niksipirkka!

fifi-neiti

Kertokaa niksinne. Idea syntyi putkipulmaisen aloituksesta.

Ensinnäkin papu on keksinyt että vanhoilla hammasharjoilla voi paitsi öljytä pyörän ketjuja, kaivaa myös näitä avattuja putkia. Kiitti!

Oma niksini on se, että purukumi irtoaa hiuksista kynsilakanpoistoaineella.

Putkipulmaisen oma temppu oli konetiskiaineen laittaminen viemäriin kuuman veden kanssa. Toimi kuulema.

30

1125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SupremeSatan

safka palaa pohjaan, keittämällä vettä ja pyykinpesuainetta mäiskeen saa irtoomaan helposti.

• fifi-neiti

ei teflon?

• SupremeSatan
        fifi-neiti kirjoitti:

ei teflon?

näin.

• irtoaa parhaiten

vatkaamalla oikein kovasti.

• Papeete1

Miehinen olo kun rassasin niitä putkia :D Sillä hammasharjalla lähti kyllä erittäin hyvin moskat. En tiedä koska viimeksi oli putsattu mutta jouduin irrottaan putkia niin pitkälle kun oli mahdollista, koska aina oli seuraava samassa kunnossa. Kaikki oli vuorattu varmaan sentin kerroksella moskaa, joka sitten lähti harjalla kaivelemalla oikein liuskoina pois. Siinä vaiheessa ne karut lähti taas yökkiin nurkan taakse :D

Lisää niksejä. Viallisen hiirenjohdon vittuillessa ei kannata ostaa uutta hiirtä. Testaa missä kohtaa se jotenkin toimii ja teippaa johto sitten tietsikan yläpuolella olevan hyllyn pohjaan kiinni. Kätevää ja nopeaa mutta kantsii olla sitten liikuttelematta hiirtä tai tietsikkaa määräänsä enempää :D

• fifi-neiti

missä kohtaa se hiiri toimii? Siis... meinaakko että yhtä hyvin vois piirtää raksin pöytään? :P

• Papeete1
        fifi-neiti kirjoitti:

missä kohtaa se hiiri toimii? Siis... meinaakko että yhtä hyvin vois piirtää raksin pöytään? :P

Hiiri toimii hienosti kun vaan johto lähtee tietyssä kulmassa tietokoneesta, siinä auttaa se teippaussysteemi. Niin ja teippauksella se pysyykin paikoillaan pidempään, joten ei tarvi rassata johtoa parempaan asemaan vähän väliä.

• fifi-neiti
        Papeete1 kirjoitti:

Hiiri toimii hienosti kun vaan johto lähtee tietyssä kulmassa tietokoneesta, siinä auttaa se teippaussysteemi. Niin ja teippauksella se pysyykin paikoillaan pidempään, joten ei tarvi rassata johtoa parempaan asemaan vähän väliä.

että osaa olla nipoja vempeleitä :D

Mun telkkari ei ollu toiminu moneen kuukauteen ja mä tein vaikka mitä, hakkasin sitä ja kaikkee. Sitten yks kaveri _silitti_ sitä ja tsädäm.

• WhatsUpDoc
        Papeete1 kirjoitti:

osaa tinailla hiirien johtoja kiinni? :)

• Papeete1
        WhatsUpDoc kirjoitti:

osaa tinailla hiirien johtoja kiinni? :)

Mutta ei se meillä käy :)

• WhatsUpDoc
        Papeete1 kirjoitti:

Mutta ei se meillä käy :)

ajatuksen voimallako se yyber sitten korjailee niitä koneita vai :)

• olla pelkkä
        WhatsUpDoc kirjoitti:

softanörtti.

• Papeete1
        WhatsUpDoc kirjoitti:

Etäyhteys sen koneelta mun koneelle on paljon parempi ja varmempi keino kuin jotkut ajatuksenvoimajutut :DD

• WhatsUpDoc
        Papeete1 kirjoitti:

Etäyhteys sen koneelta mun koneelle on paljon parempi ja varmempi keino kuin jotkut ajatuksenvoimajutut :DD

vakoileeko se "vain" softa nörtti vielä sun konettakin :)

• Papeete1
        WhatsUpDoc kirjoitti:

vakoileeko se "vain" softa nörtti vielä sun konettakin :)

Mikään "vain" softanörtti vaan fyysisemmätkin puuhat sujuu erittäin hyvin. Toisekseen, ei vakoile vaan ihan itse päästän hänet koneelleni hädän hetkellä.

• WhatsUpDoc
        Papeete1 kirjoitti:

Mikään "vain" softanörtti vaan fyysisemmätkin puuhat sujuu erittäin hyvin. Toisekseen, ei vakoile vaan ihan itse päästän hänet koneelleni hädän hetkellä.

kovan luokan hardcore nörtti tekee oman tietokoneen vanhasta casio laskimesta ja ddr:läisestä Erika kirjoituskoneesta ja koodaa vielä ruokapaussilla siihen oman käyttöjärjestelmän jonka nimi on "Blitzkrieg" :)

• WhatsUpDoc kirjoitti:

kovan luokan hardcore nörtti tekee oman tietokoneen vanhasta casio laskimesta ja ddr:läisestä Erika kirjoituskoneesta ja koodaa vielä ruokapaussilla siihen oman käyttöjärjestelmän jonka nimi on "Blitzkrieg" :)

http://www.youtube.com/watch?v=uxDJOLAXSeM

• sata65

muihin vaikeasti irtoaviin tahroihin vaatteissa tepsii kun laittaa nestemäistä mäntysuopaa tahraan ja hankaa kohtaa. Sit vaan koneeseen ja pesee normaalisti.

• fifi-neiti

tätä kokeillaan. Tattis.

• käyttämällä
        fifi-neiti kirjoitti:

tätä kokeillaan. Tattis.

pyykinpesuainetta siihen.

• k32v

kaikki kromiosat tai kromatut puhdistuis parhaite tolla konetiskiaineel. pitäis sit vaa muistaa huuhdella kunnolla. johonki rättiin vaa konetiskiainetta ja alkaa hankaamaan. hyvä tulee.

alumiinisii ei kande puhdistaa, koska ne alkais syöpyyn. sama siis ku et tiskikoneesee ei vois alumiinisii astioit laittaa.

• k32v

nii sit noist vanhoje sukkiste haarakiiloist sais kätevästi saksimalla jänskän hajusii nenäliinoi

• sanon minä
        k32v kirjoitti:

nii sit noist vanhoje sukkiste haarakiiloist sais kätevästi saksimalla jänskän hajusii nenäliinoi

Mutta sukkikset on hyviä ikkunan tai peilin putsauksessa. Ei tarvita pesuainetta.

• fifi-neiti
        k32v kirjoitti:

alotuksen teinkin. Halusin testata, missä vaiheessa sukkahousut tulee kehiin.

Yllättävän myöhään.

Yks kiva minkä sukkahousuista saa, niin hedelmäastian. Ripustat sukkahousut keittiön kattoon ja laitat appelsiinit ja omput sukkahousuihin.

• rapiskarpalo
        fifi-neiti kirjoitti:

alotuksen teinkin. Halusin testata, missä vaiheessa sukkahousut tulee kehiin.

Yllättävän myöhään.

Yks kiva minkä sukkahousuista saa, niin hedelmäastian. Ripustat sukkahousut keittiön kattoon ja laitat appelsiinit ja omput sukkahousuihin.

saa askarreltua kivoja leluja lapsille esim.käsinukkeja

yyökss...toi hedelmäastia :DD

• Yksinkertainen blondi

Mun niksi on se, että käytä festareilla tarpoessa varvastossuja! Toivoo: "eräs yöllä Ruisrockista kotiutunut". Kaipaisin *kipeästi* niksejä vesikellojen hoitoon, armottomat vesikellot molemmissa jaloissa:C Kävely on nyt aikamoista töpöttelyä:I

• fifi-neiti

auttaa. Ne kantapäihin tarkoitetut menevät aika hyvin myös jalkapohjaan.

Tota, kas kun juuri hoidin erästä toista Ruisrokissa tarponutta. Laitoin ihoteippiä vielä compeedin ympärille että pysyy.

Missä sulla on ne rakot? Sillä oli päkiöissä.

• Yksinkertainen blondi
        fifi-neiti kirjoitti:

auttaa. Ne kantapäihin tarkoitetut menevät aika hyvin myös jalkapohjaan.

Tota, kas kun juuri hoidin erästä toista Ruisrokissa tarponutta. Laitoin ihoteippiä vielä compeedin ympärille että pysyy.

Missä sulla on ne rakot? Sillä oli päkiöissä.

kiitti tuosta. On niin pitkä aika kun on ollut vesikelloja, etten muistanut tota nimeä. Joskohan lähikaupasta löytyisi. Mulla on isovarpaiden juuressa (ulkosyrjässä siis) Ei olis ainakaan siellä, jos olis ollut varvastossut, mitkä piti alunperin laittaa:I Ai sun kaveri on sit kohtalotoveri, kyllä siellä tarpojia riitti. On vähän paisunut musta liian isoksi koko festari. Vaikka en mä muuten valita, hauskaa oli:)

• rapiskarpalo

saa kuulemma kiiltämään (tummentumat pois) cocacolalla mutta keramiikka hellan päällisen puhdistukseen se ainakin toimii.

• Saksija

Jos on kahdet samanlaiset sukkahousut ja molemmissa on silmäpako, mutta eri puolilla, niin ne voi yhdistää kun saksii molemmista sen paollisen pois. Sitten vain yläosat päällekkäin päälle ja hyvin toimii.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1179
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      327
      659
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75