kaurakuitunen

kuituisa

onko joku muukin käyttänyt hirvelän kaurakuitunen tuotetta, ja ihmetellyt sen kaloreita? onkohan se tehty kauran kuoriosasta tms kun niitä on vain 123kcal/100 g, ja kuituakin niin paljon? oli miten oli, suosittelen, on muuten hyvää puuron yms kanssa, tosin siinä on jonkin verran suolaa.

8

11009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten paljon saat

      hiilihydraatteja kun syöt tuollaista puuron kanssa joka sekin on hiilihydraattipitoista. Lihottaa se ainakin varmasti.

      • kuituisa

        puuro ei nyt ollut se pääpointti.


      • diudiudiu
        kuituisa kirjoitti:

        puuro ei nyt ollut se pääpointti.

        Mistä kaupoista tätä saa? Ei ole osunut silmiin... Kuinka paljon on kuitua/100g? Onko se sitä betaglukaania? Paljonko maksaa ja paljon on pakkauksessa?


      • kuituisa
        diudiudiu kirjoitti:

        Mistä kaupoista tätä saa? Ei ole osunut silmiin... Kuinka paljon on kuitua/100g? Onko se sitä betaglukaania? Paljonko maksaa ja paljon on pakkauksessa?

        itse olen löytänyt ainakin prismoista ja suurista s-kaupoista. Tuotteen nimi on siis KauraKuitunen, valmistetaan hirvelän tilalla ja on talkkunan tyyppinen "kypsä kaurarouhe", en sitten tiedä onko tosiaan käytetty kauran kuorta tmv, koska kuituakin on 69 %. Itse tykkään, hieaman "karkeamman" talkkunan makuinen, käytän jogurtin kanssa jne leseiden tapaan.

        ainesosat:"tutkitusti puhdas kaura ja suola"

        energiaa 123 kcal/100g
        prot. 7,2 g
        hh. 16,1 g
        rasvaa 3,3 g
        kuitua 69,7 g

        paketissa myös maininta että sisältää juuri betaglugaania.


      • maistaa.
        kuituisa kirjoitti:

        itse olen löytänyt ainakin prismoista ja suurista s-kaupoista. Tuotteen nimi on siis KauraKuitunen, valmistetaan hirvelän tilalla ja on talkkunan tyyppinen "kypsä kaurarouhe", en sitten tiedä onko tosiaan käytetty kauran kuorta tmv, koska kuituakin on 69 %. Itse tykkään, hieaman "karkeamman" talkkunan makuinen, käytän jogurtin kanssa jne leseiden tapaan.

        ainesosat:"tutkitusti puhdas kaura ja suola"

        energiaa 123 kcal/100g
        prot. 7,2 g
        hh. 16,1 g
        rasvaa 3,3 g
        kuitua 69,7 g

        paketissa myös maininta että sisältää juuri betaglugaania.

        Eihän tossa hiilareita ole paljoakaan, sopii jopa vhhlaisellekin.


      • kuituisa
        diudiudiu kirjoitti:

        Mistä kaupoista tätä saa? Ei ole osunut silmiin... Kuinka paljon on kuitua/100g? Onko se sitä betaglukaania? Paljonko maksaa ja paljon on pakkauksessa?

        maksaa prismassa 2,85 e paketilta, jossa 350 g


    • paulanen

      Miten niin se on hyvää puuron kanssa? ;) Puurohan _keitetään_ Kaurakuitusesta.

      Lisään hiukka kaurahiutaleita joukkoon, mutta tilavuusmitoissa ei enempää kuin Kaurakuitusta (esim. puoli desiä kaurakuitusta - alle puoli desiä kaurahiutaleita). Maitoa ja vettä nesteiksi - taivaallista pakastemansikan kanssa.

      • kuituisa

        niin minä teenkin :D se on vaan niin hyvää että voisi tehdä puuron pelkästään siitä :P mietityttää vaan että miten siinä voi olla niin vähän kaloreita o_O


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe