Helsingin paras pizza?

minä tässä vain

Omia suosikkeja mm.
Pompei, Ravintola Vespassa on hyviä,Rivoletto Albertinkadulla, sekä sitten se Ruusulankadulla Töölössä mikä-se-nimi-nyt-onkaan (Villetta??)
josta löytyy "groumet-pitsoja"

20

7575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buongustaio

Ettäkö oikeinko peräti ”groumet-pitsoja”???

Ettei sittenkin grommet-pitsoja?

[grommet (engl.) = hamppumönjätiiviste, läpivientirengas]

• minä tässä vain

oletko käynnyt siellä vai miksi arvostelet

• .....

vesalassa humikkalantiellä on erinomaiset pizzat.Olen tosin siirtynyt kasvissyöjäksi ja ei ole muutamaan vuoteen tullut käytyä mutta muistikuva on todella hyvä.täytettä paljon muttei kuitenkaan liikaa,pohja sopivan rapea(voit syödä kuten leipää mutta ei aivan niin kova toisaalta taas ei myöskään läpsähdä).Hintatasokin oli ihan kohtuullinen.

• pakilalainen

Meillä täällä Länsi-Pakilassa on erittäin hyvä,
      Pakilanpizza -niminen mesta.
      Kaverit on varmaan turkista mutta pitsaa ne osaa laittaa hyvistä aineista, nopea kotiinkuljetuskin!

• -.- arkku -.-

En ole itse koskaan testannut mutta jengi on kehunut ravintola alemia ylä-malmilla tilketorilla, kehumisia: todella hyvää safkaa!, nopea kotiinkuljetus alle 30min, parasta pizzaa alemist

• hämeentiellä

Legendaarisessa Mare Chiarossa pizzat ovat edelleenkin aivan omaa luokkaansa verrattuna kaikkiin muihin pk-seudun pizzerioihin. Lisäksi edullisia, esim. perus-margherita maksaa 4,50 ja on silti paljon parempi kuin kalleimmatkaan pizzat muissa kehutuissa ravintoloissa (esim. vespa, juttutupa tai mäkikupla).

• Jeromiinax

Aivan samaa mieltä! Itse söin ensimmäisen pizzani Mare Chiaro ensimmäisessä olikos se Vilhovuorenkadulla.??

• pizza slaissi

Puksun musari tai Puistolan Noppa.

• parasta pizzaa

Tosi pieni mesta vaasankadulla jota ei löydy netin ravintolaoppaista, mutta pizzat ovat erinomaisia ja edullisia. Varsinkin pohja on hyvin paistettu ja sopivan kiinteä, eikä löysä lötkö kuten muissa vastaavissa ohuissa ja pinta-alaltaan isoissa pizzoissa (esim. mäkikuplassa).
      Jos haluaa tuhdin ja ruokaisan pizzan niin täytteeksi kannattaa ottaa kanaa kinkun tai salamin sijasta, isoja kananpaloja paljon.

• ogeliman

Oulunkylän Kebab-Pizzeria Ogelin asemaa vastapäätä, tosi hyvät pizzat !!!

• suomalaisomisteista
        ogeliman kirjoitti:

Oulunkylän Kebab-Pizzeria Ogelin asemaa vastapäätä, tosi hyvät pizzat !!!

Löytyykö helsingin seudulta suomalaisomisteista pizzapaikkaa muita kuin Mare Chiaro?

• kannelmäessä
        suomalaisomisteista kirjoitti:

Löytyykö helsingin seudulta suomalaisomisteista pizzapaikkaa muita kuin Mare Chiaro?

kaupungin parhaat pizzat jotka paistetaan puu-uunissa.

On yritystietojen mukaan täysin suomalaisomisteinen ja suomalainen ravintola:
        http://www.directa.fi/yritykset/4015311/Ravintola Britannia/

• hyvätietää

• tryben

• kjhgvcx
        tryben kirjoitti:

ja lätyt raakoja britanniassa

no hyi saatana!

• heval.sores

kuule,tule tänne päin.kalliossa uusi paikka on avattu,vaasan kadulla.pizzeria kallionmestari .en oo syönnut noin ihana pizza.kerran söin iskenderi niin oli erinomainen..

• 5x viikos rossa

En oo kauheen varma noist ylempänä luetelluista paikoista, mut yrjönkadun pizza Barbarossa on kaveripiiris paras pizza sekä kebab paikka. 5€ kaikki pitsat ja kebabit, juomat tosin on turhan kalliita

• 5x viikos rossa

Ja siis hemmetin isot pizzat piti viel sanoo :D

• vittuntunut

te suomalaiset ootte kyllä outoja. ensin halutte halvalla sitten valitatte kun joku ei maksa veroa en oikein ymmärrä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2393
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      848
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      841
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      807
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      776
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      745
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      732
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      684
    Aihe