Minulla kasvissyönti, autottomuus, kierrättäminen.
Sinun henkilökohtainen
11
515
Vastaukset
- Enrique_Lister
Metsästys vois olla yks. Kun syö sorsaa, niin jää vähän vähemmäksi tuo antibiooteilla kyllästetty broileri.
Koitan myös pyöräillä mahdollisimman paljon. - sirpamaikkarilta
mennä. Tosin HKL on niin perseestä kesäsin että jos ois kortti, niin tasan tarkkaan hommaisin autonkin.
- evtvrwec
Syön vain sen verran kuin minulla on nälkä, en ole hommannut yksityistä suihkukonetta, pääsääntöinen roskien lajitteleminen.
- GHT
Kasvissyönti, pyöräily mahd. paljon, roskien lajittelu, lentämisen välttäminen, tavaroiden pitäminen loppuun saakka; pysyminen saman kokoisena, niin ei tarvii ostaa uusia vaatteita, kimppakyydit, bussilla ajelu, veden ja sähkön säästäminen, fair trade- tuotteitten suosiminen (toistaiseksi vaan banaanit ja joku kahvi), muovipussien välttämien...
- GHT
vwercdw kirjoitti:
Kauppakassina on kangaskassit, joita voi käyttää monta kertaa. Jäi sanomatta.
Kierrätän lajittelen ja pidän ympäristön siistinä. Syön lähiruokaa mahdollisuuksien mukaan ja pyrin tehostamaan logistiikkaa entistä pidemmälle.
- syömässä.
En osta kaupasta ruokaa vaan syön ainoastaan mäkkärissä.
joku säästää. Minä syön lihaa, käytän fossiilisia polttoaineita paljon, sähköäki käytän keskimääräistä enemmän ja vettäki tulee tuhlattua. Enkä mä mitään lajittelekaan, tai no, tyhjät pullot ja tölkit palautan kauppaan.
- jäädä
sukuni viimeiseksi.
- jarona
roskien lajittelu, vähäinen auton käyttö. kävelen mielelläni joka paikkaan tai pyöräilen, suosin kotimaista ruokaa jopa itse kasvatettua. hyvien tapojen opettaminen myös lapsille ja kierrätys. En myöskään ole ostelemassa kokoajan jotain.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828