Myydään kilpapyörä

corratec_ultegra_

Myynti-ilmoitus täällä, koska suomi24-torilla myydään lähinnä 30e pyöriä, eikä vakavia harrastajia sieltä löydy..

Myydään hieno Corratec Ultegra-kilpapyörä.
Ei paina paljon mitään ja kovaa kulkee.
Runko on Corratec Ultegra -runko, Corratecin kokoluokitus 4.
Muut metalliosat ovat zzyzx-merkkiä, vaihdesysteemit shimanoa.
Kevlar ulkorenkaat, takapyörän ulkorengas on vaihtokunnossa, muttei suinkaan puhki. Itse ajelen sillä vielä.

Polkimet polkevat itsestään, mistä johtuen polkemista ei voi kovassa vauhdissa lopettaa tai ketjut alkavat hyppiä.
Muita omituisia ominaisuuksia pyörässä ei ole.
Baikki sijaitsee Kouvolassa, pistäkäähän tarjouksia tulemaan. Laittakaa sähköpostilla naffer[at]gmail.com, koska tätä topicia en oikeastaan kyttäile.

Uutena maksoi n.1300 euroa ja tämä kiiltää vieläkin kuin uutena, mutta alle tonnilla lähtee. Heittäkää vaan tarjouksia ja voidaan neuvotella hinnasta. Jos päästään hinnasta yksimielisyyteen, saatat saada kylkiäisenä esim. presta-pumpun jolla tuon renkaat pumpataan. Mieluusti antaisin mukaan myös läjän ulkorenkaita, mutta niiden toimitus tulisi kalliiksi.

Kuvaa:
http://img169.imageshack.us/img169/9863/corrateckilpurihl8.jpg

19

5114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet heittänyt

Corrasta ison eturievän ???

• sorrates

tarkka tuo putki on, näkeekö mihin asti?

• lähteä alta 300€

tai jopa 150€, jos mitään järkeä. Voimansiirto loppu. Uudet ketjut, takapakka, eturattaat. Ultegraa rungossa ei ole kuin nimi. Painoa löytyy yli 10kg, todennäköisesti 11kg. Ikää noin 10 vuotta. Ks. esim: perinteinen ohjauslaakeri. Ainakin 2002 vuodesta lähtien Corratec on käyttänyt integroitua ohjainlaakeria. Polkimet polkevat itsestään? Siis vapaaratas on loppu. Taakse uusi kiekko yli 100€, tai vapaaratas 50€, jos löydät. Tai uusi napa, töineen 100€...

• Jeesus

On hävinnyt etuvaihtaja? Toimiikohan vasemman kahvan vaihtomekanismi kumminkin? Jos toimii niin tarjoan pyörästä 80€.

• corratec_ultegra_

kiitos tarjouksesta, tuolla hintaan voit saada satulan.

ja tosiaan pistäkää niitä tarjouksia sähköpostiin.
        itse en harrasta kilpapyöräilyä ja tämä pyörä on vaa n ajautunut minulle eikä todellakaan kiinnosta kunnostaa tätä itse tai liikkeessä.
        kunhan eroon pääsen ja saan pyörän arvolle sopivan kasan hynää niin OK.
        sähköpostiin niitä tarjouksia, vaikka tarjoaisittekin 100e. satasella en tosin myy, ei mikään Anttila-pyörä tämä, vaikka vapaaratas voikin reistata (??).

tähän pyörään ei tosiaan kuulu etuvaihtajaa. ikinä sitä ei ainakaan tässä ole ollut ja varmaan painon pudotukseksi otettu pois, koska niitä ylimääräisiä vaihteita ei tarvi, kaikki polkemisjäykkyyden skaalat täyttyy noilla seittemällä rattaalla mitä siellä nyt on.

- pyörän myyjä

• romu aika
        corratec_ultegra_ kirjoitti:

kiitos tarjouksesta, tuolla hintaan voit saada satulan.

ja tosiaan pistäkää niitä tarjouksia sähköpostiin.
        itse en harrasta kilpapyöräilyä ja tämä pyörä on vaa n ajautunut minulle eikä todellakaan kiinnosta kunnostaa tätä itse tai liikkeessä.
        kunhan eroon pääsen ja saan pyörän arvolle sopivan kasan hynää niin OK.
        sähköpostiin niitä tarjouksia, vaikka tarjoaisittekin 100e. satasella en tosin myy, ei mikään Anttila-pyörä tämä, vaikka vapaaratas voikin reistata (??).

tähän pyörään ei tosiaan kuulu etuvaihtajaa. ikinä sitä ei ainakaan tässä ole ollut ja varmaan painon pudotukseksi otettu pois, koska niitä ylimääräisiä vaihteita ei tarvi, kaikki polkemisjäykkyyden skaalat täyttyy noilla seittemällä rattaalla mitä siellä nyt on.

- pyörän myyjä

arvoton on. 7 ratasta takana? Sehän on jo museopyörä. Runko 300€ arvoinen. Unohda. Kevennetty ottamalla etuvaihtaja pois... Kyllä tota 11kg ankkuria tietysti sietääkin keventää... 80€ satula? Miltemasta saat paremman vitosella...

• Juubajuu
      • corratec_mies_itsekin

Olen itsekin kilpapyöräilijä, ja voin sanoa että
        Kyllähän vapaarattaan vialta vaikuttaa.

Mutta 80e tarjoukset tuosta pyörästä ovat naurettavia.
        Jo tuon runko on yksistään arvokkaampi kuin nämä n.300e Nishiki hybridit joilla nykyään ajellaan.
        Taitaa olla kateellista sakkia, jotka ei itse kilpuria omista.

Terv. Henri Metsäkeito

• Palstaan Kyllästynyt.

Miksi helvetissä tämäkin ketju on näin pitkä vaikkei kukaan oikeasti ole ostamassa tuota pyörää tai edes tarjoamassa, tai kysymässä pyörästä mitään?
      jossei kiinnosta ostaa ja korjata itselle niin ei tarvi vastatakkaan

• pyörän alkup. myyjä

pyörän myyjä täällä,
        jos oikeasti kiinnostaa ostaa tuo, niin aattelin alentaa tuon hintaa. :)
        kyllä voi pyörä lähteä matkaan alle 250e tarjouksillakin, pistäkääs sähköpostilla tarjouksenne niin voi kaupat syntyä.
        eroonhan tästä on vaan päästävä, se on kykkinyt huoneessani vuosikausia, ei sillä ole paljon ajettu. tästä syystä se on kuin uusi.

• HUUTOMERKKI!
        pyörän alkup. myyjä kirjoitti:

pyörän myyjä täällä,
        kyllä voi pyörä lähteä matkaan alle 250e tarjouksillakin, pistäkääs sähköpostilla tarjouksenne niin voi kaupat syntyä.
        eroonhan tästä on vaan päästävä, se on kykkinyt huoneessani vuosikausia, ei sillä ole paljon ajettu. tästä syystä se on kuin uusi.

On niin hämärää myyntipuheesi ja tietämättömyytesi että hyi vittu.

• hhehehe__
        HUUTOMERKKI! kirjoitti:

On niin hämärää myyntipuheesi ja tietämättömyytesi että hyi vittu.

No en tiiä pyöristä vittuakaan :D
        ja ei oo alunperin mun pyörä :D
        eikä maksanu mulle mitn.

• alkup. myyjä_
        hhehehe__ kirjoitti:

No en tiiä pyöristä vittuakaan :D
        ja ei oo alunperin mun pyörä :D
        eikä maksanu mulle mitn.

mutta korratek EI ole varastettu, sen unohdin vielä sanoa :D
        se miten tuo beibi ajautu mun kämppään on piiitkä tarina.
        mut joo sen voin viel sanoo että toi on kykkiny lähes koko elinikänsä mun huoneessa eli osat näyttää ajamattomilta ja pyöräl on ajettu saman verran ku vuoden -08 vastaavalla.
        harrastan lähinnä pyörien myyntiä, en niillä ajamista.

• jepjepjep
        pyörän alkup. myyjä kirjoitti:

pyörän myyjä täällä,

Nyt tätä "huippukilpuria" yritetään sitten myydä huuto.net:issä edullisesti (690 euroa!) http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=82640025

• mies 29 kvla

Asun itse kouvolassa ja olen kiinnostunut pyörästäsi. Voiskos tulla koeajolle?

• ettäsillee

Ei ehdi kun on ollaan matkoilla mutta panehan rahat postiin

• ...

Tuo on taatusti pöllitty.

• kiitoskauppa

Pyörä on nyt vaihtanut omistajaansa. Moitteeton pyörä eikä ratasvikakaan ajoa haittaa.
      Kateellisia vain olette täällä.

T: onnellinen uuden pyörän omistaja

• j.v.c

paljonko pyydät tästä olisin kiinnostunut?????

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2648
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      204
      1682
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1610
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1471
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1232
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      67