Broileripastaa olen ostanut usein ja yllättää joka kerran positiivisesti. Siinä todella on reilusti broilerinpaloja eikä mitään epämääräisiä murusia.
Olen tehnyt myös itse ja tuli vähintään yhtä hyvää. Eli kuutioidut rintafileet 400-500 g,hunajamarinoitu tai maustamaton) ruskistetaan öljyssä.Lisätään punainen paprika kuutioituna. currya, valkosipulia,rouhittua mustapippuria,suolaa tai puolikas kanaliemikuutio murennettuna, purkki tai pari ruokakermaa. Haudutellaan kokoon ja sekoitetaan keitetyn pastan kanssa uunivuoassa. Sen jälkeen n. 20 min 200 asteessa...
Kokkikartanon tuotteet
10
2886
Vastaukset
- huh-huh!
Ihme tavaraa!
- huh-huh!
Mössöä tulee!
- että Suomi lihoo
Puoli kiloa kanaa ja pari purkkia kermaa... Montako annosta tuosta tulee?
- lihota!
Kana on diettiruoakisikin sopivaa!
Joskus pitää saada nauttia hyvästäkin ruoasta ja ainoastaan kerma sen saa aikaan, mm.
- totta puhut
kokkikartanon broileripasta on todella hyvää! tosin joudun aina ne paprikat ronkkimaan pois ja niitä on paljon... mutta harvemmin einespastaruuat ovat syötäviä ja tämä on todellakin hyvää.
- Kokkikartanon broilerpasta ole
ihmisen ruokaa.
Broilerpasta
Pakkauskoko: 350 g, 700 g
Ainekset:
vesi, vähälaktoosinen maito, broilerinliha (15%), durumvehnäjauho, vähälaktoosinen kuohukerma, paprika, juusto (maito, hapate, juoksete, suola, säilöntäaine (E251), elintarvikeväri (E160a), kalsiumkloridi (E509)), voi, suola (0,8%), valkosipuli, kananliemijauhe (suola, aromivahventeet (E621,E627,E631), maltodekstriini, tärkkelys, hiivauute, sokeri, kananlihajauhe 2,5%, kasvisrasva, kananrasva 1,1%, sipulijauhe, aromi, mausteet, happamuudensäätöaine (E310, E320)), curry - herkullista
Ainesosaset ovat mukavan tuntuisia suussa.
Kerma on niiden salaisuus. - Bolognese
Ihan kotitekoisen makuista, siis herkullista, tuhdisti jauhelihaa.
Toivottavasti laatu ei ala laskea kehujen myötä. - kokkikartanoyäk
Ei ole tapana kirjoitella tänne kokemuksista sen paremmin negatiivista kuin positiivistikaan.Mutta...Kokkikartanon nakki-perunamuusin ostin varmuudeksi eihän siinä voi mokata?Hirveätä paskaa!Muusissa ihme mausteet nakeissa paksut kuoret,2 maistoa ja roskikseen.Ei koskaan enään tämän yrityksen tuotteita.
- Näinonon
Kovasti mainostavat pataruokiaan mutta eivät saa toimitettua ainakaan Lahden sokokseen, muita kokkikartanon eineksiä kyllä riittää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399