monista eri uskonyhteisöistä tulleita. Itse olen joskus kuulunu luterilaisiin ja vieläkin huolehdin kirkollisveron maksuni.
Mihin sinä kuulut, tai olet kuulunut?
Onko täällä
8
236
Vastaukset
- luterilaiseen
seurakuntaan, mutta kannatan yhteiskristillisyyttä, eli käyn muissakin seurakunnissa, joissa tunnustetaan, että Jeesus Kristus on Herra.
Ei taivaassa ole eri karsinoita seurakunnille, joten miksi me Jeesuksen omat olisimme täällä maan päälläkään sidottuja johonkin seurakuntaan ja sen oppeihin.
Tärkeintä on keskinäinen rakkaus ja kunnioitus, ei opinkohdista väittely meitä hyödytä. - lut kirkkoon
Kuulun ev,lut kirkkoon niin kauan kun "isä" antaa mun olla siellä.
- isän tyttö
Mielenkiintoista, kun otin selvää mihin minä kuulun, en sopinut mihinkään muihin kun olen niin "suuri".
;) - mihinkään.
Näin jo 30 vuotta, vaikka olen rukoillutkin asian edestä.
Asun kaukana kaikesta. Minä kuulun ev.lut kirkkoon, ainakin vielä.
Kuulun kirjoissa ev.lut kirkkoon, mutten varmasti kauaa, niin liberaaliksi se on silmissäni muuttunut.
Myös adventtikirkon ja helluntailaisuuden kanssa olen ollut paljon tekemisissä, mutta Vapaakirkon tunnen tällähetkellä hengelliseksi kodikseni =)"Ei taivaassa ole eri karsinoita seurakunnille, joten miksi me Jeesuksen omat olisimme täällä maan päälläkään sidottuja johonkin seurakuntaan ja sen oppeihin. "
Todella hyvin sanottu =)- krups.
everlone kirjoitti:
"Ei taivaassa ole eri karsinoita seurakunnille, joten miksi me Jeesuksen omat olisimme täällä maan päälläkään sidottuja johonkin seurakuntaan ja sen oppeihin. "
Todella hyvin sanottu =)1. Korinttolaiskirje 11
Pään peittäminen jumalanpalveluksessa
1 Seuratkaa minun esimerkkiäni, niin kuin minäkin seuraan Kristusta. [1. Kor. 4:16 ]
2 Kiitän teitä siitä, että aina muistatte ja noudatatte niitä opetuksia, jotka olen välittänyt teille. [2. Tess. 2:15]
3 Teidän tulee kuitenkin tietää, että jokaisen miehen pää on Kristus, naisen pää on mies ja Kristuksen pää on Jumala. [Ef. 5:23]
Herran aterian oikea vietto
17 Näitä ohjeita antaessani minun on moitittava teitä siitä, että yhteiset kokoontumisenne ovat teille pikemmin vahingoksi kuin hyödyksi.
18 Olen ensinnäkin kuullut, että teillä seurakunnan kokouksissa ilmenee hajaannusta, ja osittain sen myös uskon. [1. Kor. 1:10]
19 Täytyyhän teillä ollakin keskuudessanne ryhmäkuntia, jotta nähtäisiin, ketkä teistä osoittautuvat luotettaviksi. [1. Joh. 2:19]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1029669Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764977Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.574716Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.13222Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92441Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1061686- 451468
Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.511417Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota581397Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?651311