Elokuun 1.viikonlopppu!
Hillamarkkinoille Ranualle
6
771
Vastaukset
- onks tietoo
ken soittelee ja laulelee siellä hillatansseissa?
- se mukava poika
mikäsenyt oli.... se Eero Magga, olis soma vähän pyörähdellä sen laulaessa sen suopunkityttöni mun laulun.
- nuuppaan tyty
se mukava poika kirjoitti:
mikäsenyt oli.... se Eero Magga, olis soma vähän pyörähdellä sen laulaessa sen suopunkityttöni mun laulun.
hei kunnon ranualaispoika pertti koivula esiintyyn hillariehaan! en yhtään puolueellinen,mut sattuu olemaan serkkupoika.....
- Minun mielestä
Hillatansseissa esiintyy T.T.Purontaka, näin kylillä huhutaan...jos paljon muutaki..
- huolimatta
Minun mielestä kirjoitti:
Hillatansseissa esiintyy T.T.Purontaka, näin kylillä huhutaan...jos paljon muutaki..
kannattaa mennä Hillamarkkinoille.
Soittaa kuka soittaa mutta kivaa siellä varmasti on jos tapaa vanhoja tuttuja! :) nuuppaan tyty kirjoitti:
hei kunnon ranualaispoika pertti koivula esiintyyn hillariehaan! en yhtään puolueellinen,mut sattuu olemaan serkkupoika.....
Tuskin kukaan tätä näkee mutta oli pakko kertoo kuinka rekisteröidyin suomi24 ihan vaan että voin tykätä yli 10 vuotta vanhasta kommentista mutta koska kyseessä on Pertti Koivulan serkku niin oli pakko. <3 =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342704Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2592284Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221403- 1151062
- 961011
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041003Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13902Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La55798Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50751Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.277732