"Samoin Henki auttaa meidän heikkouttamme.Sillä emme tiedä,mitä meidän pitää rukoileman,niinkuin rukoilla tulisi,Mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.
Mutta sydänten tutkija teitää, mikä Hengen mieli on,sillä Henki rukoilee Jumalan tahdon mukaan pyhien edestä.
Kuka voi tuomita kadotukseen?Kristus Jeesus on se,joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme."
Room. 8:26,27,34.
Pyhä Henki ja Jeesus rukoilevat puolestamme ja myös meidän rukouksemme kuullaan.
Olemme todella turvallisissa käsissä.
Kiitos siitä Herralle.
Puolestamme rukoillaan!
22
566
Vastaukset
- turvallisissa käsissä.
Kiitoksemme siitä ei lakkaa koskaan. Silloin, kun Jeesus teki suuri ihmeitä ja tunnustekoja kohdallani sain sellaisen kiitoksen hengen niistä, että en ole lakannut kiittämästä, vaikka aikaa on kulunut ensimmäisestä tunnusteosta todella kauan.
Pyhä Henki meissä tietää meistä kaiken ja rukoilee puolestamme silloin, kun itse emme sitä osaa, tai ymmärrä tehdä.
Kielilläpuhumisen kautta myös rakennamme itseämme ja näin kasvamme kelvollisemmaksi seurakunnan ja Jumalan Temppelin rakentajaksi Jeesuksen työtovereina.
Saako aivan vain varsin udella, että oletko sinä pyytänyt ja saanut kielilläpuhumisen lahjan? Kiitos jos vastaat, mutta pakkoa ei tietenkään ole, sillä meidän elämämme perustuu täydelle vapaudelle:).- vapaudelle !
2. Kor. 3:17
Sillä Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siinä on vapaus. - zeka_melska
Minulla ei ole kielilläpuhumisen lahjaa.
Haluaisin samanlaisen kielilläpuhumisen lahjan kuin apostoleilla oli. He pystyivät julistamaan evankeliumia eri kielisille ihmisille.
Minäkin perheeni kanssa matkustelen ja haluaisin osata puhua kohdemaan kieltä.
Tällaisia lahjoja olen kuullut lähetystyöntekijöiden saaneen.
Siunausta sinulle! - Timoteu*
zeka_melska kirjoitti:
Minulla ei ole kielilläpuhumisen lahjaa.
Haluaisin samanlaisen kielilläpuhumisen lahjan kuin apostoleilla oli. He pystyivät julistamaan evankeliumia eri kielisille ihmisille.
Minäkin perheeni kanssa matkustelen ja haluaisin osata puhua kohdemaan kieltä.
Tällaisia lahjoja olen kuullut lähetystyöntekijöiden saaneen.
Siunausta sinulle!Adventisti putkahti esille kaiken yhteishetkien jälkeen. Adventisti edustaa toista sanomaa, vaikka onkin mukamas paljossa ns. hengellinen.
- silti sydämeen
Timoteu* kirjoitti:
Adventisti putkahti esille kaiken yhteishetkien jälkeen. Adventisti edustaa toista sanomaa, vaikka onkin mukamas paljossa ns. hengellinen.
ja tuntee sen.
"ihminen katsoo ulkokuorta, mutta Herra näkee sydämeen" - Timoteu*
silti sydämeen kirjoitti:
ja tuntee sen.
"ihminen katsoo ulkokuorta, mutta Herra näkee sydämeen"Jumala näkee. Mutta Ihmisen tulee katsoa eteensä, mitä kaikkea voi kätkeytyä moniin oppeihin.
http://www.kotiposti.net/~raamattu/kristinusko/suuntaukset/#tapaus_adventtikirkko_ts._seitsemannen_paivan - pelastajaksi,
Timoteu* kirjoitti:
Jumala näkee. Mutta Ihmisen tulee katsoa eteensä, mitä kaikkea voi kätkeytyä moniin oppeihin.
http://www.kotiposti.net/~raamattu/kristinusko/suuntaukset/#tapaus_adventtikirkko_ts._seitsemannen_paivansen voima ei vie turvaan. Turva tulee olla Jumalassa, eikä opeissa.
Ps.33:17-19
Turha on sotaratsu auttajaksi, ei pelasta sen suuri väkevyys.
Katso, Herran silmä valvoo niitä, jotka häntä pelkäävät ja panevat toivonsa hänen laupeuteensa,
pelastaaksensa heidän sielunsa kuolemasta, elättääksensä heitä nälän aikana.
- Entiteetti
"Samoin Henki auttaa meidän heikkouttamme.Sillä emme tiedä,mitä meidän pitää rukoileman,niinkuin rukoilla tulisi,Mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla."
Jaa, miten niin et tiedä ?
Oletko varma ?
Uskotko todella siihen mitä, Jeesus, sanoo ?
Onko Jeesuksen sana, Sinulle, Hyvä zeka melska, totuus ?
Katsotaan.
"5 Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet.
6 Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.
7 Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja.
8 Älkää ruvetko heidän kaltaisikseen. Teidän Isänne kyllä tietää mitä te tarvitsette, jo ennen kuin olette häneltä pyytäneetkään.
9 Rukoilkaa te siis näin:
Isä meidän, joka olet taivaissa!
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
10 Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä
niin kuin taivaassa.
11 Anna meille tänä päivänä
jokapäiväinen leipämme.
12 Ja anna meille velkamme anteeksi,
niin kuin mekin annamme anteeksi
niille, jotka ovat meille velassa.
13 Äläkä anna meidän joutua kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta."
Matt 6:5,13.
Eli siis noin.
Miksi Sinä, Hyvä zeka melska, et kertonut Jeesuksen ohjeita rukoilemiseen ? ?- zeka_melska
minä käsittelin asiaa siltä kantilta,kun Jumalauus rukoilee meidän puolestamme.
En käsitellyt ihmisen rukousta ollenkaan.
Sinähän sen teit,joten ei mitään vahinkoa tapoahtunut ;D) - Entiteetti
zeka_melska kirjoitti:
minä käsittelin asiaa siltä kantilta,kun Jumalauus rukoilee meidän puolestamme.
En käsitellyt ihmisen rukousta ollenkaan.
Sinähän sen teit,joten ei mitään vahinkoa tapoahtunut ;D)"Sillä emme tiedä,mitä meidän pitää rukoileman,niinkuin rukoilla tulisi"
Miksi, oi miksi, kirjoitit/lainasit noin, Hyvä zekamelska ?
Emme tiedä tarkoittaa meitä.
Ei jumaluutta tai edes Pyhää Henkeä. - Maru.anne
Entiteetti kirjoitti:
"Sillä emme tiedä,mitä meidän pitää rukoileman,niinkuin rukoilla tulisi"
Miksi, oi miksi, kirjoitit/lainasit noin, Hyvä zekamelska ?
Emme tiedä tarkoittaa meitä.
Ei jumaluutta tai edes Pyhää Henkeä.Palasin juuri pieneltä lomamatkalta ja olen Jumalalle niin kiitollinen siitä, kun on oma koti mihin palata! Toiseksi olen kiitollinen, kun kadonnut oma rakas lemmikkini palasi kotiin! Sain rukousvastauksen! Kiitos Jeesus!
Ajattelin laittaa ne tänne, kun täällä kerran keskustellaan rukoilemisesta.
Jeesus kuulee rukoukset. Rukous on meidän puhetta Hänelle. Ja vanhurskaan rukous voi paljon kun se on harras, niinhän Sana opettaa. Milloin rukous sitten on harras? Silloin tietenkin, kun se tulee sydämestä, kun se on vilpitön ja kun se on hätähuuto Herralle!
Olen niin monesti saanut hätähuutooni vastauksen, kuten tekin monet, että kiitollisuus nousee Jeesukselle sydämen pohjasta! Kiitos, kiitos!!
Sillä hän ei halveksi kurjan kärsimystä, ei katso sitä ylen, eikä kätke häneltä kasvojansa, vaan kuulee hänen avunhuutonsa (Ps.22:24). - Maru.anne
Maru.anne kirjoitti:
Palasin juuri pieneltä lomamatkalta ja olen Jumalalle niin kiitollinen siitä, kun on oma koti mihin palata! Toiseksi olen kiitollinen, kun kadonnut oma rakas lemmikkini palasi kotiin! Sain rukousvastauksen! Kiitos Jeesus!
Ajattelin laittaa ne tänne, kun täällä kerran keskustellaan rukoilemisesta.
Jeesus kuulee rukoukset. Rukous on meidän puhetta Hänelle. Ja vanhurskaan rukous voi paljon kun se on harras, niinhän Sana opettaa. Milloin rukous sitten on harras? Silloin tietenkin, kun se tulee sydämestä, kun se on vilpitön ja kun se on hätähuuto Herralle!
Olen niin monesti saanut hätähuutooni vastauksen, kuten tekin monet, että kiitollisuus nousee Jeesukselle sydämen pohjasta! Kiitos, kiitos!!
Sillä hän ei halveksi kurjan kärsimystä, ei katso sitä ylen, eikä kätke häneltä kasvojansa, vaan kuulee hänen avunhuutonsa (Ps.22:24).eikä hylkää omiaan, jotka ovat vankeudessa (Ps.69:34).
http://www.youtube.com/watch?v=1zxi1zAqavo
Tämä on yksi Raamatun lohduttavimmista kohdista, kiitos melska että toit sen tähän meille muistutukseksi..:)
Siunausta ja Jumalan huolenpitoa!!- zeka_melska
Saakoon Herran siunaus olla elämäsi yllä!
- Maru.anne
ja Pyhä Henki sanomattomin huokauksin! Ja ne meidän omat vaatimattomat rukouksemme nousevat suitsukkeen tavoin Herran eteen.
"Rukoillen turvan varman heikoinkin lapsi saa, varmemman kuin se linna, min sankari rakentaa. Missä vain maailmassa kulkenet muista oi, syömelle Isän hellän, ain rukous nousta voi".
http://www.youtube.com/watch?v=MQBBihRwP8o&feature=related- zeka_melska
Minäkin sain siitä aika hyvin selvää kun sai laulaa mukana karaokena!
- elina2
laulusta kuuntelin noita muitakin lauluja, mutta tuo laulu Because He lives on niin tuttu ja kaunis sitä lauletaan usein meidän kirkossa, se on niin ihana kun saa laulaa, että Hän Herramme elää ja me saamme myös iankaikkisen elämän Hänen kauttaan jos vain uskossa otamme Hänet vastaan, ja kuljemme Hänen askelissaan, niinkaun kuin tätä maallista vaellusta teemme.
- T.O.F
Mitäs sille pitäisi tehdä, kun Allahilta rukoillaan perseet pystyssä päivittäin kuolemaa vääräuskoisille? Löytyykö sinulta jotakin hyvää vastaloitsua? Olen nimittäin mennossa käymään Iranissa työmatkalla ja vähän hirvittää... Siellä kun ei oikein suvaita kristittyjä... Mutta en vakaumukseni puolesta voi tehdä "Pietareita" ja kieltää Herraa, jos sitä minulta kysytään. Mikä neuvoksi? En oikein voisi kuolla, koska minun pitää pitää huoli lapsistani ja vanhasta äidistäni... Voisiko joku auttaa?
- elina2
keino rukoile sinä Jumalaa, kun he rukoilevat Allahia kyllä Jumala on voimaakkaampi kuin Allah, he joutuvat varmasti häviölle, vaikka kuinka rukoileisivat kuolemaa kristityille.
- T.O.F
elina2 kirjoitti:
keino rukoile sinä Jumalaa, kun he rukoilevat Allahia kyllä Jumala on voimaakkaampi kuin Allah, he joutuvat varmasti häviölle, vaikka kuinka rukoileisivat kuolemaa kristityille.
He noudattavat Jihadia ja tappavat OIKEASTI. Eivät leikisti vaan aikuisten oikeesti: Hehän saavat siitä Allahilta palkinnon. Oletko nähnyt videon, missä kristityltä leikataan pää irti?
- elina2
T.O.F kirjoitti:
He noudattavat Jihadia ja tappavat OIKEASTI. Eivät leikisti vaan aikuisten oikeesti: Hehän saavat siitä Allahilta palkinnon. Oletko nähnyt videon, missä kristityltä leikataan pää irti?
en ole nähnyt sitä videota mistä kerroit, kyllä se vähän onkin peloittavaa touhua, mutta luota sinä Jumalaan kun menet sinne töihin, kyllä Jumala lapsistaan huolen pitää,toivotan sinulle Jumalan siunausta ja varjellusta matkallesi sinne muslemien maahan.
- T.O.F
elina2 kirjoitti:
en ole nähnyt sitä videota mistä kerroit, kyllä se vähän onkin peloittavaa touhua, mutta luota sinä Jumalaan kun menet sinne töihin, kyllä Jumala lapsistaan huolen pitää,toivotan sinulle Jumalan siunausta ja varjellusta matkallesi sinne muslemien maahan.
Sellaista se on noitten uskovaisten kanssa. Luulevat olevansa oikeassa, vai mitä sanot? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358