Citrax-pillerit

laihduttaja___

Onko kenelläkään kokemusta ko. tuotteesta? Onko läskit todella pysyneet poissa vai tulivatko heti takaisin?

Mainos kolahti postiluukusta ja nyt olen pohtinut kannattaako tuhlata rahnaa noihin vaiko ei....

48

27627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m53

      pillereitä , 2v sitten painoin 103kg ja nyt 80kg ihan vaan vähentämällä kaikkea. Ja mulla on lisäksi ms-tauti joten en paljoa pysty edes liikkumaan. Ennen olin kilpa-urheilija ja yleensä paino oli 85kg.Aamukahvilla leivän jälkeen söin suklaatakin eli kyllä se paino pysyy alhaalla kun tekee kunnon remontin ruokavalioon.

    • ostamaan...

      Tällä viikolla aloitin tiistaina, aion mennä puntariin vasta ens tiistaina, syönyt olen kuten tähänkin asti, eli aika terveellisesti, mutta kun paino ei vaan pudonnut niin ajattelin kokeilla, kerron tiistaina miten kävi viikon pillerien popsimisen jälkeen, kuurihan kestää 20päivää.

      • -.-.-.

        Miten kävi, onko painoa todella pudonnut? Tilasitko kumman niistä paketeista, tehokuurin vaiko normaalin? Onko tabletteja paljonkin, kun esitteessä ei mainittu mitään määrää?


      • -.-.-.
        -.-.-. kirjoitti:

        Miten kävi, onko painoa todella pudonnut? Tilasitko kumman niistä paketeista, tehokuurin vaiko normaalin? Onko tabletteja paljonkin, kun esitteessä ei mainittu mitään määrää?

        kauan paketin toimitus kesti suunnilleen? Meneekä kenties viikkoja?


      • verran
        -.-.-. kirjoitti:

        kauan paketin toimitus kesti suunnilleen? Meneekä kenties viikkoja?

        viikon verran kesti , kapseleita 60, 3 päivässä. Huomenna meen vaakaan, mutta en pety jos mitään ei ole tapahtunut, kunhan kokeilen, olen tehnyt remontin ruokavaliooni ja pysyn siinä, olis vaan kiva saada muutama kilo pois vauhdilla niin taas innostuis. no huomenna se nähdään=)


      • leena81
        -.-.-. kirjoitti:

        kauan paketin toimitus kesti suunnilleen? Meneekä kenties viikkoja?

        ostin tehokuurin eli 2*60 tablettia ja sain ne 2:den kuukauden kuluttua,vasta.


    • poskeen hah hah

      Höh luulen että tää on taas humpuukia
      mielumin suosittelen Nutramista tai vhh:ta

      Ihmisille annetaan mielikuva että pilleriä poskeen ja ei muutakuin laihtuminen ja unelmien vartalo tulee kuin itsestään. Toki olis se kivaa
      mut yhtä hyvin voin sanoa että anna 50€ mulle niin laihdut varmasti ilman pilleriä

      • tanssija

        mikäli tuolla vhh:lla tarkoitat vähähiilihydraattista ruokavaliota, niin sehän ei ole ollenkaan suosieltava ainakaan liikkuvalle ihmiselle.


      • laihduttaja___
        tanssija kirjoitti:

        mikäli tuolla vhh:lla tarkoitat vähähiilihydraattista ruokavaliota, niin sehän ei ole ollenkaan suosieltava ainakaan liikkuvalle ihmiselle.

        Citrax pillereiden käyttäjille ilmaantunut minkäänlaisia sivuoireita, kuten ummetusta, väsymystä...?


      • ihan...

        en nyt ihan noin tyhmä ole, ruokavaliolla olen laihduttanut jo 18kg, joten tää nyt on vaan tällänen koe, voihan se pillerit vaikuttaa siellä korvien välissä, heh. ei kannata hernettä vetää nenään, laihdun muutenkin, sen olen päättänyt =). Ja rahaa on kun töissä käyn, oma asiani mihin ne pistän, eikö


      • akka...
        laihduttaja___ kirjoitti:

        Citrax pillereiden käyttäjille ilmaantunut minkäänlaisia sivuoireita, kuten ummetusta, väsymystä...?

        viikko pian takana, ei sivuvaikutuksia, ja mulla jos jollkin on herkkä vatsa


      • tyttönen--
        ihan... kirjoitti:

        en nyt ihan noin tyhmä ole, ruokavaliolla olen laihduttanut jo 18kg, joten tää nyt on vaan tällänen koe, voihan se pillerit vaikuttaa siellä korvien välissä, heh. ei kannata hernettä vetää nenään, laihdun muutenkin, sen olen päättänyt =). Ja rahaa on kun töissä käyn, oma asiani mihin ne pistän, eikö

        Voitteko kertoa onko kapseleista todella ollut hyötyä, vai oliko koko mainos vain pelkkään huijausta? Kuinka paljon kiloja on lähtenyt?


    • viikko takana

      noniin, nyt on viikko syöty pillereitä, aamulla kävin puntarissa, näytti 83, kiva lukema pitkästä aikaa, siis viikko sitten 84,5. Meni juhannuksena vähän liemiruoaksi ja jätskinkin söin, eli ihan tyytyväinen olen , aion syödä ne pari viikkoa vielä kun ei kerran haittaakaan ole, maksoihan ne aika paljon, mutta katotaan nyt viikottain tuloksia. Ja täytyy ottaa sekin huomioon että olin lomalla tuon viikon ja teen töitä jaloillani, lenkillä olen käynyt vain pari kertaa. Mutta en nyt suosittele näitä kellekään, parempi keino todellakin on kevyt ruokavalio ja liikunta=) .Taidankin lähteä tästä lenkille, palataan viikon päästä asiaan=)Tsemppiä muillekkin laihduttajille

      • Kukkaistyttö^^

        arvasin, että eivät toimineet. Tai sitten taitavat vain toimia niillä saksalaisilla, joilta on lähtenyt mukamas kymmeniä kiloja!!! :(

        Ei tuo 1,5 kg ole mitään! Tuskinpa on noiden kapseleiden avulla lähtenyt.


      • sekin
        Kukkaistyttö^^ kirjoitti:

        arvasin, että eivät toimineet. Tai sitten taitavat vain toimia niillä saksalaisilla, joilta on lähtenyt mukamas kymmeniä kiloja!!! :(

        Ei tuo 1,5 kg ole mitään! Tuskinpa on noiden kapseleiden avulla lähtenyt.

        jotain, sentään juhannusviikko, heh. mä ainakin lihoin saman verran


      • :LÖL:ÖL
        sekin kirjoitti:

        jotain, sentään juhannusviikko, heh. mä ainakin lihoin saman verran

        :) Vaikka taitaahan siinä olle vielä muutama viikko aikaa popsia pillereitä, jospa vaikkapa kilot siitä lähtisivät karisemaan


      • Kokeilija100
        :LÖL:ÖL kirjoitti:

        :) Vaikka taitaahan siinä olle vielä muutama viikko aikaa popsia pillereitä, jospa vaikkapa kilot siitä lähtisivät karisemaan

        onko pillereistä ollut apua toisen kuuri viikon aikana? Vai onko paino pysynyt lähes samana...

        Olen pitkään pohtinut tilaanko vai en, toisaalta eihän sitä voita, jos ei koita! :)


      • loppui

        eikä lopuksi auttanut yhtään, puoli kiloa tippui 3 viikossa mutta saman se olisi tippunut ilman pillereitäkin, eli älkää sortuko moiseen hömppään. Turhaa ressiä vaan niitä syödä, huh huh. En itse enää lankea moiseen, vaan katon mitä syön...


      • että...olet oikeassa nyt
        loppui kirjoitti:

        eikä lopuksi auttanut yhtään, puoli kiloa tippui 3 viikossa mutta saman se olisi tippunut ilman pillereitäkin, eli älkää sortuko moiseen hömppään. Turhaa ressiä vaan niitä syödä, huh huh. En itse enää lankea moiseen, vaan katon mitä syön...

        Ihminen ei polta sitä rasvaa kun 1,5-1 kg viikossa korkeintaan...siis rasvaa...alkuunhan sitä voi lähtee nesteitä ja kaikenlaista enemmänkin...mutta nehän lähtee ilman mitään pillereitäkin...hyvä päätös sulla ihan tosi...kun katot mitä syöt saat TAATUSTI vielä paljon aikaan ja pysyvästi...ja kun olet saanut esim. ihannepainosi voit lisätä n. 400 kcal / päivä ja painosi pysyy aina samana( se lisäys ei oo paljon mutta vähän enemmän kun laihduttaessasi) tsemppii sulle ja tulevaisuudelle.


      • faktaa...jne
        että...olet oikeassa nyt kirjoitti:

        Ihminen ei polta sitä rasvaa kun 1,5-1 kg viikossa korkeintaan...siis rasvaa...alkuunhan sitä voi lähtee nesteitä ja kaikenlaista enemmänkin...mutta nehän lähtee ilman mitään pillereitäkin...hyvä päätös sulla ihan tosi...kun katot mitä syöt saat TAATUSTI vielä paljon aikaan ja pysyvästi...ja kun olet saanut esim. ihannepainosi voit lisätä n. 400 kcal / päivä ja painosi pysyy aina samana( se lisäys ei oo paljon mutta vähän enemmän kun laihduttaessasi) tsemppii sulle ja tulevaisuudelle.

        SIIS HUOMASIN KIRJOITUS VIRHEENI SE ON 0,5 - 1 KG VIIKKO EIKÄ 1,5 SORRY


    • älä usko

      Jatkuvasti tulee muka se uusi ja uusi sensaatiomainen laihdutus valmiste ja voi kun sitä laihtuu..nillä pakkoko se on uskoa??? oiketietä ei ole tai laihtuuhan se RAHAPUSSISI ja viekkaat markkinoijat saa kuukausipalkkansa jonnin joutavasta mainonnasta...ei pysyvästi laihdu jos ei muuta ruokailutottumuksiansa ja elintapojansa...koko loppuelämän ajaksi.(myönnän aikoinaan kun olin tuhdissa kunnossa...sorruin tilaamaan noita yhdesti MITÄÄN EI TAPAHTUNUT ja se siitä nyt nauran koko jutulle..hölmöyttäni köyhdyin vaan ei ne mitään halpoja ole ja vaikka luvataankin rahat takas kuinka moni jaksaa niitä penätä sitten edes...-siitä sitten varmaan 10 vuotta tuli jatkuvasti mainoksii laihdutus valmisteista vaikken tilannu tuli ja kerran sitten kirjoitin sinne että olen ihannepainossani oleva ihminen laihduttanut hitaasti ja terveellisesti ja liikuntaa lisäämällä ja kirjoitin vielä kokemukseni moisista petkutus hömpästä ja ei enää ole tullut sen jälkeen yhtään postia sieltä suunnasta ...ei pitäis lihavien ihmisten kustannuksella höynäytellä sillä monikin on aika epätoivoinen kilojensa kanssa.-ja tarttuu vuodesta toiseen uuteen pilleriin ja pettyy ja se siitä

      • noin mee

        Moi,
        Ymmärrän hyvin tuommoisen asenteen kaikkia laihdutustuotteita kohtaan... luultavasti 90% kaikista jotain tuotetta ostaneista tuntee täysin samalla tavalla. Mutta, ja ISO mutta onkin, se ei tarkoita että KAIKKI tuotteet ovat huijausta. Miksi osaa tuotteista saa vain reseptillä ja lääkärin määräämänä? Nykylääketiede on oikeasti aika hemmetin pitkällä laihdutuksenkin kanssa. Tokihan tää on hiton helppo ala puoskareille ja huijareille ja lumelääkkeiden tuottajille, mutta ainoana oljenkortena on sitten vaan löytää ne oikeesti toimivat tuotteet. Mutta niitä on. Kysy lääkäriltäsi, älä usko luontaistuotekaupan ikkunassa oleviin mainoksiin.

        Minulla itselläni on takana -15 kg painonpudotus ja juurikin "ihmepillerien" avulla. Pistää vaan vihaksi kun ihmiset leimaa kaiken humpuukiksi yhden tai kahdenkaan yrityksen kokemuksella.

        Ei suuria yleensä saavuteta samantien - pätee moniin asioihin - yrittämiseen, laihduttamiseen, minkä tahansa taidon oppimiseen jne...

        Kannattaa kysellä ihmisiltä mitkä tuotteet ovat toimineet, ei mainoksilta tosiaankaan.

        Hyvää kesää kaikille :)


      • viimein faktaa
        noin mee kirjoitti:

        Moi,
        Ymmärrän hyvin tuommoisen asenteen kaikkia laihdutustuotteita kohtaan... luultavasti 90% kaikista jotain tuotetta ostaneista tuntee täysin samalla tavalla. Mutta, ja ISO mutta onkin, se ei tarkoita että KAIKKI tuotteet ovat huijausta. Miksi osaa tuotteista saa vain reseptillä ja lääkärin määräämänä? Nykylääketiede on oikeasti aika hemmetin pitkällä laihdutuksenkin kanssa. Tokihan tää on hiton helppo ala puoskareille ja huijareille ja lumelääkkeiden tuottajille, mutta ainoana oljenkortena on sitten vaan löytää ne oikeesti toimivat tuotteet. Mutta niitä on. Kysy lääkäriltäsi, älä usko luontaistuotekaupan ikkunassa oleviin mainoksiin.

        Minulla itselläni on takana -15 kg painonpudotus ja juurikin "ihmepillerien" avulla. Pistää vaan vihaksi kun ihmiset leimaa kaiken humpuukiksi yhden tai kahdenkaan yrityksen kokemuksella.

        Ei suuria yleensä saavuteta samantien - pätee moniin asioihin - yrittämiseen, laihduttamiseen, minkä tahansa taidon oppimiseen jne...

        Kannattaa kysellä ihmisiltä mitkä tuotteet ovat toimineet, ei mainoksilta tosiaankaan.

        Hyvää kesää kaikille :)

        Elikkäs siis täälä on mun lemppari suomeksikki:

        http://www.laihduta-helposti.net/proactol/

        Kun nyt on näistä "ihmetuotteista" niin paljon parjattu... Mistä noista tosin tietää mitkä on lumelääkkeitä ja mitkä ei :) Mutta toimii ainakin itelleni!


      • popsia pilleitä ikuisesti
        noin mee kirjoitti:

        Moi,
        Ymmärrän hyvin tuommoisen asenteen kaikkia laihdutustuotteita kohtaan... luultavasti 90% kaikista jotain tuotetta ostaneista tuntee täysin samalla tavalla. Mutta, ja ISO mutta onkin, se ei tarkoita että KAIKKI tuotteet ovat huijausta. Miksi osaa tuotteista saa vain reseptillä ja lääkärin määräämänä? Nykylääketiede on oikeasti aika hemmetin pitkällä laihdutuksenkin kanssa. Tokihan tää on hiton helppo ala puoskareille ja huijareille ja lumelääkkeiden tuottajille, mutta ainoana oljenkortena on sitten vaan löytää ne oikeesti toimivat tuotteet. Mutta niitä on. Kysy lääkäriltäsi, älä usko luontaistuotekaupan ikkunassa oleviin mainoksiin.

        Minulla itselläni on takana -15 kg painonpudotus ja juurikin "ihmepillerien" avulla. Pistää vaan vihaksi kun ihmiset leimaa kaiken humpuukiksi yhden tai kahdenkaan yrityksen kokemuksella.

        Ei suuria yleensä saavuteta samantien - pätee moniin asioihin - yrittämiseen, laihduttamiseen, minkä tahansa taidon oppimiseen jne...

        Kannattaa kysellä ihmisiltä mitkä tuotteet ovat toimineet, ei mainoksilta tosiaankaan.

        Hyvää kesää kaikille :)

        No niintäkin olen kuullut ihan monelta taholta JA PYSYVÄSTI EI SAAVUTUKSIA OLE TULLUT...ne samat elämän tavat on tulleet takas ja samat läskit sitte tulleet takas... EN TULE IKINÄ USKOMAAN ETTÄ PILLERIT SAA TEIDÄT IKUISESTI LAIHOIKSI ...VAAN KUN NIITTEN SYÖNNIN LOPETATTE ...AIKA...AIKAA JA SAMAT ONGELMAT -joo olen PALJONKIN KYSELLYT MITKÄ OVAT TOIMINEET OIKEIN TODEN TEOLLA JA VASTAUKSENA EIVÄT MIKÄÄN.. YRITYKSIÄ ON PALJONKIN- TULOKSII TOIMIIKO LOPPUJEN LOPUKSI. EI TULOKSIA...no mun ei tartte näistä hommista sillai välittä sillä olen onnistunut jo ILMAN PILLEREITÄ muuttamalla omat elämän tapani.


      • mutta entä sitte..
        popsia pilleitä ikuisesti kirjoitti:

        No niintäkin olen kuullut ihan monelta taholta JA PYSYVÄSTI EI SAAVUTUKSIA OLE TULLUT...ne samat elämän tavat on tulleet takas ja samat läskit sitte tulleet takas... EN TULE IKINÄ USKOMAAN ETTÄ PILLERIT SAA TEIDÄT IKUISESTI LAIHOIKSI ...VAAN KUN NIITTEN SYÖNNIN LOPETATTE ...AIKA...AIKAA JA SAMAT ONGELMAT -joo olen PALJONKIN KYSELLYT MITKÄ OVAT TOIMINEET OIKEIN TODEN TEOLLA JA VASTAUKSENA EIVÄT MIKÄÄN.. YRITYKSIÄ ON PALJONKIN- TULOKSII TOIMIIKO LOPPUJEN LOPUKSI. EI TULOKSIA...no mun ei tartte näistä hommista sillai välittä sillä olen onnistunut jo ILMAN PILLEREITÄ muuttamalla omat elämän tapani.

        wtf. miksi niitä ikusesti pitäs popsia? vain laihdutuksen AIKANA. laihdutus vaatii tietenkin ponnisteluja, oli se sitten raivokasta liikuntaa, lääkitystä, ruokavalion muutosta mitä lie - laihdutuksen ajan pitää olla kalorivajetta, sen jälkeen voi alkaa ns. normaalin elämän. mitä sillä on väliä millä sen kalorivajeen aiheuttaa - pillerit toimii esim. rasvansitomisessa ihan hyvin. ei tarkota sitä että niitä joutuu lopun ikäänsä syömään. niillä voi vaan hyvin tehostaa laihdutusta ja sitten sen jälkeen tuunaamaan se itselleen sopiva elämänrytmi johon kuuluu just sen verran liikuntaa ja senlaista ruokaa kuin kullekkin sopii.


      • tullai
        mutta entä sitte.. kirjoitti:

        wtf. miksi niitä ikusesti pitäs popsia? vain laihdutuksen AIKANA. laihdutus vaatii tietenkin ponnisteluja, oli se sitten raivokasta liikuntaa, lääkitystä, ruokavalion muutosta mitä lie - laihdutuksen ajan pitää olla kalorivajetta, sen jälkeen voi alkaa ns. normaalin elämän. mitä sillä on väliä millä sen kalorivajeen aiheuttaa - pillerit toimii esim. rasvansitomisessa ihan hyvin. ei tarkota sitä että niitä joutuu lopun ikäänsä syömään. niillä voi vaan hyvin tehostaa laihdutusta ja sitten sen jälkeen tuunaamaan se itselleen sopiva elämänrytmi johon kuuluu just sen verran liikuntaa ja senlaista ruokaa kuin kullekkin sopii.

        joo mutta se ei onnistu tuollatavalla mitään remonttii ei sen jälkeen kukaan pysty järkkäämään...joopa joo ihan turhaan koko homma jos llei ihan alussa ala sitä tekemään ja siis oikotitä ei ole ja paskapillereillä et laihdu et ikinä sun rahapussis vaan et sinä ei oo tieteellistä tutkimustulosta moisesta eikä tule vaan aina huijataan lihavia ja sillä siisti kyllä sitä pitää ihmisen ihteensä ajatella.


      • vain...
        tullai kirjoitti:

        joo mutta se ei onnistu tuollatavalla mitään remonttii ei sen jälkeen kukaan pysty järkkäämään...joopa joo ihan turhaan koko homma jos llei ihan alussa ala sitä tekemään ja siis oikotitä ei ole ja paskapillereillä et laihdu et ikinä sun rahapussis vaan et sinä ei oo tieteellistä tutkimustulosta moisesta eikä tule vaan aina huijataan lihavia ja sillä siisti kyllä sitä pitää ihmisen ihteensä ajatella.

        Jos pillerit auttaisivat niin olisiko maailmassa ylipainoisia ihmisiä? Kyllä se täytyy omalla ruokavaliolla ja liikunnalla saavuttaa se normaalipaino! Ihminen vain on nykypäivänä niin laiska, että ei sohvaltaan jaksa nousta!!!! Itse liikuntaremontilla jo lähes kolme kiloa ekan viikon aikana tuhka tiessään!!!
        onnea pillereihinne!


      • uusi_käyttäjä
        vain... kirjoitti:

        Jos pillerit auttaisivat niin olisiko maailmassa ylipainoisia ihmisiä? Kyllä se täytyy omalla ruokavaliolla ja liikunnalla saavuttaa se normaalipaino! Ihminen vain on nykypäivänä niin laiska, että ei sohvaltaan jaksa nousta!!!! Itse liikuntaremontilla jo lähes kolme kiloa ekan viikon aikana tuhka tiessään!!!
        onnea pillereihinne!

        Kokeumuksia kenelläkään citrax kapseleista?!Olisi mielenkiintoista lukea :)


      • Huijattu
        uusi_käyttäjä kirjoitti:

        Kokeumuksia kenelläkään citrax kapseleista?!Olisi mielenkiintoista lukea :)

        Söin kaksi purkkia. Yhtään kiloa ei lähtenyt. Siis roskaa.


      • turiset
        vain... kirjoitti:

        Jos pillerit auttaisivat niin olisiko maailmassa ylipainoisia ihmisiä? Kyllä se täytyy omalla ruokavaliolla ja liikunnalla saavuttaa se normaalipaino! Ihminen vain on nykypäivänä niin laiska, että ei sohvaltaan jaksa nousta!!!! Itse liikuntaremontilla jo lähes kolme kiloa ekan viikon aikana tuhka tiessään!!!
        onnea pillereihinne!

        Ihan totta, liikunta on kyllä ehdottomasti se ykkösjuttu. Mutta en mä kyllä näe mitään pahaa jos _samalla_ tehostaa laihdutusta erinäisillä luonnontuotteilla... takuulla puolet niistä on roskaa ja huijausta mutta mikä sinä olet sanomaan että kaikki tuotteet olisivat huijausta? Maailmassa on iät ja ajat parannettu ihmisen ruumista ja tauteja erilaisilla luonnontuotteilla.. ei ne "oikeat" lääkkeetkään ole taivaasta tulleet, jostain ne on jalostettu. Fakta on (ainakin minun mielestäni) että totta hitossa osa tuotteista toimivat - niin painonhallinassa kuin missä tahansa muussakin vaivassa...

        Ja bullshit tuo kolme kiloa viikossa, lienee menneet nyt taas kerran rasvan menetys vs. nesteiden poisto sekaisin.

        Mutta onneksi olkoon silti! liikunta kannattaa aina! :)


      • juuri..
        viimein faktaa kirjoitti:

        Elikkäs siis täälä on mun lemppari suomeksikki:

        http://www.laihduta-helposti.net/proactol/

        Kun nyt on näistä "ihmetuotteista" niin paljon parjattu... Mistä noista tosin tietää mitkä on lumelääkkeitä ja mitkä ei :) Mutta toimii ainakin itelleni!

        Tilasin juuri 4 kk erän. Eikä tarvitse alkaa heti nyt räkyttämään kaikkien laihdutuskeinojen, paitsi tietenkin juuri sen SINUN keinon, toimimattomuudesta. :D En edes tiedä miksi tänne kirjoitan kun tiedän jo vastausten tason..

        Ja ei muuten ole edes ensimmäinen tuote mitä testaan... Enkä myöskään ole tymä, rahat takaisin meiningillä ollaan menty :)

        Joka tapauksessa, muita Proactolin testaajia paikalla? Voitaisiin vaikka vertailla tuloksia viikkojen kuluessa..


      • pitäis kans ...
        juuri.. kirjoitti:

        Tilasin juuri 4 kk erän. Eikä tarvitse alkaa heti nyt räkyttämään kaikkien laihdutuskeinojen, paitsi tietenkin juuri sen SINUN keinon, toimimattomuudesta. :D En edes tiedä miksi tänne kirjoitan kun tiedän jo vastausten tason..

        Ja ei muuten ole edes ensimmäinen tuote mitä testaan... Enkä myöskään ole tymä, rahat takaisin meiningillä ollaan menty :)

        Joka tapauksessa, muita Proactolin testaajia paikalla? Voitaisiin vaikka vertailla tuloksia viikkojen kuluessa..

        siis pudottaa painoa. Mitä maksaa 1-2kk?


      • waffa
        noin mee kirjoitti:

        Moi,
        Ymmärrän hyvin tuommoisen asenteen kaikkia laihdutustuotteita kohtaan... luultavasti 90% kaikista jotain tuotetta ostaneista tuntee täysin samalla tavalla. Mutta, ja ISO mutta onkin, se ei tarkoita että KAIKKI tuotteet ovat huijausta. Miksi osaa tuotteista saa vain reseptillä ja lääkärin määräämänä? Nykylääketiede on oikeasti aika hemmetin pitkällä laihdutuksenkin kanssa. Tokihan tää on hiton helppo ala puoskareille ja huijareille ja lumelääkkeiden tuottajille, mutta ainoana oljenkortena on sitten vaan löytää ne oikeesti toimivat tuotteet. Mutta niitä on. Kysy lääkäriltäsi, älä usko luontaistuotekaupan ikkunassa oleviin mainoksiin.

        Minulla itselläni on takana -15 kg painonpudotus ja juurikin "ihmepillerien" avulla. Pistää vaan vihaksi kun ihmiset leimaa kaiken humpuukiksi yhden tai kahdenkaan yrityksen kokemuksella.

        Ei suuria yleensä saavuteta samantien - pätee moniin asioihin - yrittämiseen, laihduttamiseen, minkä tahansa taidon oppimiseen jne...

        Kannattaa kysellä ihmisiltä mitkä tuotteet ovat toimineet, ei mainoksilta tosiaankaan.

        Hyvää kesää kaikille :)

        Mun mielipide asiasta on, ettei kannata lihoa, jos aikoo tulevaisuudessa laihduttaa. Sä joko olet laiha ja haluat näyttää hyvältä, tai paksu ja näytät miltä näytätkin. Kyllä jotkut vähän paksummatkin näyttävät hyviltä. :)


      • laihaksi
        vain... kirjoitti:

        Jos pillerit auttaisivat niin olisiko maailmassa ylipainoisia ihmisiä? Kyllä se täytyy omalla ruokavaliolla ja liikunnalla saavuttaa se normaalipaino! Ihminen vain on nykypäivänä niin laiska, että ei sohvaltaan jaksa nousta!!!! Itse liikuntaremontilla jo lähes kolme kiloa ekan viikon aikana tuhka tiessään!!!
        onnea pillereihinne!

        Mulla on aivan uusi loistava tapa laihtua ja samalla kehittää lihaksia kuntoa.
        Tilaa oma tiikerisi kiinalaisesta luotettavasta kaupasta. Homma toimii seuraavalla tavalla :
        1) Lähetämme tiikerin postissa.
        2) Maksat maksun (15 000€)
        3) Avaa paketti vasta kotona ja juokse tiikeriä karkuun mahdollisimman nopeasti. Tiikeriä pidetään nälässä kolme päivää ennen Teille lähettämistä.
        4) Tiikeri kykenee juoksemaan perässäsi ja olemaan oma henkinen ja fyysinen valmentajasi jopa yli 15km putkeen.
        5) Juostuasi n. 15km siirrä tiikeri takaisin häkkiin ja anna hänelle kalkkuna/kinkku, jonka normaalisti itse söisit.
        6) Toista prosessi seuraavana päivänä, ei mene aikaakaan kun näytät seksikkäältä ja lihaksikkaalta.

        ** Extrana voit ostaa meiltä vain tänään erikoislahjaksi itsellesi norsunnahka-rannesuojat(Made in China) painimiseen tiikerin kanssa. Näin kehität itseäsi suojautumaan varkailta ja avaruusolioilta.

        Liu Chi Wang Lu sanoo seuraavaa projektistamme : Siis aivan loistavaa, 15kg rasvaa lähti alle viikossa ja sen jälkeen painoa tuli lisää 23kg lihaksina. Olen nyt elämäni parhaimmassa kunnossa ja jaksan elää varmasti yli 150-vuotiaaksi. Kuva miestä : http://fitnessworkoutprogram.com/bodybuilder.jpg

        Tilaa omasi jo tänään! Et varmasti pety!


      • itselleni
        viimein faktaa kirjoitti:

        Elikkäs siis täälä on mun lemppari suomeksikki:

        http://www.laihduta-helposti.net/proactol/

        Kun nyt on näistä "ihmetuotteista" niin paljon parjattu... Mistä noista tosin tietää mitkä on lumelääkkeitä ja mitkä ei :) Mutta toimii ainakin itelleni!

        proactol toimi myös minulle mielestäni ainakin kohtuullisesti. muutamia kuukausia sitten tilasin neljän kuukauden annoksen kerralla ja sitkeästi söin loppuun saakka. aluksi parissa viikossa ei lähtenyt mitään, mutta lopputulospa olikin melkein 15 kiloa pois. vaikea osuus on kuurissa pysyminen ja jatkaminen vaikka tulosta ei joka päivä puntarissa huomaakkaan.


      • ei saa
        laihaksi kirjoitti:

        Mulla on aivan uusi loistava tapa laihtua ja samalla kehittää lihaksia kuntoa.
        Tilaa oma tiikerisi kiinalaisesta luotettavasta kaupasta. Homma toimii seuraavalla tavalla :
        1) Lähetämme tiikerin postissa.
        2) Maksat maksun (15 000€)
        3) Avaa paketti vasta kotona ja juokse tiikeriä karkuun mahdollisimman nopeasti. Tiikeriä pidetään nälässä kolme päivää ennen Teille lähettämistä.
        4) Tiikeri kykenee juoksemaan perässäsi ja olemaan oma henkinen ja fyysinen valmentajasi jopa yli 15km putkeen.
        5) Juostuasi n. 15km siirrä tiikeri takaisin häkkiin ja anna hänelle kalkkuna/kinkku, jonka normaalisti itse söisit.
        6) Toista prosessi seuraavana päivänä, ei mene aikaakaan kun näytät seksikkäältä ja lihaksikkaalta.

        ** Extrana voit ostaa meiltä vain tänään erikoislahjaksi itsellesi norsunnahka-rannesuojat(Made in China) painimiseen tiikerin kanssa. Näin kehität itseäsi suojautumaan varkailta ja avaruusolioilta.

        Liu Chi Wang Lu sanoo seuraavaa projektistamme : Siis aivan loistavaa, 15kg rasvaa lähti alle viikossa ja sen jälkeen painoa tuli lisää 23kg lihaksina. Olen nyt elämäni parhaimmassa kunnossa ja jaksan elää varmasti yli 150-vuotiaaksi. Kuva miestä : http://fitnessworkoutprogram.com/bodybuilder.jpg

        Tilaa omasi jo tänään! Et varmasti pety!

        tikruja ei saa rääkätä.. ei toi toimi


      • Myös minä
        juuri.. kirjoitti:

        Tilasin juuri 4 kk erän. Eikä tarvitse alkaa heti nyt räkyttämään kaikkien laihdutuskeinojen, paitsi tietenkin juuri sen SINUN keinon, toimimattomuudesta. :D En edes tiedä miksi tänne kirjoitan kun tiedän jo vastausten tason..

        Ja ei muuten ole edes ensimmäinen tuote mitä testaan... Enkä myöskään ole tymä, rahat takaisin meiningillä ollaan menty :)

        Joka tapauksessa, muita Proactolin testaajia paikalla? Voitaisiin vaikka vertailla tuloksia viikkojen kuluessa..

        Hei,
        tilasin myös itse muutama viikko sitten.

        Minkälaiset kokemukset sinulle tuli tuon käytöstä? Pari kuukautta näköjään jo kulunut postista joten en tiedä huomaatko tätä viestiä. Itselleni tuo (jokseenkin) toimii. Aikalailla olen onnistunut kilon viikossa pudottamaan tuolla - välillä enemmän ja välillä vähemmän. Kuulin myös joidenkin sanovan että ei auttanut sen enempää kuin mikään muukaan.

        Laihdutus lienee aika monimutkaista hommaa, toisille joku toimii ja toisille ei. Ajattelin nyt syödä tätä kuuria jonkun kuukauden ja katsotaan sitten mille on tarttista!

        Jakakaa kokemuksia jos niitä löytyy - kiinnostaa kuulla.


      • sama täällä
        viimein faktaa kirjoitti:

        Elikkäs siis täälä on mun lemppari suomeksikki:

        http://www.laihduta-helposti.net/proactol/

        Kun nyt on näistä "ihmetuotteista" niin paljon parjattu... Mistä noista tosin tietää mitkä on lumelääkkeitä ja mitkä ei :) Mutta toimii ainakin itelleni!

        ostelin tuota vuosi sitten jo - toimi paremmin kuin monet muut kokeilemani laihdutustuotteet. eihän tuossa sinänsä ole mitään ihmeellistä, tuo vaan sitoo rasvaa syödystä ruoasta. toinen vaihtoehto on karsia ne rasvat syömällä rasvatonta ruokaa. yksinkertaista. itse vaan tykkään syödä "normaalisti" ja silti huijata olevani vähärasvaisella dieetillä :)


    • leena81

      joo itse ostin kyseisen kuurin jossa luvattiin että paino putoaa 12 kiloa tai enemmän.nyt olen syönyt yli purkillisen pillereitä eikä painoa ole pudonnut yhtään aluksi kyllä mutta tulivat takasin vaikka söin pillereitä,kiinteydyin kyllä ja voin taas katsoa itseäni peiliin monen vuoden jälkeen,mutta harmittaa kun luvattiin että paino putoaa vaan ei.
      ja nyt kun haluaisin palauttaa tuotteen se onkin myöhäistä.eli ei kannata tuhlata rahojaan.

      • Koeajo

        CITRAX - menin ja tilasin..minäkin teidän muiden joukossa. Humpuukia ajattelin kupongin nähdessäni,mutta onhan tuossa sentään jotain vitamiiniia/magnesiumia. Ei se aivan hukkaan mene jos ei se laihtumaan saa.

        Tänään ensimmäiset 3 tbl takana. En tiedä mutta ruokahalu tuntuu välittömästi vähemmältä ja en voinut syödä niin paljon kuin yleensä. Voisikohan johtua ko.pillereistä jo nyt? Jos näin on laihtuminen perustuu juuri tähän. Mihinpä muuhunkaan.
        Nyt katson mielenkiinnolla mitä olotila kertoo 2 viikon tehokuurin jälkeen. En usko että ihmeitä,mutta hyvä sekin jos ruokahalu vähenisi. Pääsisi laihdutuksen alkuun.

        Jos ehdin laitan teille tietoa miten on käynyt. Yksilöllistä aina kaikki ja ei voi tietää mikä lopulta on se tuloksen syy. Kun johonkin uskoo tarpeeksi se muuttaa esim syömistottumuksia..ja huomaa laihtuneensa..placebo tekee sen helposti. Olenko sen uhri jää nähtäväksi.


    • mun mielipide vain

      tottahan se on että näistä on niin monta mielipidettä kun on kertojaa. ite oon käyttänyt yhtä toista rasvansitojaa ku proactolia, ostin suoraan hyllystä ulkomailla, ja hyvin toimi. tuo näyttäs aikalailla identtiseltä aineelta. tykkäsin ite. ja käyttäsin toistekki. ite asiassa sen takia tänne eksyin lueskeleen :)

    • empaila

      Kohta 60 kpl takana eikä paino pudonnut grammaakaan. Kyllä kunnollinen ruokaremontti on ainoa oikea tapa saada painoa pysyvästi alas. Tulipahan tuhlattua turhuuteen.

      • keijukainen not

        empalia testasit siis ilmeisesti tuota citraxia? mä oon testaillu tuota proactolia ja se on kyllä toiminut (ehkä) itselläni. tosin olen kyllä lisännyt liikuntaakin. noh, vasta pari viikkoa takana - kärsivällisyys maan perii!


      • aivan turhaa jupinaa
        keijukainen not kirjoitti:

        empalia testasit siis ilmeisesti tuota citraxia? mä oon testaillu tuota proactolia ja se on kyllä toiminut (ehkä) itselläni. tosin olen kyllä lisännyt liikuntaakin. noh, vasta pari viikkoa takana - kärsivällisyys maan perii!

        En ymmärrä miksi näiden pillerien vastustajien pitää tulla tänne paasaamaan siitä miten ihmiset hussaa rahansa, kyllä me jokainen tiedetään mihin rahat käytetään. Sen 60 e joka noihin tabletteihin menee tuhlaa helposti yhdessä baari-illassa kun tilaa taksinkin kotiin, joten onko sitten niin paha jättää yksi baari-ilta väliin ja kokeilla esimerkiksi proactolia, niinkuin itse aion tehdä. Ruokavalioni on terveellinen ja olen laihduttanut jo muutaman kilon, olisi kuitenkin kiva saada tulokset jatkumaan, ja aion jatkaa tervellistä ruokavaliota myös laihdutuksen lopettamisen jälkeen eikä pillereillä ole mitään tekemistä sen asian kanssa. Syy siihen miksi moni lopettaa laihdutuksen kesken on juurikin se, että tuloksia tulee niin hitaasti/ vähän joten mielestäni on täysin ymmärrettävää että niitä tuloksia pyritään hankkimaan nopeammin muilla keinoin eikä siinä pitäisi kellään olla mitään nokan koputtamista.


      • Abiturientti
        aivan turhaa jupinaa kirjoitti:

        En ymmärrä miksi näiden pillerien vastustajien pitää tulla tänne paasaamaan siitä miten ihmiset hussaa rahansa, kyllä me jokainen tiedetään mihin rahat käytetään. Sen 60 e joka noihin tabletteihin menee tuhlaa helposti yhdessä baari-illassa kun tilaa taksinkin kotiin, joten onko sitten niin paha jättää yksi baari-ilta väliin ja kokeilla esimerkiksi proactolia, niinkuin itse aion tehdä. Ruokavalioni on terveellinen ja olen laihduttanut jo muutaman kilon, olisi kuitenkin kiva saada tulokset jatkumaan, ja aion jatkaa tervellistä ruokavaliota myös laihdutuksen lopettamisen jälkeen eikä pillereillä ole mitään tekemistä sen asian kanssa. Syy siihen miksi moni lopettaa laihdutuksen kesken on juurikin se, että tuloksia tulee niin hitaasti/ vähän joten mielestäni on täysin ymmärrettävää että niitä tuloksia pyritään hankkimaan nopeammin muilla keinoin eikä siinä pitäisi kellään olla mitään nokan koputtamista.

        Itseasiassa tähän nimenomaiseen lääkkeeseen liittyen meillä oli terveystiedossa tehtävä. Oli siis aivan pakko katsoa onko tuote oikeasti olemassa, mutta onhan se!! Tehtävänä oli analysoida mainoksen vaikuttamisen keinoja ja arvioda lääketieteelliseen tietoon perustuen mainoksen väitteitä ja "jotain" En nyt muista ulkoa.

        Oli kyllä aivan naurettavia väitteitä mainoksessa ja niitä analysoidessa melkein nauramaan alkoi. Elkää hyvät ihmiset kaikkea uskoko, vaikka siinä olikin valkotakkinen "lääkäri" venäläisellä nimellään toteamassa mahtavaa tehoa. "rasvaa palaa kuin lumi sulaa auringossa" taisi olla hauskoin vertaus.. Niin ja että voit syödä mitä vaan ja kuinka paljon vaan. Silti laihdut luvattua vauhtia. Kyllä sääli iski näitä ihmisiä kohtaan, jotka menneet uuden sensaatiomaisen laihdutuskuurin ostamaan. Luulisi että kyseisen mainoksen laittaminen terveystiedon YO-kirjoituksiin kertoo jotain lääkkeen luotettavuudesta ;)

        Luottakaa mielummin luotettaviin, oikeisiin lääkkeisiin. mm. ilman reseptiä saatava Alli toimii kyllä oikeasti ja siinä on järjellinen toimintaperiaate. Myös lääkärien reseptillä saatavat vahvemmat lääkkeet reductil ja se E:ll alkava.. On ihan syyllä lääkärien valvonnan alaisena, etteivät niitä käytä syömishäiriöstä (bulimia, anoreksia) kärsivät ihmiset väärin.


      • reductil
        Abiturientti kirjoitti:

        Itseasiassa tähän nimenomaiseen lääkkeeseen liittyen meillä oli terveystiedossa tehtävä. Oli siis aivan pakko katsoa onko tuote oikeasti olemassa, mutta onhan se!! Tehtävänä oli analysoida mainoksen vaikuttamisen keinoja ja arvioda lääketieteelliseen tietoon perustuen mainoksen väitteitä ja "jotain" En nyt muista ulkoa.

        Oli kyllä aivan naurettavia väitteitä mainoksessa ja niitä analysoidessa melkein nauramaan alkoi. Elkää hyvät ihmiset kaikkea uskoko, vaikka siinä olikin valkotakkinen "lääkäri" venäläisellä nimellään toteamassa mahtavaa tehoa. "rasvaa palaa kuin lumi sulaa auringossa" taisi olla hauskoin vertaus.. Niin ja että voit syödä mitä vaan ja kuinka paljon vaan. Silti laihdut luvattua vauhtia. Kyllä sääli iski näitä ihmisiä kohtaan, jotka menneet uuden sensaatiomaisen laihdutuskuurin ostamaan. Luulisi että kyseisen mainoksen laittaminen terveystiedon YO-kirjoituksiin kertoo jotain lääkkeen luotettavuudesta ;)

        Luottakaa mielummin luotettaviin, oikeisiin lääkkeisiin. mm. ilman reseptiä saatava Alli toimii kyllä oikeasti ja siinä on järjellinen toimintaperiaate. Myös lääkärien reseptillä saatavat vahvemmat lääkkeet reductil ja se E:ll alkava.. On ihan syyllä lääkärien valvonnan alaisena, etteivät niitä käytä syömishäiriöstä (bulimia, anoreksia) kärsivät ihmiset väärin.

        Ei kannata käyttää reductiliä enään.

        http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2010012210977109_lh.shtml


    • Scele.

      Vanha keskustelu, mutta Citrax näkyy olevan edelleen kaupan. Tänään sain viimeisimmän mainoksen.

      Proactolista löytyi tällainen teksti "laihduta helposti" sivulta.


      "Hei,

      Olemme poistaneet tämän sivun laihduta-helposti.netistä. Uskomme edelleen että Proactol tuotteena toimii monille, mutta liian moni on tuntenut tulleensa “huijatuksi” tai tuote ei ole tehonnut kuten luvattu. Emme koskaan halua suositella lukijoillemme tuotteita joihin emme usko itse. Teimme tämän päätöksen palvellaksemme lukijoitamme paremmin.

      Suosittelemme kokeilemaan esimerkiksi Nutrilettia, siitä emme ole saaneet vielä yhtä ainoaa negatiivista palautetta."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2206
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1856
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      112
      1278
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1170
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe