Löytyisikö pelikaveria tennikseen aloittalijalle? Aloitan melkeinpä puhtaalta pöydältä, eli edellisen kerran on tullut palloteltua joskus yläasteella.. Maila tuli jo ostettua, joten pitäisi sitä kai ainakin jonkun kerran käydä mäiskimässä. Suunnitelmissa on toki uuden pidempiaikaisen harrastuksen aloittaminen, mutta tiedä häntä, riippuu miltä homma alkaa maistumaan.
Olen 31v mies, asustelen Lohjalla ja käyn töissä Espoossa. Sovittelemalla pelaaminen voisi onnistua kummassa tahansa.
Tavoittaa osoitteesta:
[email protected]
Pelikaveria, Lohja tai Espoo
5
722
Vastaukset
- ..........................
Suosittelen tenniskursseilla aloittamista, jos pelaat ensimmäisiä kertoja niin en usko, että lätkiminen pelikaverin kanssa auttaa näin alkuvaiheessa, lyönnit päin persettä ja pallot verkossa ja katossa, tenniskurssilla oppii alkeet paljon tehokkaammin.
- kterkkila
Hyvä vinkki. Yhdelle parin päivän mittaiselle alkeiskurssille jo ilmoittauduinkin, mutta vielä ei ole kuullut mahduinko mukaan.
- ........................
kterkkila kirjoitti:
Hyvä vinkki. Yhdelle parin päivän mittaiselle alkeiskurssille jo ilmoittauduinkin, mutta vielä ei ole kuullut mahduinko mukaan.
http://tennis.fi/main.site?action=siteupdate/view&id=42&menu_open=1/4
Tuossa yleisimmät kurssipaikat listattuna, itse käynyt HLK(helsinki lawn tennis klub) kursseilla Meilahdessa ja on ollut tehokasta harjoittelua, hyvä opettaja oli itsellä, suosittelen.
Yleensä tenniskursseilla 3-4 oppilasta ryhmässä, yksitysopetus olisi tietysti parhain vaihtoehto, mutta taitaa maksaa enemmän. - kterkkila
........................ kirjoitti:
http://tennis.fi/main.site?action=siteupdate/view&id=42&menu_open=1/4
Tuossa yleisimmät kurssipaikat listattuna, itse käynyt HLK(helsinki lawn tennis klub) kursseilla Meilahdessa ja on ollut tehokasta harjoittelua, hyvä opettaja oli itsellä, suosittelen.
Yleensä tenniskursseilla 3-4 oppilasta ryhmässä, yksitysopetus olisi tietysti parhain vaihtoehto, mutta taitaa maksaa enemmän.Yritän hankkitua jollekin ryhmäkurssille. Kiitos linkkivinkistä!
- kterkkila
kterkkila kirjoitti:
Yritän hankkitua jollekin ryhmäkurssille. Kiitos linkkivinkistä!
Pelikavereita on jo löytynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774532Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112523- 1731699
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2581577- 1241440
- 1221347
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721259Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251- 761242
- 35986