Rauhassa minä käyn levolle ja nukun

Maru.anne

sillä Sinä Herra yksin annat minun turvassa asua!(lainaus Psalmeista).

http://www.youtube.com/watch?v=BtE0Y6CTQMQ

Hyvää yötä kaikille palstalaisille!

Erikoisesti Sirkalle, Hildurille, Sinikalle (zeka-melskalle), pojalle.tuntureilta, taivaan-kuningattarelle, Jeesuksen sanan saattajalle, Entiteetille ja Provo Gatorille!

14

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin, vaikka

      olenkin tälläinen "puska jussi" ja hyvää yötä sinullekkin.

      • Maru.anne

        Sinähän se sefu olet. Aurinkoinen päivä on tänne tulossa, millaiselta siellä näyttää?


    • Siunausta ja hyvää yötä Jeesus myötä maru.anne sisko :)
      Ja kiitos lohduttavista kirjoituksistasi :)

      • Maru.anne

        Ja kiitos tervehdyksistä juhani, taidat olla sefu tällä palstalla? :)

        Hyvä kirjoitus sinulla tuo: Ei uskon määrä pelasta, vaan uskon kohde, se jo kertoo, mitä sinun päässäsi liikkuu: oikeamieliset ajatukset!


      • Maru.anne kirjoitti:

        Ja kiitos tervehdyksistä juhani, taidat olla sefu tällä palstalla? :)

        Hyvä kirjoitus sinulla tuo: Ei uskon määrä pelasta, vaan uskon kohde, se jo kertoo, mitä sinun päässäsi liikkuu: oikeamieliset ajatukset!

        Rauhan tervehdys sisko :)
        En toki ole sefu, löysin tänne palstalle vähän sattumalta,tuolla kirkkocafeessa olen käynyt sättäilemässä.
        Mutta tosi kiva löytää uusia uskonsiskoja ja-veljiä tätäkin kautta...:)
        Siunausta ja Jumalan suurta huolenpitoa sinulle :)


      • Maru.anne
        juhani1965 kirjoitti:

        Rauhan tervehdys sisko :)
        En toki ole sefu, löysin tänne palstalle vähän sattumalta,tuolla kirkkocafeessa olen käynyt sättäilemässä.
        Mutta tosi kiva löytää uusia uskonsiskoja ja-veljiä tätäkin kautta...:)
        Siunausta ja Jumalan suurta huolenpitoa sinulle :)

        Muistan veli Juhani sinua siunaten! Kaikkea hyvää sinulla ja perheellesi!


    • Maru.anne
    • Provo Gator

      Kuvittelitko saavasi osuuden taivaspaikasta, kun siunailet minua? Erehdyt.

      • Maru.anne

        ajattelin, että juuri se on se puuttuva kapula, muuten taivasosuus onkin tienattu :)

        Nyt on sitten raskas urakka valmis! Huh!

        :)


      • Provo Gator
        Maru.anne kirjoitti:

        ajattelin, että juuri se on se puuttuva kapula, muuten taivasosuus onkin tienattu :)

        Nyt on sitten raskas urakka valmis! Huh!

        :)

        No ei sitten muuta kuin Jihadiin vain ja vääräuskoisia lahtaamaan. Sinullahan on jo taivaspaikka, kuten sanoit.


      • Maru.anne
        Provo Gator kirjoitti:

        No ei sitten muuta kuin Jihadiin vain ja vääräuskoisia lahtaamaan. Sinullahan on jo taivaspaikka, kuten sanoit.

        ei taivasosuus kristitylle lankea. Kunnioitan kuitenkin toisinajattelevia ja voin täydestä sydämestä toivottaa kaikkea hyvää!


      • Maru.anne
        Maru.anne kirjoitti:

        ei taivasosuus kristitylle lankea. Kunnioitan kuitenkin toisinajattelevia ja voin täydestä sydämestä toivottaa kaikkea hyvää!

        eli kilvoitusta kyllä, pyhityselämää kyllä.

        Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus, tartu kiinni iankaikkiseen elämään, johon olet kutsuttu ja johon hyvällä tunnustuksella olet tunnustautunut monen todistajan edessä (1. Tim.6:12).


      • Maru.anne
        Maru.anne kirjoitti:

        ei taivasosuus kristitylle lankea. Kunnioitan kuitenkin toisinajattelevia ja voin täydestä sydämestä toivottaa kaikkea hyvää!

        että omilla teoilla ei voi ansaita taivasosuutta!


      • Maru.anne
        Maru.anne kirjoitti:

        eli kilvoitusta kyllä, pyhityselämää kyllä.

        Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus, tartu kiinni iankaikkiseen elämään, johon olet kutsuttu ja johon hyvällä tunnustuksella olet tunnustautunut monen todistajan edessä (1. Tim.6:12).

        Sillä niinkuin te ennen annoitte jäsenenne saastaisuuden ja laittomuuden palvelijoiksi laittomuuteen, niin antakaa nyt jäsenenne vanhurskauden palvelijoiksi pyhitykseen. Sillä kun olitte synnin palvelijoita, niin te olitte vapaat vanhurskaudesta.

        Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä. Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme (Room6:19-23).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe