Mistähän mahtaisi Jyväskylässä löytyä Pico de gallo -salsaa? Eilen etsin Prismasta, mutta ei löytynyt. Santa Maria ainakin sitä mausteseoksena valmistaa, mutta minkähän kaupan valikoimista mahtaisi löytyä?
Pico de gallo -salsa?
3
896
Vastaukset
Jospa tekisit itse - tässä resepti:
6 keskisuurta tomaattia kuutioituna, vain hedelmäliha
1 sipuli silputtuna
pieni kourallinen tuoretta korianteria silputtuna
2-4 tuore Serrano-cjili tai jalapeño ilman siemeniä/väliseiniä silputtuna
valkosipulijauhetta hyppysellinen
suolaa maun mukaan
Laita kaikki ainesosat kulhoon, lisää puoli kupillista kylmää vettä, sekoita hyvin. Anna seistä muutama minuutti.- Maruzella
Itsekin metsästin ko. maustetta koko alkukesän, ja tällä viikolla löysin sitä keljon citymarketista Tex Mex tuotteiden joukosta.
Ainakaan pienemmistä kaupoista en maustetta ole onnistunut löytämään, joten suunta kohti cittaria vaan.
Ja kyllä, tästä mausteseoksesta tulee erinomaista tuoresalsaa :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135223
- 675034
- 904094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618