Mitä se nykyihmisen ajattelussa tarkoittaa ?
Toivottavasti Mooseksen laki ei enää koskaan tule missään muodossa eikä missään päin maapalloa voimaan !
Mooseksen laki
9
237
Vastaukset
- Ad_hog
Oliko tämä laki se, silmä silmästä ja hammas hampaasta? Jos on, niin puuttumatta sen runsaaseen rehottamiseen telluksellamme, täytyy todeta se vanha viisaus että, jossain kohtaa olis universaalina lakina toteutuessaan hampaattomia sokeita ellipsimme pullollaan.
- tuhat ja yksi
Hammurabiniin Babylonian kuninkaaseen jonka laeista Moosekesnlakikin on saanut vaikutteita !
Hammurabin hallitsi Vähän ennen Mooseksen aikaa !?, Aabrahamin ,Iisakin ja Jaakopin ajan jälkeen-, Aabraham muutti kuitenkin sieltä pois n, 4000 vuotta sitten !
Mooses ehkä 500 vuotta myöhemmin.
Suomessa Mooseksen laki on yrittänyt tulla voimaan n, 500 vuotta sitten tästä ajasta taaksepäin !?
- "kulissin"
takaisiin asioihin.
- >><<>>...
Armotaloudessa, Laittomassa liitossa.
Miksi ihmiset kuitenkaan eivät ole tyytyväisiä, rikollisuutta ja sekasortoa vain enenevässä määrin.
Ja kaikesta napistaan. - tuhat ja yksi
>><<>>... kirjoitti:
Armotaloudessa, Laittomassa liitossa.
Miksi ihmiset kuitenkaan eivät ole tyytyväisiä, rikollisuutta ja sekasortoa vain enenevässä määrin.
Ja kaikesta napistaan.kuin Mooseksen laki se ,"Laittomam liiton Armontalous" ?
1500 luvulla ujutettiin Suomeen sitä Mooseksen lakia , mutta mikä se laiton armontalouden liitto on ? - diana*
tuhat ja yksi kirjoitti:
kuin Mooseksen laki se ,"Laittomam liiton Armontalous" ?
1500 luvulla ujutettiin Suomeen sitä Mooseksen lakia , mutta mikä se laiton armontalouden liitto on ?se kristittyjen paljon puhuma UUSI LIITTO, Armoliitto, joka kumoaa vanhan Lakiliiton.
Kun se näin ohittaa Mooseksen ja Lain, silloin siihen ei kuulu Laki, joten se on ilman Lakia,
eli Laiton. - tuhat ja yksi
diana* kirjoitti:
se kristittyjen paljon puhuma UUSI LIITTO, Armoliitto, joka kumoaa vanhan Lakiliiton.
Kun se näin ohittaa Mooseksen ja Lain, silloin siihen ei kuulu Laki, joten se on ilman Lakia,
eli Laiton.Laki ilman lakia , on laiton !
Ilmankos se niin turhalta tuntuu, laiton liitto ! - täytti lain.
diana* kirjoitti:
se kristittyjen paljon puhuma UUSI LIITTO, Armoliitto, joka kumoaa vanhan Lakiliiton.
Kun se näin ohittaa Mooseksen ja Lain, silloin siihen ei kuulu Laki, joten se on ilman Lakia,
eli Laiton.Hehe.
Jeesus tuli ja täytti lain. diana* kirjoitti:
se kristittyjen paljon puhuma UUSI LIITTO, Armoliitto, joka kumoaa vanhan Lakiliiton.
Kun se näin ohittaa Mooseksen ja Lain, silloin siihen ei kuulu Laki, joten se on ilman Lakia,
eli Laiton.Ei Jeesus tullut kumoamaan tai ohittamaan lakia,vaan täyttämään sen.
Ja Jeesus antoi uuden lain, "Rakasta Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niinkuin itseäsi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625