Joskus lukiessani pihalla Raamattua,tulee pieni oranssai,pisteen kokoinen ötökkä kävelemään Raamatun lehdelle.
Minä ihmettelen Jeesuksen luomistyötä !!!
Missä on tämän pisteen kokoisen ötökän
sydän,
keuhkot,
verenkierto,
sisäelimet?
Miten ihmeessä noin pieni
pakkaus syö ja mitä se syö?
Miksi Jeesus on tämäkin ötökän luonut?
Ehkä siksi että saamme hänen
luomistöitään ihmetellä?
Raamatussa meitä on pyydetty pysähtymään
ja tarkkaamaan Luojan ihmetöitä.
Jaha,tietäiskö joku antaa tolle pienelle
oranssille pisteelle jonkin nimen?
Sen jalkoja ei näe kuin suurennuslasilla.
Jos Jeesus pitää huolta noin pienestä ötökästä,
niin tottahan toki meistä!!!Jeesus on suunnitellut apunsa jokaiselle elämämme sekunnille. Päämme hiukset ovat luetut.Jeesuksen rakkaus on valtava meitä kohtaan.
Jeesuksella on tuhansia keinoja pitää huolta meistä,mistä me emme tiedä mitään,plus ne muutamat keinot,mitä me ajattelemme tietävämme!
Toivotan sinulle Jeesuksen hellää ja hyvää huolenpitoa ja enkelien varjelusta!
Minä ihmettelen
9
286
Vastaukset
- mahtava asia
että yksikään hius ei putoa Jumalan sitä tietämättä. Mikä turva.
Jeesus on niin ihmeellinen, että saattaa lähettää aivan sinun vuoksesi tuon pienen ötökän Raamatullsesi, koska sinulla on avoimet silmät ja sydän, joka osaa ihmetellä Jumalan tekoja.- zeka_melska
Menin tänään autolla pikkutietä lammenrantaa,asioille kylille.
Sorsaemo oli läpsyttelemässä
poikasineen keskellä tietä.
Minä jouduin melkein pysähtymään
autolla tuohon "liikenneruuhkaan".
Minä taas nautin suunnattomasti
katsellessani noiden "läpsyttäjien"
touhuja.
Olen erikoisen eläinrakas.
Jeesus lähettää usein tielleni
näitä luontokappaleita.
Kerran Jeesus järjesti minulle oikein
kettunäytöksen.Ajoin samaista tietä
syksyllä. Kettu mennä tepasteli tietä myöten.
Katuvalot olivat päällä,joten kettu ei
huomannut autoni tuloa.
Siinä se kettu katseli suuntaan jos toiseen.
Pysäytin auton ja katselin näyöstä.
Kettu otti ja hyppäsi todella pitkän
loikan pellolle.Siinä se tonki kuonollaan,
mitä lie. Sitten se alkoi kellimään pellolla.
Aikansa peuhattuaan se katseli jälleen
että mitäs sitä nyt tekis.Se lähti
jolkottelemaan petosarkaa alamäkeen.
Tällainen kettutyttö minä olen! - nosta.
zeka_melska kirjoitti:
Menin tänään autolla pikkutietä lammenrantaa,asioille kylille.
Sorsaemo oli läpsyttelemässä
poikasineen keskellä tietä.
Minä jouduin melkein pysähtymään
autolla tuohon "liikenneruuhkaan".
Minä taas nautin suunnattomasti
katsellessani noiden "läpsyttäjien"
touhuja.
Olen erikoisen eläinrakas.
Jeesus lähettää usein tielleni
näitä luontokappaleita.
Kerran Jeesus järjesti minulle oikein
kettunäytöksen.Ajoin samaista tietä
syksyllä. Kettu mennä tepasteli tietä myöten.
Katuvalot olivat päällä,joten kettu ei
huomannut autoni tuloa.
Siinä se kettu katseli suuntaan jos toiseen.
Pysäytin auton ja katselin näyöstä.
Kettu otti ja hyppäsi todella pitkän
loikan pellolle.Siinä se tonki kuonollaan,
mitä lie. Sitten se alkoi kellimään pellolla.
Aikansa peuhattuaan se katseli jälleen
että mitäs sitä nyt tekis.Se lähti
jolkottelemaan petosarkaa alamäkeen.
Tällainen kettutyttö minä olen!Älä kuitenkaan nosta luotua yli luojan.
- zeka_melska
nosta. kirjoitti:
Älä kuitenkaan nosta luotua yli luojan.
Jeesus on no 1.
- sen teit
zeka_melska kirjoitti:
Jeesus on no 1.
Nyt sen teit nostit luodun yli luojan.
Luoja on NO;1
Luotu on NO;2 = Jeesus - zeka_melska
sen teit kirjoitti:
Nyt sen teit nostit luodun yli luojan.
Luoja on NO;1
Luotu on NO;2 = JeesusJumala,Jeesus ja Pyhä Henki ovat olleet aina olemassa ja heitä hei ole koskaan luotu.
Enkelit ovat luotuja olentoja. - elämyksiä
zeka_melska kirjoitti:
Menin tänään autolla pikkutietä lammenrantaa,asioille kylille.
Sorsaemo oli läpsyttelemässä
poikasineen keskellä tietä.
Minä jouduin melkein pysähtymään
autolla tuohon "liikenneruuhkaan".
Minä taas nautin suunnattomasti
katsellessani noiden "läpsyttäjien"
touhuja.
Olen erikoisen eläinrakas.
Jeesus lähettää usein tielleni
näitä luontokappaleita.
Kerran Jeesus järjesti minulle oikein
kettunäytöksen.Ajoin samaista tietä
syksyllä. Kettu mennä tepasteli tietä myöten.
Katuvalot olivat päällä,joten kettu ei
huomannut autoni tuloa.
Siinä se kettu katseli suuntaan jos toiseen.
Pysäytin auton ja katselin näyöstä.
Kettu otti ja hyppäsi todella pitkän
loikan pellolle.Siinä se tonki kuonollaan,
mitä lie. Sitten se alkoi kellimään pellolla.
Aikansa peuhattuaan se katseli jälleen
että mitäs sitä nyt tekis.Se lähti
jolkottelemaan petosarkaa alamäkeen.
Tällainen kettutyttö minä olen!ei saa rahallakaan ostaa. Jeesus antaa omilleen niin paljon enemmän, mitä maailma voi edes käsittää ja raha on usein tehoton väline saada niitä kokemuksia, mitä me saamme ilmaiseksi.
- Elisama
Ilmeisesti on kyse eräästä pienestä hämähäkistä.
Samoin on tuon värisiä kirvoja.
Jeesus sinua siunatkoon. Kiitos sisko lohduttavasta ja kannustavasta kirjoituksestasi.
Jumala todella pitää huolen, vaikka tunteet sanoo joskus muuta. Mutta Jumala ei jätä ei hylkää.. :)
Jeesuksen siunausta ja huolenpitoa sinullekkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592