Yosemiten BMX pyörät. Kannattaako.....

ostaa?

Oon alkamassa harrastaa bmxäilyä.

Kannattaako ostaa bilteman bmx-pyörää? ainakin siinä on hinta kohdallaan, mutta miten se kestää useat kaatumiset joita minulle tulee?

Olen myos katsellut feltin bmx-pyöriä onko ne laadukkaita?

88

12787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werty

Bilteman pyörät kesätävät erinomaisesti ensimmäiseen kaatumiseen asti, jolloin rungon elämänhalu katoaa.

• CrayCray

Yomite on ihan Pask* näin alkuun! Ruma, huono ja ei kestävä! Osta feltin temppari 50000 kertaa parempi!

• nb

bilteman pyörät ovat erittäin laadukkaita :)

• tb
        nb kirjoitti:

bilteman bmx pyörät on paskoja

• redline
        nb kirjoitti:

bilteman pyörät on kyllä aika... en ite ostais ainakaan... :D

• nisse33

tota joo mul on samanlainen tilauxessa ja sixs kyylään tääll mut tota mä vähän epäilen ku mul on yx kaveri jolla on samanlainen ( kauhee sössö ) nii se on kaadunnu sil miljoona kertaa se on ollu sillä vuoden siiin ei oo VIELÄ mitää vikaa

• penni.nylund
        nisse33 kirjoitti:

tota joo mul on samanlainen tilauxessa ja sixs kyylään tääll mut tota mä vähän epäilen ku mul on yx kaveri jolla on samanlainen ( kauhee sössö ) nii se on kaadunnu sil miljoona kertaa se on ollu sillä vuoden siiin ei oo VIELÄ mitää vikaa

Joo toota bilteman bmx ja hajos heti jarrut ekasta kaatumisesta ja nytten on uuet mutta etujarrut ja se reistailee !

• älävittubiltemaa

Älä jumalauta osta ikinä biltemasta mitään pyörää. joka vitun ikinen pyörä biltemassa on suoraan sanottuna ihan perseen reijästä ! Ostakaa singnaturesta bmx ! kannattaa suoraan maksaa satanen kaks enemmän niin saat kunnon bmx-pyörän. Tutulla meni runko keskeltä poikki kun hyppäs hyppyristä hiekalle normaalisti. että en vitussa suosittele ! Singature bmx:ät kestää ja kevyempiä !

• kilde
        tb kirjoitti:

bilteman bmx pyörät on paskoja

älkää ostako bilteman bmxiä ne ovat paskoj

• street123

kaatumisista ja muista en niin tiiä mut itse ainakin tilaisin netistä ja hyvät pyörät on siinä 300-600n euron välillä.ja noista feltin pyöristä mulla ei oo tietoo.

• bmx

feltin pyörät on hyviä ja biltemen paskoja

• bbmmxx

• tb
        bbmmxx kirjoitti:

http://www.signaturebmx.com/shop/

tuol on jo vähän laadukkaampia pyöriä.
        ei kannata ostaa felttiä. frendil poikkes runko feltis...

feltin pyörät ovat parhaita

• eetu ....
        tb kirjoitti:

feltin pyörät ovat parhaita

feltin bmx pyörät on liian kalliita niin mistä sais hyvän bmx pyörän muualta kuit felt pyöristä.

• Keijox

Yosemite pyörät on Noin niinko Halpoi hmm... ja kestää sen yhen kesän ja sit joko menee runko poikki tai niinko mulla ni meni etuhaarukka halki ja taka vanteen vaihdoin 3 kertaa ku meni nii vinox no juu oli kyl rajummat rampit menos mut sit ostin Miracle vai mikä se oli ollu nyt mul 3 vuotta eikä mikää rikki ja on uuden veronen viel et kyl siihen pyörään kannattaa rahaa laittaa jos aikoo ajaa enemmä ku yhen kesän ja Feltin pyörät on kuuluu niihin laatupyörii ja sillee kyl sä tiet ni no yosemite pyörät kusee sori toi mun teksti äidinkieli (5) =)

• asdasdaaaa

• bmx poju

• ostin,hyppäsin,runko katki,vanteet solmulla. OSTA FELT !

• minkki92

Tietääkö kukaan onko Redlinen pyörät hyviä?

• joku vaa
        minkki92 kirjoitti:

Tietääkö kukaan onko Redlinen pyörät hyviä?

älkää ostako yosemitee,felttii tai redlinee.jos ostatte ni ostakaa mirraco tai atala.
        mul on kokemust atalasta oma o kestä ny hyvi 5 vuot ja käytän sitä lähes joka päivä ja toimii vieläki.

• bhb
        joku vaa kirjoitti:

älkää ostako yosemitee,felttii tai redlinee.jos ostatte ni ostakaa mirraco tai atala.
        mul on kokemust atalasta oma o kestä ny hyvi 5 vuot ja käytän sitä lähes joka päivä ja toimii vieläki.

no sen voin sanoo et bilteman pyörät on ihan paskoja

• tb
        bhb kirjoitti:

no sen voin sanoo et bilteman pyörät on ihan paskoja

nii ne onkin

• asssssaaaasssss
        joku vaa kirjoitti:

Mirracot on laadukkaita.

• tiqq
        joku vaa kirjoitti:

ai mulkin on atala ja on aika vitun hyvä ---xd

• fillaristi mies-81

Bilteman pyörä on tietysti yksi tapa päästä hengestään, mutta ei kylläkään se kaikkein helpoin tapa lähteä tästä maailmasta. Suosittelisin kuitenkin ostamaan oikean polkupyörän.

• homo

miksi

• ex-fillaristi mies-81
        homo kirjoitti:

miksi

Jaa miksikö Yosemite ei ole se miellyttävin tapa lähteä tästä maailmasta? Ihan vain siksi, että sattuu vähän perkeleesti kun runko katkeaa alta. Sitä ehtii kärsimään useamman minuutin ennen kuin henki menee. Ja jos sattui olemaan kypärä päässä niin voi päästä pyörätuoliin lopuksi elämäänsä. Onko sitten kivaa? Sellaisia vehkeitä ne Yosemitet ovat.

Mutta ihan rauhassa osta se Yosemite. Minua ei voisi enää vähempää kiinnostaa. Olenpahan silti varoittanut, ystävällinen kun olen.

• joku vaa
        ex-fillaristi mies-81 kirjoitti:

Jaa miksikö Yosemite ei ole se miellyttävin tapa lähteä tästä maailmasta? Ihan vain siksi, että sattuu vähän perkeleesti kun runko katkeaa alta. Sitä ehtii kärsimään useamman minuutin ennen kuin henki menee. Ja jos sattui olemaan kypärä päässä niin voi päästä pyörätuoliin lopuksi elämäänsä. Onko sitten kivaa? Sellaisia vehkeitä ne Yosemitet ovat.

Mutta ihan rauhassa osta se Yosemite. Minua ei voisi enää vähempää kiinnostaa. Olenpahan silti varoittanut, ystävällinen kun olen.

tiedättekö mistä sais säärisuojiii. tertten aika kipeesti. (mul on sääret iha täyn mustelmii ja haavoi.)

• Apache1
        ex-fillaristi mies-81 kirjoitti:

Oletko lopettanut polkemisen? HMm... Löysin itseni takaisin tänne. Olneh hangaillut tuolla lowride.info:n sivustolla :)

• ijuftröldrf

Felt tekee laadukkaita pyöriä olen itse todennut sen

• BMX

Suosittelen selailalla http://www.lucky-bike.de/ BMX pyörä valikoimaa,tilasin 18,5 tuumaisella rungolla Felt Basen kotiin tuotuna: 248€. Muista ensin liittyä @postituslistalle(5€ alennus tilauksesta).Nopea toimitus.

• :D:D:D
        BMX kirjoitti:

Suosittelen selailalla http://www.lucky-bike.de/ BMX pyörä valikoimaa,tilasin 18,5 tuumaisella rungolla Felt Basen kotiin tuotuna: 248€. Muista ensin liittyä @postituslistalle(5€ alennus tilauksesta).Nopea toimitus.

onkos tommonen felt ethic hyvä laatunen ja muutenki kelpopyörä...?

• speedpomppa

jos tosi halvalla haluu niin kannattaa tehä vanhasta lasten pyörästä otetaan vaan lokarit pois maali uusiks ja vaihetaan vaan vähän osia niin tadaa. Ittekki oon tehny ite ja ihan bmxän näkönen.

• LÖÖ-ÖÖ-Ö!

Ei ne yosemite mitään kestä. Mun frendi osti sellasseen siit on nyt 2kk runko taipunut ja murtuma etu päässä.Jos on alottelia niin osta ensin käytetty, opettele ensin bunny hop (perushyppy). kun olet kyllästynyt vanhaan niin osta esim. Trek,felt,haro,Gt,atala,mirraco tai kokoo itse laatu osista.Mieti alatko harrastamaan flättii,streettii,dirttii tai raicingii eli ostatko kevyen tai hieman painavamman.Joissakin noissa lajeissa paino on erittäin tarpeellinen ja esim.streettiin ja flättiin tarvitaan kevyempi.KORJATKAA JOS ON JOTAI.....SELLASTA!

• Hamppunaama
        LÖÖ-ÖÖ-Ö! kirjoitti:

Ei ne yosemite mitään kestä. Mun frendi osti sellasseen siit on nyt 2kk runko taipunut ja murtuma etu päässä.Jos on alottelia niin osta ensin käytetty, opettele ensin bunny hop (perushyppy). kun olet kyllästynyt vanhaan niin osta esim. Trek,felt,haro,Gt,atala,mirraco tai kokoo itse laatu osista.Mieti alatko harrastamaan flättii,streettii,dirttii tai raicingii eli ostatko kevyen tai hieman painavamman.Joissakin noissa lajeissa paino on erittäin tarpeellinen ja esim.streettiin ja flättiin tarvitaan kevyempi.KORJATKAA JOS ON JOTAI.....SELLASTA!

Ostin ensin univega duken. Maksoi 265e. Se on ollu mulla pari vuotta ny. Ostan luultavasti mirracon tai feltin nytten

• kullistin
        LÖÖ-ÖÖ-Ö! kirjoitti:

mun kaveril oli semmonen ja ku se hyppäs vähäkorkeemmast rampist nii pläts vanteet oli soikeet sen jälkee :D:D:D !!!

• JOEL132
        kullistin kirjoitti:

mun kaveril oli semmonen ja ku se hyppäs vähäkorkeemmast rampist nii pläts vanteet oli soikeet sen jälkee :D:D:D !!!

kun ostin viis bilteman bmx pyörää pyysin pojat kokeilemaa niitä ekasta meni runko keskeltä halki kakkosesta meni vanteet rikki kolmosesta meni jarrut ja etuhaarukka nelosesta meni runko halki ja vitosesta meni kumit runko jerrus penkki suosittelen että ostat montana jumper bmx pyörän mä ostin sen ja se on kestäny jo viistoisvuotta eikä oo yhtään ruosteessa eikä oo mikään rikki sit mä ostin felt bmx pyörän se makso 600 euroo ja kun kokeilin sitä runko halkesi ja jarrut meni rikki ja kumit pamahti mä käytän vielä ki montanaa se on paras koska se on kestävä HUOMIO ÄLÄ OSTA BILTEMA BMX PYÖRÄÄ TAI FELT BMX PYÖRÄÄ OSTA MONTANA JUMPER MULLA ON KESTÄNY MONTANA JO VIISTOISVUOTTA

• scootvesku
        JOEL132 kirjoitti:

kun ostin viis bilteman bmx pyörää pyysin pojat kokeilemaa niitä ekasta meni runko keskeltä halki kakkosesta meni vanteet rikki kolmosesta meni jarrut ja etuhaarukka nelosesta meni runko halki ja vitosesta meni kumit runko jerrus penkki suosittelen että ostat montana jumper bmx pyörän mä ostin sen ja se on kestäny jo viistoisvuotta eikä oo yhtään ruosteessa eikä oo mikään rikki sit mä ostin felt bmx pyörän se makso 600 euroo ja kun kokeilin sitä runko halkesi ja jarrut meni rikki ja kumit pamahti mä käytän vielä ki montanaa se on paras koska se on kestävä HUOMIO ÄLÄ OSTA BILTEMA BMX PYÖRÄÄ TAI FELT BMX PYÖRÄÄ OSTA MONTANA JUMPER MULLA ON KESTÄNY MONTANA JO VIISTOISVUOTTA

Onko tuo Totta koska meinasin tilta netanttilasta tommose montanajumperin onko kestävä ja kestääkö jonku 1-3 metrin pomppuja?? koska alotan ton ajamisen:D pliz anna tietoo jos voit:DDDDDDDD

• scootvesku
        scootvesku kirjoitti:

Onko tuo Totta koska meinasin tilta netanttilasta tommose montanajumperin onko kestävä ja kestääkö jonku 1-3 metrin pomppuja?? koska alotan ton ajamisen:D pliz anna tietoo jos voit:DDDDDDDD

ja se on alenuksesa 199 mut oikee hinta 349€ onko kannatava osto0?

• BMX-tupi

Felteistä ja redlineist pari sanaa: itel on redline saakelin painava, Feltti on myös iha laaduton (jollet osta 500e maksavaa felttii), Sanoisin et ostat jonku näistä: verde, mirraco, fit tai KHE. Kannatan käytettyy saa halval hyvän pyörän. Kahel sadal saa neljäsataa maksavan pyörän, joka on iha ehjä. Suosittelen huuto.net sivult kattoo siel on tälläki hetkel fitin pyörä.

• Aloittelija123

• bmxbmxbmxbmx

• asssssaaaasssss
        bmxbmxbmxbmx kirjoitti:

onko felt heretic hyvä ensimmäinen bmx.

voi olla

• kaipaa tietoa

• joohan68

• ???

Kun kerran satun tietämään nuista yosemiteistä ja redlineistä niin yosemite on aika painava runko katkeaa vanteet ei kestä ja kumit on samanlaiset kuin vauvojen polku pyörissä. ja redlinen vuoro itselläni on redline 1.2 2010 mallia on kevyt ja osat kestäny kesästä asti ei oo ainakaan vielä mitään häikkää suosittelisin kyllä aloittelija bmx:äks redlinen. mutta missään mimessä eikanna ostaa romukasa yosemita.

• thecrisu85
        ??? kirjoitti:

Kun kerran satun tietämään nuista yosemiteistä ja redlineistä niin yosemite on aika painava runko katkeaa vanteet ei kestä ja kumit on samanlaiset kuin vauvojen polku pyörissä. ja redlinen vuoro itselläni on redline 1.2 2010 mallia on kevyt ja osat kestäny kesästä asti ei oo ainakaan vielä mitään häikkää suosittelisin kyllä aloittelija bmx:äks redlinen. mutta missään mimessä eikanna ostaa romukasa yosemita.

Moi oon ite tälläne 12v poika joka ois kiinnostunu alottaa voisitko kertoo mikä olis hyvä bmx alkuu ja mist kannattas ostaa

• maastopyöräilijä

Felt, ei Yosemite! Luulisi jokaisen tuntevan ainakin jonkun Yosemite kauhutarinan...

• viltti

kato felttimunapääkauppias

• Samuel.V

Samuel.V kirjoitti:

http://www.nettimarkkina.com/felt-ethic-bmx/756002
        Tuosta TODELLA laadukas BMX.
        Tekstaa jos olet kiinnostunut 0407088450

mä oon ostamassa felt ethiciä onko järkevää? mutta yosemiten bmx ei tulis mieleenkää... :D että yosemite on köyhille...

• Yeah!

Ostin kaverilta ton Yosemiten 50e ;D ja tuota on se toiminu iha hyvi mut siin on pari huonoo puolta =D Osat kalisee, aika painava. Nyt siirryn varmaa Felttii tai johoki muuhu, mut sanokaa ny vähä kokeneemmat että mikä kannattaa ostaa jollai 300e ku ei kehtaa kaikkii rahoi pistää näin aluks pelii ;D

• joopajooo

kannattais ostaa felt tai mongoose ne kummatki on tosi hyviä tai osta toi runko ja ala kaikki ostaa uudelleen,
        mut suosittelen tota felttiä

• kona1234

joo ei missäänimes kannata ostaa biltemasta bmxää ne hajoo ihan heti tiiän ku kaverilla on se ei kestä, siina on normit v -jarrut kun taaas kuuluis olla u-jarrut

• kona1234

hei sun (ostaa?) kannattaa ostaa feltin bmx ei biltemasta itelläni on ethic ja heretic ,jos asut turussa nii käyppäkuule ajopyörässa :D

• jepa0012
      • kenedy1234567

tossa on mun kamun bmx

• yosemite hhmm iha ok

no en nyt tiiä et tota mulla on ollu vuoden ajan tollai yosemiten bmx ja tota mulla oli pahat ennakko luuot mutta ku teki heti sellast pientä hieno säätöä eli kiristin tangon pinnat ja muut nii ei oo muutaku kumi puhennu tanko saanu osumia mut ei se niin paha ole ku mulla oli tollai 320 maxava mongoose ja se puhko kumisa 2 kertaa päivässä parhaimmillee ja jne et nii oon saanu siitä sitte varaosia ja sit tohon rungon katkeamisii ja muihi nii se yosemiten bmx on kestäny hyvin 3 metriset puhut ku on ollu pehmee alastulo jne mut kyl siinä menee vanteeet solmuu jos se saa esim jssai skeitti rampeilla tuut kovaa vauhtia ja esim hyppy jää vajaax niin että osuu takarengas kulmaan nii se ottaa siitä itteesä ja se mongoose oli muuten hyvät ( jos kumeja ei lasketa ) mutta etu haarukka kans vähän suuttu ku kaatusin asfaltillla niin että pyörä hypäytti keulan maahan kovaa ja poljin väänty rampeilla kun tulin linkusta alas ja pyörä kiepahti ympäri niin poljin oli vääntynyt sinne rungon alle mut se vaati vaa vasaran ja taas mentiin :) ( ja mulki toi äidinkieli on joo 5-6 ollu aina :D )

• nisse33

mul on ollu se yosemite pari viikkoo eikö mitää vikaa vielä hyvin on kestäny 1m dropit ja muut että ihan kelpo peli sanoisinko ! et eihän se paras oo mut hintaasa nähen tosi hyvä ku miettii ettei mitää vikaa kaikki toimii just niinku pitääki

• loloololollo true
        nisse33 kirjoitti:

mul on ollu se yosemite pari viikkoo eikö mitää vikaa vielä hyvin on kestäny 1m dropit ja muut että ihan kelpo peli sanoisinko ! et eihän se paras oo mut hintaasa nähen tosi hyvä ku miettii ettei mitää vikaa kaikki toimii just niinku pitääki

mutta se on hullun painava

• randombikeman

mites ku tuolla bikeplanetilla olis myynnissä gt fly -2010. 359e maksais , onko kenelläkään kyseist menopeliä tai muuten vaan kokemusta gtn pyöristä? kiitti kaikille jotka vastais!

• pate.bemaxa

ittelläei oo gtn pyörää mut kamul on ja on hintansa veroinen menopeli oon koittanu ja on hyvä

• Dabadaduu

Kannattaa ostaa joku feltin bmx, tosi laadukkaita ja kestäviä, minulla ollut jo lähelle 2 vuotta ja ei mikää oo menny rikki. OSTA FELT!

• Sniigu

Ollu alla nyt viikon ja täytyy sanoa et ollu kyllä 10 arvoinen pyörä!! Saanu kovaakin kyytiä mutta hyvin näyttää kestävän ja menee kyl paljon tasapainoisemmin kun meni edellinen GT:n bemaxini.En tiiä onks niil joku syysale menossa vielä mutta suomen pyöräkeskuksesta ite ostin Ethicin ja maksoi vaan 349 juuroa ja toivat kotiin koottuna.

PS.Feltit parhaimman näkösiä bmx tsykiä!!

• nisse33
        Sniigu kirjoitti:

Ollu alla nyt viikon ja täytyy sanoa et ollu kyllä 10 arvoinen pyörä!! Saanu kovaakin kyytiä mutta hyvin näyttää kestävän ja menee kyl paljon tasapainoisemmin kun meni edellinen GT:n bemaxini.En tiiä onks niil joku syysale menossa vielä mutta suomen pyöräkeskuksesta ite ostin Ethicin ja maksoi vaan 349 juuroa ja toivat kotiin koottuna.

PS.Feltit parhaimman näkösiä bmx tsykiä!!

juu feltti tekee hyviä bemaxeja oon ite leikkiny kaverin feltillä ja hyvä on ollu ! itelläni olis feltti tai redline mutta on hieman niukassa omat rahat ku sitä menee kaikkee muuhun XD jaa toi yosemite jos on puolet otettu mongoosesta nii kylse on kestäny muuten mutta ei mulla pahoja ookkaa käyny vähän tanko piti ilkeetä ääntä ku tein sellasen 130 cm korkeen dropin ja en oikee nähny mitä pyörälle kävi ku olin ite turvaltaa maassa mut kylse kestää 150 korkeet hypyt vaikkei alastulo oo paras mahollinen :D

• joskus ajatteleva...

Mistä näitä idiootteja sikiää? Feltin myyjillä on aikaa istua kirjoittelemassa paskaa netissä, bilikan äijät kantaa fillareita fiksummille. Pohjoismaiden suurin myyjä, yli miljoona fillaria. Eli yli miljoona kuollutta, haloo ?

• Ergi

Moikka. Kannattaa ostaa Mongoose merkkinen eikä ainakaa Yosemitee. Kaverilt katkes runko alt se siin kipristeli viitisen minuutti ja sano: Paskoi vehkeit nää Yosemitet!!! Ja sil o ny ollu 8 vuot Mongoose eikä mitää oo tullu muutku se et se ajo havingossa naulaan.... Että osta hyvä mies Mongoose!

• felt ja biltema ;(

turpakii kaikki felt fanit einekään oo hyvii mut on sentään biltema laatuu parempi osta pyörä kaupasta kunnon pyörä elä mikään biltema romu felt ei ole hyvä bmx merkki osta vaikka käytety pyörä joltain kokeneelta netistä löytyy kyllä myyjiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• :-DDD XD

ei bilteman bmx :-DDD oo huono.XD

• biltema bmx paska:O

biltema bmxät on paskoj

• elkku245

niin

• elkku245

Bilteman bmx on ihan surkku.

• BMXgirl

Moikka! Mulla on ollut parisen kuukautta Yosemite alla ja kerran rajusti kaaduin -> Jarrut löysänä penkki irti. Älä missään nimes osta sellast.... Suosittelen Mongoosen Subject- pyörää. Sellaisen meinaan seuraavaks ostaa. Maksaa n. 280 € :D

• allahimies

http://www.lucky-bike.de/.cms/Felt_Base_18,5__Modell_2010/24-1-3358

elikkäs hinta olis sama tällä 18,5tuumasella feltin basella,

ja sitten tällä montana jumperilla? toinen pitäs tilata saksasta, kumpi olis fiksumpi

• kumpi alottelijan kannattais hankkii felt vai mirraco ?

• mbgjj
      • kokenut harrastaja

ei jei jei.ostakaa mongoose.tossaki on vi iso eturatas.

• ei kannata

Voit sä sen Bilteman pyörän ostaa, mutta varmaan yksinkertaisempaa on ostaa joltain hautaustoimistolta suoraan hautajaiset ja varata arkku suoraan. Yosemite on tuskallinen, hidas, äärimmäisen tuskallinen ja paskamainen tapa kuolla. Keksin heti monta tapaa lähteä pienemmällä kärsimyksellä.

• mmikeee

Ostakaa verde ! Se on vitun kevyt ja helppovetää ! Eikä maksakkaa ku 380e !!! Ostakaa sellane iha vitu hyvä !!!!

• true1true so fuckin
    • FartBike

Suosittelen www.Tori.fi!

• Anonyymi

Onko montana bmx hyvä?

• Anonyymi

On.

• Anonyymi

Onko montana bmx hyvä mekki?

• Anonyymi

On.

• Anonyymi

Insera on ainakin hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      35
      4249
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      114
      1576
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1536
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      1372
    5. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      32
      1142
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      87
      1068
    7. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      132
      1062
    8. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      47
      1044
    9. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      259
      1013
    10. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      984
    Aihe