HIRMUKAASUT!!!

myytikki

kuules e.W, eikö sinua neuvottu kohtelemaan kirjoittajia kunnioituksella...

14

519

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos otettaisi

      mahat kainaloon ja mentäisiin nukkumaan? Eihän meitä kukaan jaksa lukea. Ja siksi toisekseen. Tuntuu, että sullakin on levy hirttänyt kiinni tai sitten se on muuten vaan täysin paskana.

      Ainakin rahnaa samaa raitaa aamusta iltaan. Jotta sen jos voisit hoitaa kuntoon. Öitä vainen.

      :)

    • ...

      Minä olen kohdellut kunnioituksella. Sille en mitään voi, jos sä et kohtele esimerkiksi _mua_ kunnioituksella.

      Kello on ajanlaskuni mukaan 02:17 Suomen aikaa yöllä. Yritätkö olla humoristinen?:/ Mä valvon siksi, etten juuri nyt satu saamaan unta... Sinä teet siten miksi? Et tarjoa edes kunnon viihdykettä.

      Mitä susta *haukotus* ihmisten kunnoitus tai netti-etiketti tarkoittaa, arvon herra (tai rouva?) "hirmukaasu"?

      -e.W

      • myytikki

        leimasit stalinkissan "kuumaksi mimmiksi" ja se ei ole hyvien tapojen mukaista.

        Että mieti ensin ja kirjoita sitten vasta...

        En itsekään saanut unta ja tulin siksi tänne tarkkailemaan kirjoittajia :)

        Olen kahden lapsen äiti :)


      • ...
        myytikki kirjoitti:

        leimasit stalinkissan "kuumaksi mimmiksi" ja se ei ole hyvien tapojen mukaista.

        Että mieti ensin ja kirjoita sitten vasta...

        En itsekään saanut unta ja tulin siksi tänne tarkkailemaan kirjoittajia :)

        Olen kahden lapsen äiti :)

        "No,
        myytikki 7.7.2008 klo 02.34
           leimasit stalinkissan "kuumaksi mimmiksi" ja se ei ole hyvien tapojen mukaista."

        Jos olisit lukenut viestin, olisit huomannut, että en tehnyt niin.

        "Että mieti ensin ja kirjoita sitten vasta...

        En itsekään saanut unta ja tulin siksi tänne tarkkailemaan kirjoittajia :)

        Olen kahden lapsen äiti :)"

        Päätit sitten käsitellä tuota mainitsemaasi asiaa oikein aloituksella? Aha.

        Äiti-henkilökin? No onneksi olkoon. *jaksaisko uskoa: no mut ihan miten vaan..*

        Et muuten fuulaa mua yhtään mitenkään. Huomasin oikein hyvin, että yritit eilisissä bravuureissasi kaataa sanomisiasi toisten niskaan. Leikit ehkä hieman e.W:takin eilen, kenties?;)   
              
        Toivottavasti nukkumatti saapuu ilahduttamaan myös sinua pian.:)

        -e.W


      • myytikki
        ... kirjoitti:

        "No,
        myytikki 7.7.2008 klo 02.34
           leimasit stalinkissan "kuumaksi mimmiksi" ja se ei ole hyvien tapojen mukaista."

        Jos olisit lukenut viestin, olisit huomannut, että en tehnyt niin.

        "Että mieti ensin ja kirjoita sitten vasta...

        En itsekään saanut unta ja tulin siksi tänne tarkkailemaan kirjoittajia :)

        Olen kahden lapsen äiti :)"

        Päätit sitten käsitellä tuota mainitsemaasi asiaa oikein aloituksella? Aha.

        Äiti-henkilökin? No onneksi olkoon. *jaksaisko uskoa: no mut ihan miten vaan..*

        Et muuten fuulaa mua yhtään mitenkään. Huomasin oikein hyvin, että yritit eilisissä bravuureissasi kaataa sanomisiasi toisten niskaan. Leikit ehkä hieman e.W:takin eilen, kenties?;)   
              
        Toivottavasti nukkumatti saapuu ilahduttamaan myös sinua pian.:)

        -e.W

        sinulla on tapana leimata toiset valehtelijoiksi ja muutenkin halveksit muita.

        Että mieti hiukan omaa käytöstäsi ja arvostele sitten vasta toisia...


      • ...
        myytikki kirjoitti:

        sinulla on tapana leimata toiset valehtelijoiksi ja muutenkin halveksit muita.

        Että mieti hiukan omaa käytöstäsi ja arvostele sitten vasta toisia...

        Höpön höp.

        Hei hei.

        -e.W


      • myytikki
        ... kirjoitti:

        Höpön höp.

        Hei hei.

        -e.W

        viitsi ärsyttää minua...


      • ...
        myytikki kirjoitti:

        viitsi ärsyttää minua...

        ..että sua tuskin tarvitsee ärsyttää erityisesti. Sanoisin vaikka "päivää", luultavasti ärsyyntyisit.:D

        Yritähän elellä. Tämä antoisa keskustelu on osaltani tässä.

        -e.W


      • eimikäänhienohelma
        ... kirjoitti:

        ..että sua tuskin tarvitsee ärsyttää erityisesti. Sanoisin vaikka "päivää", luultavasti ärsyyntyisit.:D

        Yritähän elellä. Tämä antoisa keskustelu on osaltani tässä.

        -e.W

        sun e.W niin vaikee uskoo sitä et sä et voi tosta vaan solvata toisii tääl? Ja sit ku joku sanoo jotain takas ni sä rupeet vollottaa =)


      • ...
        eimikäänhienohelma kirjoitti:

        sun e.W niin vaikee uskoo sitä et sä et voi tosta vaan solvata toisii tääl? Ja sit ku joku sanoo jotain takas ni sä rupeet vollottaa =)

        "Onko,
        eimikäänhienohelma 7.7.2008 klo 07.23
           sun e.W niin vaikee uskoo sitä et sä et voi tosta vaan solvata toisii tääl? Ja sit ku joku sanoo jotain takas ni sä rupeet vollottaa =)"    
              
        Pakko todeta, että kaikki näillä palstoilla eivät mielestäni käy ihan täysillä (eiks niin sustakii?):)

        Eipä sillä: Otanpa minäkin kerrankin osaa ja pääsen seuraamaan aitiopaikalta mega-nettiaddiktien touhua... En ole nukkunut viime yönä minuuttiakaan, mutta onneksi on tänään kuitenkin meno vasta illalla ja päivä pyhitetty lomalle. Lisäksi en sentään palstaillut koko yötä, vaan luuttusin kämppäni lattiat, tiskasin ja siivosin vessan juuriharjalla ruokakaapit turhasta sälästä. Lunkisti otan tänään.:) Voin nukkua päivällä (ihanaa ja muutes taivaallisen boheemia), joskin kohta ystäväni soittaa ja ihmettelee hörhöilyäni, kun en jaksa edes lounaalle lounasaikaan. Pakko ehkä tunnustaa, että mulla on aika friikki harrastus: Suomi24:n "Miehen logiikka"-palsta.:/

        Tota. Saanks mä kysyä sulta nimim. "eimikäänhienohelma", että opiskeleks sä mitään? Oot sä missään töissä tai mitä sä ylipäätään tapaat yleensä tehdä?

        Mä en ole minkäänlainen nettisolvari, vaan itseasiassa olen varmuudella asiallisimpia kirjoittajia tältä koko palstalta: Siitäkin huolimatta, että saatan joskus ( ja erityisesti sisälukutaidottomien näkökulmasta) väliin olla provokatiivinenkin.

        Sä olet paskan syyttömien niskaan nakkelijan oloinen. Oletko ylpeä itsestäsi? Just sun kaltaistes ja sun kaltaisias (ihme)komppaavien takia esim. mä tai mun kaltaiset laajemmin keskustelun kykenevät ei viitsi tälle foorumille rekisteröityä. Sä ja sun kaltaises saa mut ja mun kaltaiseni laajemmin pakenemaan. Kiittäkööt siis alhaista älykkyysosamääräänsä ne, jotka esim. sunkin juttujas mieluummin lukee ja sua komppaa, kuin meidän kaikkien asialliseen ja *sori* vähän 'normimpaan' kommunikaatioon kykenevien.

        Juttus mulle oli (ainakin) ihan pihalla siitä, mitä tässä keskusteluketjussa on sanottu ja siitä, että kuka tossa päätään aukoi. Eipä sillä: Tossa ei ole mitään uutta. Aika moni on 'hieman' ulkona.:)

        -e.W


      • ...
        ... kirjoitti:

        "Onko,
        eimikäänhienohelma 7.7.2008 klo 07.23
           sun e.W niin vaikee uskoo sitä et sä et voi tosta vaan solvata toisii tääl? Ja sit ku joku sanoo jotain takas ni sä rupeet vollottaa =)"    
              
        Pakko todeta, että kaikki näillä palstoilla eivät mielestäni käy ihan täysillä (eiks niin sustakii?):)

        Eipä sillä: Otanpa minäkin kerrankin osaa ja pääsen seuraamaan aitiopaikalta mega-nettiaddiktien touhua... En ole nukkunut viime yönä minuuttiakaan, mutta onneksi on tänään kuitenkin meno vasta illalla ja päivä pyhitetty lomalle. Lisäksi en sentään palstaillut koko yötä, vaan luuttusin kämppäni lattiat, tiskasin ja siivosin vessan juuriharjalla ruokakaapit turhasta sälästä. Lunkisti otan tänään.:) Voin nukkua päivällä (ihanaa ja muutes taivaallisen boheemia), joskin kohta ystäväni soittaa ja ihmettelee hörhöilyäni, kun en jaksa edes lounaalle lounasaikaan. Pakko ehkä tunnustaa, että mulla on aika friikki harrastus: Suomi24:n "Miehen logiikka"-palsta.:/

        Tota. Saanks mä kysyä sulta nimim. "eimikäänhienohelma", että opiskeleks sä mitään? Oot sä missään töissä tai mitä sä ylipäätään tapaat yleensä tehdä?

        Mä en ole minkäänlainen nettisolvari, vaan itseasiassa olen varmuudella asiallisimpia kirjoittajia tältä koko palstalta: Siitäkin huolimatta, että saatan joskus ( ja erityisesti sisälukutaidottomien näkökulmasta) väliin olla provokatiivinenkin.

        Sä olet paskan syyttömien niskaan nakkelijan oloinen. Oletko ylpeä itsestäsi? Just sun kaltaistes ja sun kaltaisias (ihme)komppaavien takia esim. mä tai mun kaltaiset laajemmin keskustelun kykenevät ei viitsi tälle foorumille rekisteröityä. Sä ja sun kaltaises saa mut ja mun kaltaiseni laajemmin pakenemaan. Kiittäkööt siis alhaista älykkyysosamääräänsä ne, jotka esim. sunkin juttujas mieluummin lukee ja sua komppaa, kuin meidän kaikkien asialliseen ja *sori* vähän 'normimpaan' kommunikaatioon kykenevien.

        Juttus mulle oli (ainakin) ihan pihalla siitä, mitä tässä keskusteluketjussa on sanottu ja siitä, että kuka tossa päätään aukoi. Eipä sillä: Tossa ei ole mitään uutta. Aika moni on 'hieman' ulkona.:)

        -e.W

        Aloinpa tossa miettimään "solvailujani".

        Rehellisesti muistan ainoastaan yhden kerran menneen vuoden ajalta, jolloin olen menettänyt malttini omasta mielestäni itselleni häpeää tuottavalla tavalla. Yks sana, mitä yhdessä kommentissa (jota en erittele) kerran käytin olis voinu jäädä sanomatta, mutta sinäkin oli kyse siitä, että nimimerkitön kirjoittaja tuli asialliseen kommenttiini solvaamaan, nöyryyttämään ja pilkkaamaan mua järjettömällä tavalla ja estämään asiallista keskustelemistani toisen kirjoittajan kanssa. (Tosiasia siitäkin asiasta kuitenkin, että jokainen täyspäinen tajuais heti, jos sen ketjun lukis, kuka siinä se todellinen keskustelupalstaan epäterveellä tavalla suhtautuva oli).

        Kaikki muut kommenttini ovat olleet ihan normaalia ja keskivertoa palstasälää: sellaista, mikä on tavallista tän palstan keskustelukulttuurissa. Varmaan olen ainakin niiden joukossa, jotka suoraa ja kirjoittajakohtaista haistattelua vähiten harrastaa.

        Erityisen hyvä suoritus edellä mainittu kaikki mielestäni itseltäni sikäli, että palstaa sotkemaan pyrkivät häiriköt ahdisteli mua _koko ajan_ ja _lähestulkoon vuoden_ tällä palstalla epäasiallisella ja valheellisella kirjoittelulla estäen lähestulkoon täysin tavanomaisen keskusteluihin osanottamiseni ja että lisäksi (laajasti, noin arviolla) ainakin puolet tän palstan 'fiksummmistakin' kirjoittajista hyökkäili ymmärtämättömyyttään mun kimpussani samaisten ahdistelijoideni vuoksi.

        -e.W


      • eimikäänhienohelma kirjoitti:

        sun e.W niin vaikee uskoo sitä et sä et voi tosta vaan solvata toisii tääl? Ja sit ku joku sanoo jotain takas ni sä rupeet vollottaa =)

        e.W on sinulle liian kova pala purtavaksi :)


        "Ihmettelen jo itsekin hänen jääräpäisyyttään"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ... kirjoitti:

        "Onko,
        eimikäänhienohelma 7.7.2008 klo 07.23
           sun e.W niin vaikee uskoo sitä et sä et voi tosta vaan solvata toisii tääl? Ja sit ku joku sanoo jotain takas ni sä rupeet vollottaa =)"    
              
        Pakko todeta, että kaikki näillä palstoilla eivät mielestäni käy ihan täysillä (eiks niin sustakii?):)

        Eipä sillä: Otanpa minäkin kerrankin osaa ja pääsen seuraamaan aitiopaikalta mega-nettiaddiktien touhua... En ole nukkunut viime yönä minuuttiakaan, mutta onneksi on tänään kuitenkin meno vasta illalla ja päivä pyhitetty lomalle. Lisäksi en sentään palstaillut koko yötä, vaan luuttusin kämppäni lattiat, tiskasin ja siivosin vessan juuriharjalla ruokakaapit turhasta sälästä. Lunkisti otan tänään.:) Voin nukkua päivällä (ihanaa ja muutes taivaallisen boheemia), joskin kohta ystäväni soittaa ja ihmettelee hörhöilyäni, kun en jaksa edes lounaalle lounasaikaan. Pakko ehkä tunnustaa, että mulla on aika friikki harrastus: Suomi24:n "Miehen logiikka"-palsta.:/

        Tota. Saanks mä kysyä sulta nimim. "eimikäänhienohelma", että opiskeleks sä mitään? Oot sä missään töissä tai mitä sä ylipäätään tapaat yleensä tehdä?

        Mä en ole minkäänlainen nettisolvari, vaan itseasiassa olen varmuudella asiallisimpia kirjoittajia tältä koko palstalta: Siitäkin huolimatta, että saatan joskus ( ja erityisesti sisälukutaidottomien näkökulmasta) väliin olla provokatiivinenkin.

        Sä olet paskan syyttömien niskaan nakkelijan oloinen. Oletko ylpeä itsestäsi? Just sun kaltaistes ja sun kaltaisias (ihme)komppaavien takia esim. mä tai mun kaltaiset laajemmin keskustelun kykenevät ei viitsi tälle foorumille rekisteröityä. Sä ja sun kaltaises saa mut ja mun kaltaiseni laajemmin pakenemaan. Kiittäkööt siis alhaista älykkyysosamääräänsä ne, jotka esim. sunkin juttujas mieluummin lukee ja sua komppaa, kuin meidän kaikkien asialliseen ja *sori* vähän 'normimpaan' kommunikaatioon kykenevien.

        Juttus mulle oli (ainakin) ihan pihalla siitä, mitä tässä keskusteluketjussa on sanottu ja siitä, että kuka tossa päätään aukoi. Eipä sillä: Tossa ei ole mitään uutta. Aika moni on 'hieman' ulkona.:)

        -e.W

        tässä on se keskustelu josta aiemmin puhuttiin ja taisin muistaa väärin tuon jutun eli joku toinen sanoi sinua rouvaksi, mutta et kiistänytkään sitä.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?catecory=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000035601817




        "Well, here"s another nice mess you"ve gotten yourself into"


        MarttyyriMallari-TTt


      • eimikäänhienohelma
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        e.W on sinulle liian kova pala purtavaksi :)


        "Ihmettelen jo itsekin hänen jääräpäisyyttään"


        MarttyyriMallari-TTt

        hän on liian tyhmä ja siks se ei snaijaa et hänen oma käytös johtaa tähän kierteesee =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe