Tää nyt on varmaan ihan helppo taas mutta mitä silloin kuuluu tehdä kun vaikka lukkari heittää pallon kakkoselle ja juoksija on irti pesästä. Hänhän voi jatkaa kohti kolmosta niin pallo tietenkin pitää sitten toimittaa kolmoselle, MUTTA saako etenijä kääntyä takasin ja tullakin takasin kakkoselle pallon ollessa ilmassa vai palaako hän sitten heti kun pallo on kolmosella?
pesältä irti
3
731
Vastaukset
- vessix
Kun pelaaja on irti pesältä, jossa hänellä viimeksi oli pesäturva ja pallo saapuu hänen irti ollessaan ko.pesällä olevan ulkomiehen haltuun, juoksijan PALUUTIE KATKEAA. Hän ei siis enää ole turvassa ko.pesässä enempää kuin sen ulkopuolellakaan. Hän siis palaa siinä vaiheessa kun pallo toimitetaan seuraavalle pesälle (tai kosketuspoltolla, ellei etene).
POIKKEUS:Mikäli ulkojoukkue ei polta turvatonta juoksijaa, vaan lukkari syöttää uuden syötön, saa juoksija pesäturvan takaisin jäämällä ko. pesälle. Ns. tilanteen vanheneminen.Se riippuu tuomarista. Pallon pitää olla tarpeeksi pitkään ulkopelaajan hallussa, että se voidaan todeta lainvoimaiseksi. Monesti Hyvinkäältä tulevat pillipiiparit haksahtavat hätäilemään. Pallon tulee olla selvästi ulkopelaajan hallussa. Tarvittaessa voidaan vaatia videofilmin vahvistus.
- pesisfani
Jos pelaaaja on irti pesältä ja lukkari heittää pallon sinne, ykkösvahdin pitää pallolla koskettaa etenijää, jolloin tuomari viheltää tuomion, eli hän joko palaa, tai ei pala..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3483638Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192378Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151950Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141645Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171552Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t391487Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2821458- 171314
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631116- 171038