Mitä ootte mieltä ko. soittimesta?
Jos lähtee jalustoineen alle 1200 € uutena, onko
hintansa väärti? Vai onko yleensäkään hintansa
väärti?
ROLAND FP-4 "keikkapiano"
5
1737
Vastaukset
- olen soittanut,,,
...toimii hyvän soundinsa sekä erittäin hyvän touchinsa vuoksi mainiosti. FP sarja on kunnon tavaraa, ehkä hieman painavampaa, mutta SE soundi painaa aina..
- molli,
FP-4 löysi kotiin. :)
- str
molli, kirjoitti:
FP-4 löysi kotiin. :)
uutena roland fp4 jalusta hintaan 1200 eur ?? mistä tilasit tuohon hintaan.
Mitä muita varteenotettavia vaihtoehtoja olisi roland fp4 lisäksi. Tärkeintä on aidon pianon touchi eli hyvä soitettavuus, hinta 500-1500. 76 tai 88 kosketinta. Sisäiset kaiuttimet ja soundit eivät ole tärkeitä mutta ei haitaksikaan. usb/midi-liitäntään oltava mahdollisuus @ pc.
- Anonyymi
Roland fp-4. Hintataso uutena ja käytettynä? Onko jollain kokemuksia tästä mallista keikkapianona? Sisäiset kaiuttimet?
- Anonyymi
Voin ostaa parillakympillä jos on hyvät fillit ja "Rakkauden jälkeen" taustat ohjelmoituna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009