SM-Rata kisat

nettitelevisioon

11

1262

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuulluistelu
    • ja kivat

      haastattelut.Hyvä Turku!Laittakaa videopätkiäkin kisoista!!

    • toivutaan

      Täällä kotona nuoleskellan haavoja, videolta näkyy selvästi kuinka Osmo hyppää ketterästi mun jalkojen yli, terveisiä vaan sinne Oulun kärpälle, olis varmaan tullut huikea loppusuoran taisto, jos matka ei olis katkennut kesken…. Kolme viikkoa aikaa EM-maratoniin, täytyy toivoa, että pieni pakkolepo tekee vain hyvää.
      -jaska

      • nopeaa toipumista Jaskalle

        Mediakaistalle on tulossa myös itse kisoista videoklipsejä, mutta niiden työstäminen vie hiukan enemmän aikaa.

        Tarkoituksena on saada muutakin luisteluaineistoa jatkossa mediakaistalle; maratontapahtumia, lastenkisoja, haastatteluja ym. Aiheita saa ehdottaa ja materiaaliakin lähettää, kun ei itse ehditä joka paikkaan.


      • voisi
        nopeaa toipumista Jaskalle kirjoitti:

        Mediakaistalle on tulossa myös itse kisoista videoklipsejä, mutta niiden työstäminen vie hiukan enemmän aikaa.

        Tarkoituksena on saada muutakin luisteluaineistoa jatkossa mediakaistalle; maratontapahtumia, lastenkisoja, haastatteluja ym. Aiheita saa ehdottaa ja materiaaliakin lähettää, kun ei itse ehditä joka paikkaan.

        lähettää?


      • karirh

        Meikeläisellä tunaroidessani Jaakon kanssa aukesi vasemman jalan sivu kokonaan nilkan yläpuolelta lonkkaan asti. Mutta harmittaa erittäinkin Jaakon puolesta.

        Sääri aiheuttaa nyt eniten ongelmia lähinnä säryn vuoksi. Ilmeisesti nahka lähti kokonaan lihakseen asti. Lisäksi nilkka on turvoksissa. Ellei tokene nyt, niin Hatanpään päivystysasema on seuraava osoite ehkä jo illan aikana. Mutta kyllähän se siitä... Kakskerran lenkki taisi olla liika rammalla jalalla.

        Mistä videosta "jaska" puhelee? En löytänyt meidän lähdöstä mitään pätkää.

        - kari -


      • luistimilla
        karirh kirjoitti:

        Meikeläisellä tunaroidessani Jaakon kanssa aukesi vasemman jalan sivu kokonaan nilkan yläpuolelta lonkkaan asti. Mutta harmittaa erittäinkin Jaakon puolesta.

        Sääri aiheuttaa nyt eniten ongelmia lähinnä säryn vuoksi. Ilmeisesti nahka lähti kokonaan lihakseen asti. Lisäksi nilkka on turvoksissa. Ellei tokene nyt, niin Hatanpään päivystysasema on seuraava osoite ehkä jo illan aikana. Mutta kyllähän se siitä... Kakskerran lenkki taisi olla liika rammalla jalalla.

        Mistä videosta "jaska" puhelee? En löytänyt meidän lähdöstä mitään pätkää.

        - kari -

        oman kameran kuvaa se on, ei tosin kovin laadukasta, kaatumista eseltävät tapahtumat näkyvät hyvin, törmäyskohta on aika kaukana ja takaapäin kuvattu, näyttää että kaaduit ehkä osittain mun päälle ja sen näkee, että Osmo hyppää meidän jalkojen yli.

        Arvet tuottavat edelleen ongelmia, mutta luistelu sujui tänään jo melko hyvin, vasenta kättä koitin olla suuremmin heiluttamatta.
        -jaska


      • karirh
        karirh kirjoitti:

        Meikeläisellä tunaroidessani Jaakon kanssa aukesi vasemman jalan sivu kokonaan nilkan yläpuolelta lonkkaan asti. Mutta harmittaa erittäinkin Jaakon puolesta.

        Sääri aiheuttaa nyt eniten ongelmia lähinnä säryn vuoksi. Ilmeisesti nahka lähti kokonaan lihakseen asti. Lisäksi nilkka on turvoksissa. Ellei tokene nyt, niin Hatanpään päivystysasema on seuraava osoite ehkä jo illan aikana. Mutta kyllähän se siitä... Kakskerran lenkki taisi olla liika rammalla jalalla.

        Mistä videosta "jaska" puhelee? En löytänyt meidän lähdöstä mitään pätkää.

        - kari -

        Eilen klo 19.30 sain Kefexin-antibioottia ihon/ihonalaiskudoksen hoitoon Hatanpään päivystysasemalla. Tänään lisäksi vaihdettiin siteet Hervannan lääkäriasemalla. Ongelmana ovat vain bakteerit. Bakteerit pääsivät jylläämään jostain syystä kudoksessa vähän liikaa. Tänään helpottaa jo selvästi, vaikka nilkka on edelleen aika turvoksissa. Muutamaan päivään ei käydä luistelemassa.

        - kari -


      • Kati, TuUL
        voisi kirjoitti:

        lähettää?

        Ota yhteyttä meilitse, niin kerron!


    • hyvistä kisoista

      Kaikki meni nappiin. Ratahan on loistava. Sähköinen tulospalvelu ja video tsekkaus, ajat ja sijoitukset hetkessä.
      Tunnelmaa ja viihtymistä.
      Kiitos turkkulaiset hyvin järjetetyistä kisoista. Ensi vuoteen harjoitellaan enemmän ja mainostetaan kukin omilla seurojemme sivuilla kisoja, jotta saadaan vieläkin enemmän osallistujia.
      Tästä se lähtee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe