Onko lentopalloilijoissa homoja ja lesboja? Lentopallohan mielletään kai aika neitimäiseksi lajiksi noin niin kuin yleensä...
Lentopallohomot ja lesbot??
4
1261
Vastaukset
- että kyllä on!
Mutta onhan heitä kaikkialla joten miksi lentopallo olis poikkeus?
- eeeeeesa
Neitimäinen laji en nyt sanoisi niinkään. Maailmassa on tuhansia lajia jossa ei ole niin sanotusti kontaktia. Meinaatko sitten ettei niissä olisi homoja/lesboja. Mielestäni aika kummallista alkaa kysellä omasta seksuaalisesta suuntautumisesta. Pelatkoon pelit kentällä ja hoitakoon muut asiat siviilissä jotka eivät meille kuulu.
ja jos sinun mielestäsi se neitimäiseltä tuntuu tule itse puolustamaan kentälle ilman torjuntaa kun kaverit lyövät sinua päin 150km/h. Siinä sinulle neitimäisyyttä! - pläkster
Yhdyn edelliseen! ja jos kaadut niin kaadu eteenpäin! Lentopallossa ei ole harmaata aluetta, se on joko tai!
- matalamielistä
ja alhaista. Voi äite. Kaikkea ei tarvitse päästää suusta ulos, mikä mieleen juolahtaa. paitsi jos ehdoin tahdoin haluaa todistaa olevansa älykääpiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4255643Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891968Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671874- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51024- 28941
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60844- 75840
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733- 37724