YLITORNION TILAUSAJOT AY

KAUANKO

hän meinaa liikennöidä kun talous sanomien sivulla on velkomustuomio noin 11000 euroa ja protesti listalla on maksamattomat polttoaineet noin 36000euroa plus paljon muuta perinnässä olevia velkoja

13

3600

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GMK

Mikä ihmeen neuroosi /katkeruus sinua vaivaa kun aina nostat tämän yrittäjän valitettavat vaikeudet esille. Oletko saanut potkut ko firmasta vai eikö sinua ole otettu sinne töihin?

• hjfyufgyfkiugh

sais nuo törpöt häipyäkki

• laskuista

varmaan on monella muullakin yrittäjällä polttoaineiden maksaminen vaikeaa nyt. Omia yrittäjiämme pitäisi tsempata eikä mollata täällä. Toivottavasti itselläsi riittää rahaa tankkaukseen jos auton edes omistat, hyvää kesää:)

• ...

ihme tyyppi. mitenhän tämä asia vaikuttaa sinun henkilökohtaiseen elämään?? On varmaan suurikin merkitys ko aina jaksat jauhaa samasta asiasta. hohhoijaa.

• nuo

nyt ole summia eikä mitään kunhan raha vaan saadaan liikkeelle.

• liikennöidä

niin kauan että on velat maksettu. Hehe, heh.

• VITUTTAA varmaan

polttoaineiden hinnat on noussut reilusti ja korot ovat kauheat kun on jo perinnässä ja se tietysti pitää saada muiden tulojen päälle että ei taida onnistua kannattaa luovuttaa kun velat vain lisääntyy mitä enemmän ajaa

• KIKPKPÅ

lopettaa liikennöinti velat kun lisääntyy mitä enemmän ajaa

• tympääntynyt

Tämä jauhaminen näistä sinisistä autoista ym. Eikö muuta puheen aihetta ole ketjun aloittajalla, kun joka väliin yrittää mainita JO TIEDOSSA OLEVASTA AISASTA.
      AI NIIN MUUTEN joka toiselle kuoppaa kaivaa se itse siihen(jossainvaiheessa) lankeaa.

• ole riittävästi

töitä huoltoasemalla ...?

• se katteuden poikanen

joka kirjoituksen aloittajalla kalvaa, ei itte uskalla yrittää mitään! Pöydän takana kuola suu pielisä kirjoittaa ja uhoaa pienelä olemuksellaan. Tsemppiä yrittäjäle!!!

• piste::::::::::::::::::::::...
        se katteuden poikanen kirjoitti:

joka kirjoituksen aloittajalla kalvaa, ei itte uskalla yrittää mitään! Pöydän takana kuola suu pielisä kirjoittaa ja uhoaa pienelä olemuksellaan. Tsemppiä yrittäjäle!!!

Tällekkin keskustelulle. Kakarat jauhaa samaa asiaa viikosta toisee, eivätkä tiedä yrittämisesta mitää.... Voimia ja selviytymistä yritysvaikeuksista yrittäjälle.

• Millä takaat että saan taka...

Minä voin lainata omistani jos ei muutoin saa velkojansa maksetuksi.
      Millä taataan että saan lainaamani rahat takaisin?
      Sano sie - niin päästään tästäkin huolesta voiton puolelle.

Ei 36 tn ole tänä päivänä edes rahaa - ja jos on niin ajaa liian halvalla. Taksat ylös ettei tarvi tappiolla ajaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe