Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Oolannin vai

Apetitin pakastemuusia

Apetinin ainakin saastuttaa luontoa enemmän muovipurkillaan.

Makueroa ei ehkä huomaa.

8

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muusia pakastettuna.

      Itse valmistan ja tiedän, mitä se on.

      • ettei

        itse tehty tulee tietysti paljon halvemmaksi

        ei kai uusia perunoita kukaan silti uhraa perusmuusin tekoon


      • uhrannut uusia
        ettei kirjoitti:

        itse tehty tulee tietysti paljon halvemmaksi

        ei kai uusia perunoita kukaan silti uhraa perusmuusin tekoon

        pottuja muusiin, kun ne oli jo niin paksukuorisia ja sitä saakelin multaa pussissa enemmän kun perunaa. Että pakko oli kuoria ja tehdä muusia. Tuoreehkosta perunasta tulee vähän kiiltävä, mutta ihan hyvä muusi.


      • tosiaankaan tiedä
        uhrannut uusia kirjoitti:

        pottuja muusiin, kun ne oli jo niin paksukuorisia ja sitä saakelin multaa pussissa enemmän kun perunaa. Että pakko oli kuoria ja tehdä muusia. Tuoreehkosta perunasta tulee vähän kiiltävä, mutta ihan hyvä muusi.

        kuinka kauan nämä ns. uudet perunat oli lojuneet kaupan takahuoneessa.

        Ennen vanhaan mun kotona haettiin pottumaalta kattilan verran uusia pottuja, niin ne oli niin puhtaita ettei tarttenu ku vähän vedessä virauttaa. Nyt ei semmosia enää mistään saa, ei edes torilta.


    • on ylläys-yllätys

      ihan mainion makuista, kaikki muuutkin olen testannut, Apetit on maultaan paras ja helpoin valmistaa ! Ja se ilman yrttejä on parempi. (makuasia)
      Ennakkoluulottomuus voi joskus pelastaa päivän, kun haluaa kolmelle muusin, ei tarvitse alkaa kuoria perunoita, keittelemään jne. Joskus haluaa vähän"oikaista", kun maussa ei juuri eroa ole.
      Teen Apetitmuusin vähän ohjeen vastaisesti: pakastemuusi kippoon, maitoa tai kevytruokakermaa tippa pohjalle, desi ehkä.
      Kolme- neljän minuutin päästa otan sen ulos mikrosta, sekoitan vähän ja lisään maitoa tai kermaa, jos on liian paksua tulossa.
      Taas mikroon kolme-neljä minuuttia ja lopuksi sekoitus ja vieläkin voi lisätä nestettä, se vetäytyy muusiin, muusi siinä valmiina muhiessaan paksunee pikkuisen.
      Aikaa tekemiseen menee varsinaisesti kolmisen minuuttia.
      6-7 minuuttia se om mikrossa.

      Siinä sivussa ehtii pyörräyttää vaikka pannullisen lihapullia ja saostaa kastikkeen.

      Itse purkista, kun repäisee paperin pois päältä, saa siistin valkoisen purkin, lasten leikkeihin, lastenkutsuihin karkki- ym. laatikoita, kukkien taimien idättämiseen, säilytyspurkeiksi, askarteluun, kynäpurkeiksi, popcorn- tai sipsipurkeiksi, jäljellejääneitten ruokien säilyttämiseen jääkaapissa jne.
      On niillä jonkun kerran käyttäkin ja muut pakaste muussit onkin pakattu muovipussiin.
      Mummun muusijauheita en ole enää käyttänyt ja usein teen myös itsekin muusin alusta asti. Viikonloppuisin on enemmän aikaa ruoalle.

    • on ykkönen

      melkein kuin mummonmuusi nam.

      • apetit yes!

        olen samaa mieltä - todella hyvä nmakuista!


    • vittuuntunut

      Oolannin pakastemuusi täyttä paskaa, älkää ostako mitään oolannin tuotteita minä en ainakaan osta paskaa enään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe