missä makkarassa on vähiten pisteitä?
Vastaukset 4
- ymmärtääkseni
niissä kaikissa on 10 pistettä. Ainakin minä arvostan makkaraa kympin arvosta.
- noissa vähärasvasissa
mitä ne yleens on on 5 pistettä 5 sentin palasessa niin kais sitte rasvasemmissa on puolt enemp.
- pv-kirjekurssilainen
Makkaroiden pisteet menevät näin: 125 grammassa eli yhdessä grillimakkarassa (tai vastaava määrä muuta makkaraa: rasvaa alle 10 % / 5 p 125 grammassa ja rasvaa yli 10 % / 7,5 p 125 grammassa.
Jos hyvin vähäpisteisiä makkaroita haluat, niin 5 % rasvaa sisältävissä kalkkunanakeissa (muistaakseni Atrian tuote) on 1p/kpl ja Tulikukko-makkarassa 1,5 pistettä/kpl. Mutta nämä eivät ehkä vastaa grillimakkaraa kooltaan ainakaan, ovat huomattavasti pienempiä. - Grilleeraaja
Yllättävää, mutta laskin pistelaskimella yks kaunis päivä HK:n 7-prosenttisen Kabanossin pistearvon, niin sain vastaukseksi 3 pistettä, ja se on makkarasta yllättävän vähän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3111221Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 89951
- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14638- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587