että Jeesukseen uskovat tempaistaan ylös, niin silloin meidät tempaistaan, vaikka harvat vain uskovat sen.
Minä olen valmis tempaisuun ja odotan sitä innolla. Kaukana se aika ei enää ole.
Jos Raamatussa
9
205
Vastaukset
- pieni joukko
joka uskoo sen mitä Raamattu sanoo ja nämä uskovaiset saavat nähdä ihmeitä.
- cybo-ceronimo-cabriel-61
Kristuksen kaltaisuus -->merkitsee kehollisuuden ja hengen erottamista---> Jo[!] tässä maailmassa.
Kielellisessä ylös-tempaus kuva-elmassa tarkoitetaan muuntumista Kristuksen--->eli Voidellun henkiseen tilaan, tilaan---> jossa maallinen menettää voimansa Henkeen nähden.
Tämä merkitsee henkemme olemista JO n-y-t Korkeimman Valtakunnassa, riippumatta siitä, kuinka äänekkäästi ja innokkaasti kehomme edelleen viheltelee "kolmatta linjaa takaisin" tansahdellessaan bulevardilla. - diana*
...kuin, että Jumala on "tempaissut" Israelin kansan takaisin kotiin, ei tule.
- näin.
1. Kor. 15:51
Nyt ilmoitan teille salaisuuden: Me emme kaikki kuole, mutta kaikki me muutumme, [15:51,52: Matt. 24:31; 1. Tess. 4:15-17; Ilm. 11:15]
1. Kor. 15:52
yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasuunan soidessa. Pasuuna soi, ja kuolleet herätetään katoamattomina ja me muut muutumme.
2. Kor. 3:18
Me kaikki, jotka kasvot peittämättöminä katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kirkkauden kaltaisiksi, kirkkaudesta kirkkauteen. Tämän saa aikaan Herra, joka on Henki. [Room. 8:29 ]- diana*
Onhan ihmeellistä, aikuisten satuja ja täydestä menee.
- sinua,
diana* kirjoitti:
Onhan ihmeellistä, aikuisten satuja ja täydestä menee.
kun luulet, että me uskomme satuihin. Emme usko, vaan uskomme todistettuun Jeesuksen uskoon. Joskus, kun minulla on aikaa ja saan innon todistan sinulle niin suurista ihmeistä, että sinunkin on pakko myöntää, että Jeesus on Jumala ja täyttää lupauksensa kansansa kohdalla ja Jeesukseen uskovat ovat yhtä kansaa, israelilaisia.
Yritä edes olla sen verran kohtelias ja lähimmäistä kunnioittava, että et pidä meitä lapsellisina höppänöinä, sillä sitä me emme ole, vaan elämme todistetussa uskossa, rauhassa ja ilossa ja toivomme, että sinäkin saat Jumalalta tämän lahjan.
Usko on lahja, ei sitä voi itse ottaa, mutta sitä saa pyytää. - -.-.-.
sinua, kirjoitti:
kun luulet, että me uskomme satuihin. Emme usko, vaan uskomme todistettuun Jeesuksen uskoon. Joskus, kun minulla on aikaa ja saan innon todistan sinulle niin suurista ihmeistä, että sinunkin on pakko myöntää, että Jeesus on Jumala ja täyttää lupauksensa kansansa kohdalla ja Jeesukseen uskovat ovat yhtä kansaa, israelilaisia.
Yritä edes olla sen verran kohtelias ja lähimmäistä kunnioittava, että et pidä meitä lapsellisina höppänöinä, sillä sitä me emme ole, vaan elämme todistetussa uskossa, rauhassa ja ilossa ja toivomme, että sinäkin saat Jumalalta tämän lahjan.
Usko on lahja, ei sitä voi itse ottaa, mutta sitä saa pyytää.Jos asiat olisi todistettu, te tietäisitte ettekä uskoisi.
- sarah*
diana* kirjoitti:
Onhan ihmeellistä, aikuisten satuja ja täydestä menee.
Kuuntelepa tästä opetusta, ja tule sitten jatkamaan keskustelua asiasta!
http://www.alajarvi.svk.fi/?sid=14
Klikkaa auki kohta synnytystuskat maailmassa ovat alkaneet. diana* kirjoitti:
Onhan ihmeellistä, aikuisten satuja ja täydestä menee.
Voi diana,nämähä on juuri niitä uskonasioita.Käsittääkseni sinä uskot VT:in ilmoituksen.Samoin me Kristityt uskomme UT:n ilmoituksen.
Kunnioitetaan toistemme ja yleensäkkin kaikkien vakamusta,vaikka emme samaa mieltä olisikaan.
Jumalan siunausta sinulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592