moi. tietääks kukaan mitään sivuu missä myydään käytettyjä ja halpoja bmx pyöriä.
mistä halpa ja käytetty bmx
50
8686
Vastaukset
- aloittelija123333
samat sanat joku kova tyyppi voisi sanoi noita sivuja max300e maksava oon alottelija
- sieltä löyty itellekkin
www.huuto.net
Kokeile siellä haku hommelia sanoilla bmx ja temppupyörä - Univegabike
Ostakaa mun univega duke (vanhempi malli). Miinukset: Ei ole jarruja. huonot vanteet. kuuluu naksumista ketjuista mutta ei vaikuta yhtään ajmiseen. Plussat. Kestävä. Kevyt. Hyvä aloittelijoille, itsekin aloitin. Nopea. Ei ole raskas polkea.... Hinnasta voitais jutella. Jos oot kiinnostunu. soita 358404181164
- OSKU17
Univegabike kirjoitti:
Ostakaa mun univega duke (vanhempi malli). Miinukset: Ei ole jarruja. huonot vanteet. kuuluu naksumista ketjuista mutta ei vaikuta yhtään ajmiseen. Plussat. Kestävä. Kevyt. Hyvä aloittelijoille, itsekin aloitin. Nopea. Ei ole raskas polkea.... Hinnasta voitais jutella. Jos oot kiinnostunu. soita 358404181164
Ei ois yhtään sulla kuvii
KU PITÄIS TIETÄÄ MINKÄ LAINEN - napakymppi14
Univegabike kirjoitti:
Ostakaa mun univega duke (vanhempi malli) maalattu mattamustaks. Miinukset: Ei ole jarruja. huonot kumit ja vanteet. kuuluu naksumista ketjuista mutta ei vaikuta yhtään ajamiseen. Plussat: kestävä. kevyt. hyvä aloittelijalle, itsekin aloitin. nopea. ei raskas polkea. hinta 150e niin se on siinä
- ozquu
Univegabike kirjoitti:
joo soittelen huomenna sulle joskus klo 15
- mursun
napakymppi14 kirjoitti:
Ostakaa mun univega duke (vanhempi malli) maalattu mattamustaks. Miinukset: Ei ole jarruja. huonot kumit ja vanteet. kuuluu naksumista ketjuista mutta ei vaikuta yhtään ajamiseen. Plussat: kestävä. kevyt. hyvä aloittelijalle, itsekin aloitin. nopea. ei raskas polkea. hinta 150e niin se on siinä
130e
- jouni257
napakymppi14 kirjoitti:
mä ehkä ostan
- moibmx
saat multa bmxän halvalla
jotain 290e - bmxhero
Univegabike kirjoitti:
paljonko ?
- toni
en kyyl tiiä tiiätsä
- ihme mies
huuto.net ja keltanenpörssi
- _aq^^
paljon olisit valmis maksamaan,nimittäin mulla olis bemaksi...!
- p.u
oisko sulla vilä tää pyörä ja millanen sellane bemaksi on
- BBBEBEBEB
http://www.bestbrakes.net/ kattele tuolta. löytyy varmasti
- eife
voisin ostaa joltaki halva käytety bmx
multa löytyy lähes käyttämätön univega earl kestävä kevyt kaikki neljä tappia on jäljellä pyörässä kiinni helppo irrottaa tarpeen mukaan ja tarjotkaa jotain jos kiinnostaa
- mursun
m_aaa_x millä hinnalla myyt sun bmx pyörän?
- jaa4
Paljonko maksaa
- mursun
huuto.net
- mursun
haluaisin tollaisen bmx pyörän mistä saisin sellaisen halvalla??
- mursun
bikeservicelt vai ?
- mursun
bmx 303 onko hyvä?
mursun jos tarjoot 300e nii heti sun
- mursun
en tarvii enään ostin jo :)))
- OSKU17
oon paska
- Bmx:ää ostamassa
Minkä pyörän ostit mursun?
- ASDKANA
Bmx:ää ostamas mulla ois sulle pyörä ostatko??
laita sähköposti osottees nii laitan kuvii
...
- juusoo12
missä
- aleksi XD
oisiko jollakin myynissä bmx pyörä kemisä tai oulus ,rovaniemi tai tornio 50 ylös päin olaan valmiita maksaan jos on joku joka eitarvi bmx pyörää soita koon tähän numerppn 04147099998. ??
- bmx124
mä tartteen bmx jok on alle 200e niin oisko jollain
- myyyynn
mulllaaaa oliss felt ethic 2011 ostettu tammikuussa 2012 180e
- myyyynn
myyyynn kirjoitti:
mulllaaaa oliss felt ethic 2011 ostettu tammikuussa 2012 180e
puhelin numeroni on 0440290979
- vXz_GoD-HaXeR_vI
^ mieki
- pyllyperse
tori.fi
- ES pär pär
m_aaa_x mihin hintaan lähtis onko kui painava?
- myyn bmx
OLisi myynnissä felt ethic 2011 180e
turun seudulla ostettu tammikuussa 2012
puh : 0440290979 soitakaa koska vaan
sähköposti: [email protected]- Taikuriluttinen§
sul viel sitä myynnis??
- kakka
www.nettimarkina.com
- Ostannn
Myykää mul joku hyvä max hinta 200e
- joku vain
tuossa on mielestäni ihan hyvä jos joku kaipaa halpaa ja hyvää http://www.nettimarkkina.com/felt-ethic-bmx/1064000
- idjfioefji
tori.fi siellä on halpoja esim yks 130e bmx pyörä
- ostakaa äkkiä
mulla on bmx myytävänä
- teem2
monella eurolla
- teem2
monella eurolla
- teem2
etin käytettyä bmx viiellä kympill
- satupaloniemi
huuto.net
- henrik ijös72
anttilassa oli alle 300euron pyöriä altus vaihteilla 10kk osamaksuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232