vältellä, siihen ei tule tottua, vaan siihen tulee suhtautua kuin merkityksettömyyteen. asiaa jota.. kirjoitti:
arvostan. Toivottavasti viisaudella itse sisäistettyä asiaa.
Mutta se on kovin helppoa, jos kaikki on merkityksetöntä. Suurempaa on jos merkityksellisyyteen pystyy suhtautumaan samoin.
En voi väittää missään muussa vastaan, kuin että viisaudesta emme voi puhua. Meillä ei riitä siihen panokset.
Kärsimyksen välttämisellä ja sen ehkäisyllä on merkitystä, mutta elämä on kärsimystä ja siihen tottuu.
Kärsimystä ei tule vältellä, siihen ei tule tottua, vaan siihen tulee suhtautua kuin merkityksettömyyteen.Kärsimyskin on merkityksetöntä, mutta en olettanut sinun olevan valmis siihen.
Viisaus on siinä, että viisauskin on lopulta tarpeetonta ja merkityksetöntä.
Ehkä sinun pitäisi lukea tämä, ehkä olet jo lukenut.
http://www.teosofia.net/eriusk/taoteking.htm- tietää ei
buddy-love kirjoitti:
Kärsimyskin on merkityksetöntä, mutta en olettanut sinun olevan valmis siihen.
http://www.teosofia.net/eriusk/taoteking.htmpuhu ja se joka ei tiedä..
- Palstanikkari
buddy-love kirjoitti:
http://www.teosofia.net/eriusk/taoteking.htmNäyttää selvästi siltä!
- nikkivaras
buddy-love kirjoitti:
http://www.teosofia.net/eriusk/taoteking.htmverran, että olenhan minä näihin kysymyksiin itse itselleni vastannut.
tietää ei kirjoitti:
puhu ja se joka ei tiedä..
"se ei puhu ja on kuitenkin taitava vastaamaan"
- Tutkija.
buddy-love kirjoitti:
http://www.teosofia.net/eriusk/taoteking.htmtee vaikutusta. Tekeekö tämä:
http://www.teendreams.com/tgp/707/vicky1/pics/12.jpg - palstanarkkari
Palstanikkari kirjoitti:
Näyttää selvästi siltä!
höpö suonessa ne kaikki parhaat jutut menee.
Palstanikkari kirjoitti:
Näyttää selvästi siltä!
"Hyvät ihmiset opettavat toisiaan ja pahoja ihmisiä he käyttävät aineksinaan."
- ainakin.
Tutkija. kirjoitti:
tee vaikutusta. Tekeekö tämä:
http://www.teendreams.com/tgp/707/vicky1/pics/12.jpgtekis.. :D hehe..
Ei voi avaa kirjaston koneella.. :D - Palstanikkari
buddy-love kirjoitti:
"Hyvät ihmiset opettavat toisiaan ja pahoja ihmisiä he käyttävät aineksinaan."
Olet! Kitos.
nikkivaras kirjoitti:
verran, että olenhan minä näihin kysymyksiin itse itselleni vastannut.
Muista silti, että vastauksen löytäminenkin on lopulta merkityksetöntä koska kysymykselläkään ei ole merkitystä. Etsimisellä on merkitystä.
- nikkivaras
Palstanikkari kirjoitti:
Olet! Kitos.
olemme. Humalassa, eikait kukaan täällä muuten olisi?
- tätä..
buddy-love kirjoitti:
Muista silti, että vastauksen löytäminenkin on lopulta merkityksetöntä koska kysymykselläkään ei ole merkitystä. Etsimisellä on merkitystä.
millään muotoa allekirjoittamaan. Sori.
- nikkivaras
buddy-love kirjoitti:
munaa etkä löydä. Puute on valtava sinulla.
- Palstanikkari
buddy-love kirjoitti:
Oletan että sinulla on kanala.
se on tällä palstalla.
- nikkivaras
nikkivaras kirjoitti:
on varattu sinulle. Älä ärhentele keskuteluissani.
nikkivaras kirjoitti:
Siellä on automaatti sitä varten. Suosittelen tarpeeseesi.
buddy-love kirjoitti:
Siis sinulla on palstakin. Riittääkö rehu koko parvelle?
- muista silti
buddy-love kirjoitti:
ei ole merkitystä.
että minäkin olen nähnyt kaikki vaihtoehdot. Älä kompastu ylpeyteen.
buddy-love kirjoitti:
ei ole merkitystä.
Ei ole kyse ylpeydestä, sillä miten voisi olla ylpeyttä, jos sillä ei ole merkitystä.
Muista ettei sillä, mitä minä sanon ole merkitystä. Sillä mitä sinä sanot - ei ole merkitystä.- Tutkija.
buddy-love kirjoitti:
galleriasi kertoo "Ylimaallisen jumalainen ja täydellinen yksilö"
Pitkään olemme odotelleet, rukouksiimme on viimein vastattu. - Palstanikkari
buddy-love kirjoitti:
mieleen tuleva asia on:
"Sakari mikä sun meseoso on?" buddy-love kirjoitti:
Ymmärrys on siinä, miten tekstiä lukee.
Maailma ei koskaan ole se, miltä se näyttää.- ylpeys..
tähän väliin kirjoitti:
mutta ei molemmille meistä ja sinä aloitit ketjun.
Monikin asia on merkityksellinen. Onko tämä oikea paikka niiden pohtimiseen. En tiedä.sillä miten voisi olla ylpeyttä, jos sillä ei ole merkitystä.
Se ei puhu, jolla ei ole tarvetta puhua.
Mitä siis? Jätän tämän tulkintaan. Palataan.
Muista ettei sillä, mitä minä sanon ole merkitystä. Sillä mitä sinä sanot - ei ole merkitystä.
Kaikella on tietenkin oma merkityksensä, muttei sillä ole merkitystä -ymmärrän, mutta kiteytä pointtisi. Palstanikkari kirjoitti:
mieleen tuleva asia on:
"Sakari mikä sun meseoso on?"Mesetys on merkityksetöntä.
Nimillä ei ole merkitystä.ylpeys.. kirjoitti:
sillä miten voisi olla ylpeyttä, jos sillä ei ole merkitystä.
Muista ettei sillä, mitä minä sanon ole merkitystä. Sillä mitä sinä sanot - ei ole merkitystä.
Kaikella on tietenkin oma merkityksensä, muttei sillä ole merkitystä -ymmärrän, mutta kiteytä pointtisi.Viitisen miljardia vuotta ja aurinko sulattaa maan.
Muutama hetki lisää ja viimeinen tähti sammuu.
Kaikkeus laajenee ja jäähtyy.
Vain laajeneminen jää jäljelle.
Tällä ole mitään merkitystä.- suuri..
buddy-love kirjoitti:
Viitisen miljardia vuotta ja aurinko sulattaa maan.
Muutama hetki lisää ja viimeinen tähti sammuu.
Kaikkeus laajenee ja jäähtyy.
Vain laajeneminen jää jäljelle.
Tällä ole mitään merkitystä.vedenpaisumus. Arkki kootaan ja pari tärkeätä (minä ja sinä (kkk)) otetaan mukaan.
suuri.. kirjoitti:
vedenpaisumus. Arkki kootaan ja pari tärkeätä (minä ja sinä (kkk)) otetaan mukaan.
Sillä meillä ei ole merkitystä.
- minulla
buddy-love kirjoitti:
Sillä meillä ei ole merkitystä.
merkitystä cokis tölkkinä.
Eikö se ole ylpeyttä, että kertoo tietävänsä.
Ei ehkä tiedä kuitenkaan. minulla kirjoitti:
merkitystä cokis tölkkinä.
Eikö se ole ylpeyttä, että kertoo tietävänsä.
Ei ehkä tiedä kuitenkaan.Sillä kaikki sammuu.
Toisaalta kaikki säilyy, sillä aika on lineaarinen jana, jonka jokainen piste on olemassa samaan aikaan ja ainoastaan havaintopiste muuttuu.
Tiedolla ei ole merkitystä. Tietämättömyyteen sopeutumisella on merkitystä.ylpeys.. kirjoitti:
sillä miten voisi olla ylpeyttä, jos sillä ei ole merkitystä.
Kaikella on tietenkin oma merkityksensä, muttei sillä ole merkitystä -ymmärrän, mutta kiteytä pointtisi.jos kaiku vastaa.
- hyvän pointin
buddy-love kirjoitti:
Sillä kaikki sammuu.
Toisaalta kaikki säilyy, sillä aika on lineaarinen jana, jonka jokainen piste on olemassa samaan aikaan ja ainoastaan havaintopiste muuttuu.
Tiedolla ei ole merkitystä. Tietämättömyyteen sopeutumisella on merkitystä.Toisaalta kaikki säilyy, sillä aika on lineaarinen jana, jonka jokainen piste on olemassa samaan aikaan ja ainoastaan havaintopiste muuttuu.
lineaarinen janahan on ainoastaan länsimainen ajattelutapa. Näetkö muuta? - voimme hakea
buddy-love kirjoitti:
jos kaiku vastaa.
vertauskuvia aamunkoittoon saakka.. :)
Oletko huomannut oman metsäsi? hyvän pointin kirjoitti:
lineaarinen janahan on ainoastaan länsimainen ajattelutapa. Näetkö muuta?Länsimaisuudella ei ole merkitystä. Kaikki suunnat ovat samanlaisia. Aika on samanlainen kuin suunnat.
"Nyt" ei ole pistemäinen, vaan todennäköisyys.voimme hakea kirjoitti:
vertauskuvia aamunkoittoon saakka.. :)
Oletko huomannut oman metsäsi?Koska sillä ei ole merkitystä.
- me voi
buddy-love kirjoitti:
Länsimaisuudella ei ole merkitystä. Kaikki suunnat ovat samanlaisia. Aika on samanlainen kuin suunnat.
"Nyt" ei ole pistemäinen, vaan todennäköisyys.sitoa mitään sellaiseen mitä ei ole.
Länsimaisuus näkee janan. Kaikki eivät. - voisin sanoa
buddy-love kirjoitti:
Koska sillä ei ole merkitystä.
näin, vaikka eläisin metsän keskellä.
me voi kirjoitti:
sitoa mitään sellaiseen mitä ei ole.
Länsimaisuus näkee janan. Kaikki eivät.Se mikä on, on. Näkymisellä ei ole merkitystä ja näkijän on nähtävä se niin kuin kykenee näkemään.
Nähty ei ole täsmällinen, koska maailma ei ole se miltä se näyttää.voisin sanoa kirjoitti:
näin, vaikka eläisin metsän keskellä.
Aiemmin kaikki paikat olivat samoja, joten paikalla ei ole merkitystä.
- kiistät omat
buddy-love kirjoitti:
Se mikä on, on. Näkymisellä ei ole merkitystä ja näkijän on nähtävä se niin kuin kykenee näkemään.
Nähty ei ole täsmällinen, koska maailma ei ole se miltä se näyttää.arviosi asioista, mutta ei se mitään. Siitä hyvä keskustelu monesti koostuukin. Joudun ikävä kyllä luovuttamaan, kun maalliset asiat painavat päälle. (vaikkei niillä mitään merkitystä olisikaan:)) Hienoja mielipiteitä kiitos ja jatketaan kun aika antaa myöden.
Tutkija. kirjoitti:
tee vaikutusta. Tekeekö tämä:
http://www.teendreams.com/tgp/707/vicky1/pics/12.jpgRauhaisana pysyy mieli, kun ei etsitä aistimien kiihdykkeitä.
kiistät omat kirjoitti:
arviosi asioista, mutta ei se mitään. Siitä hyvä keskustelu monesti koostuukin. Joudun ikävä kyllä luovuttamaan, kun maalliset asiat painavat päälle. (vaikkei niillä mitään merkitystä olisikaan:)) Hienoja mielipiteitä kiitos ja jatketaan kun aika antaa myöden.
"Viisaalla ei ole kiinteitä mielipiteitä, joita hän sanoisi omikseen."
Silti vastakkaiset asiat ovat joskus samaan aikaan totta.kiistät omat kirjoitti:
arviosi asioista, mutta ei se mitään. Siitä hyvä keskustelu monesti koostuukin. Joudun ikävä kyllä luovuttamaan, kun maalliset asiat painavat päälle. (vaikkei niillä mitään merkitystä olisikaan:)) Hienoja mielipiteitä kiitos ja jatketaan kun aika antaa myöden.
"Opettaa sanoja käyttämättä ja olla hyödyksi ilman toimintaa — harvat ihmiset pääsevät niin pitkälle!"
Toimintamme on epätäydellistä, mutta sillä ei ole merkitystä.
- Enrique_Lister
Koin ennen tätä viestiä ja nyt viellä syvemmin.
- olet voittanut
palkinnon! ja todella nopeasti ja harvinaisesti. Yleensä näitä palstalaisia tarvitaan siihen satoja!!
- osoitteesi
olet voittanut kirjoitti:
palkinnon! ja todella nopeasti ja harvinaisesti. Yleensä näitä palstalaisia tarvitaan siihen satoja!!
ylläpidolle, niin lähetän sinulle jakkaran ja 5m rasvattua köyttä.
- sawolainen...
Luen tätä viestiä koska en ole samasta puusta weistetty.
- taidat
ollakkin sitten lahopuuta?
- olen laho
taidat kirjoitti:
ollakkin sitten lahopuuta?
Olen laho paska.
- vähättele
olen laho kirjoitti:
Olen laho paska.
itseäsi. Ethän sinä laho ole, ainoastaan savolainen.
- nnää kukkomuikkua
vähättele kirjoitti:
itseäsi. Ethän sinä laho ole, ainoastaan savolainen.
Porukka ei vaan osaa x)
turhautunut
- nikkivaras
ei kuuluis vastata sulle. hehe..
Olet tarpeellinen meille. Mutta laita runo, niin olet vielä enemmän tarpeellinen. nikkivaras kirjoitti:
ei kuuluis vastata sulle. hehe..
Olet tarpeellinen meille. Mutta laita runo, niin olet vielä enemmän tarpeellinen.runo puolella on uusin, siis love puolella
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422081- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 41806
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637