Katsokaapa

tätä lupausta:

Johannes 14
15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni.

16 Ja minä olen rukoileva Isää, ja hän antaa teille toisen Puolustajan olemaan teidän kanssanne iankaikkisesti,
17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.
18 En minä jätä teitä orvoiksi; minä tulen teidän tykönne.

19 Vielä vähän aikaa, niin maailma ei enää minua näe, mutta te näette minut; koska minä elän, niin tekin saatte elää.
20 Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.
21 Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa; mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle."
22 Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?"

23 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.

24 Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.
25 Tämän minä olen teille puhunut ollessani teidän tykönänne.

26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.

27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani-sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

28 Te kuulitte minun sanovan teille: 'Minä menen pois ja palajan jälleen teidän tykönne'. Jos te minua rakastaisitte, niin te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän tykö, sillä Isä on minua suurempi.
29 Ja nyt minä olen sanonut sen teille, ennenkuin se on tapahtunut, että te uskoisitte, kun se tapahtuu.
30 En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
31 Mutta että maailma ymmärtäisi minun rakastavan Isää ja tekevän, niinkuin Isä on minua käskenyt: nouskaa, lähtekäämme täältä."

4

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diana*

Se on ihmisen lupaus. Ihmisen, joka kuvittelee olevansa Jumalan Poika,

Jolla kuitenkaan ei ole valtaa isän yli.
      Joka valhetteli ja petti aikaisemminkin.
      Miksi pitäisi luottaa nytkään, turvallisempi on luottaa Isän käskyihin, kuin pettävän pojan.

• taasen täällä:).

Eihän sinulla ole Jumalaa, sillä jos et usko, että Jumalan Sana on Jumala, niin saat sinä käskyjä täyttää parhaan kykysi mukaan, mutta ei se sieluasi pelasta.

Jumala antoi meille lupauksen, että jos uskomme Jeesukseen, eli Jumalan Sanaan saamme pelastuksen armosta, ei tekojen kautta ja Jumala lupasi vaikuttaa meihin hyvät teot sen jälkeen, kun olemme etsineet ja löytäneet Jumalan valtakunnan, joka on vanhurskautta, rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä, eli on sisällämme ja näin ulkopuolilta salattu.

• löytäisi vielä
        taasen täällä:). kirjoitti:

Eihän sinulla ole Jumalaa, sillä jos et usko, että Jumalan Sana on Jumala, niin saat sinä käskyjä täyttää parhaan kykysi mukaan, mutta ei se sieluasi pelasta.

Jumala antoi meille lupauksen, että jos uskomme Jeesukseen, eli Jumalan Sanaan saamme pelastuksen armosta, ei tekojen kautta ja Jumala lupasi vaikuttaa meihin hyvät teot sen jälkeen, kun olemme etsineet ja löytäneet Jumalan valtakunnan, joka on vanhurskautta, rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä, eli on sisällämme ja näin ulkopuolilta salattu.

On D,llä Jumala, kun hän löytäisi vielä tien Jeesuksen Kristuksen luo,
        ja saisi Jumalan sinetin niin kaikki ok.

• Jeesushan sanoi että Isä ja minä olemme yhtä, näin ollen uskomalla Jeesukseen uskoo Isään.
        Näin ainakin minä uskon :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      207
      4466
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      76
      3201
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1757
    4. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      13
      1357
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1326
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1168
    7. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      10
      1121
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      50
      1118
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      248
      1109
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      50
      1009
    Aihe