Mistä Aromi Royal grilli?

Valtteriini

Kuka tietää, mistä saisi hankittua Aromi Royal merkkisen sähkögrillin. Grilli on pyöreä, vastus kannessa.

20

13435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • netistä

Valmistaja on Puulämpö. Ks. yhteystiedot, sieltä saat varmaan tietoa kuka on jälleenmyyjä.

• Valtteriini

Juu, löysin kyllä noi Puulämmön sivut. Siellä ei mainittu jälleenmyyjiä, mutta täytynee ottaa yhteyttä henkilöstöön. Homma on jaettu piireihin.
        Etelä -Suomen piiripäällikkö ehkä vastannee......
        Kiitos kuitenkin!

• Valtteriini
        Valtteriini kirjoitti:

Juu, löysin kyllä noi Puulämmön sivut. Siellä ei mainittu jälleenmyyjiä, mutta täytynee ottaa yhteyttä henkilöstöön. Homma on jaettu piireihin.
        Kiitos kuitenkin!

Ja nyt on sitten em.grilli keittiössä!
        K-rauta Vantaanportti lähetti postitse. Kokeiltu ei vielä ole, mutta entuudestaan tiedän, että hyvää tulee.

• itse tilasin
        Valtteriini kirjoitti:

Ja nyt on sitten em.grilli keittiössä!
        K-rauta Vantaanportti lähetti postitse. Kokeiltu ei vielä ole, mutta entuudestaan tiedän, että hyvää tulee.

suoraan valmistajalta. Vanhemmillani on ollut yli 20 vuotta ja hyvin toimii edelleen.

• Anonyymi
        Valtteriini kirjoitti:

Kiitos kuitenkin!

Ei sitä valmisteta ollu 20 vuotta pois markkinoilta,mulla hajos viime kesänä,pirun hyvä

• roku1

K-rauta myy ja Kodin Terra,on vaan kovin hintava,itsellä ollut kaksi, vuosia sitten käytössä,vanhempaa mallia,toimiva ja laadukas tuote.

• Grilliä-Etsimässä

Löytyykös tuota grilliä vielä jostain? :)

• NeTermit

Sähkögrilli ei ole grilli, kyseessä on vastuksilla toimivia makkaran lämmitin. Grillissä on tuli tavalla tai toisella.

• tietäjämaistaja

Taitava grillaaja saa rasvapalon kyllä sähkögrilliinkin, jos siinä paljaat vastukset ritilöiden alla. Kun rasva vastuksille tippuu, niin nouseva maku antaa grillattavalle ruualle hurmaavan aromin. Siinä parhaiden grillien salaisuus.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Minä ostin Reunanen & Roviola Oy:n valmistaman pyöreän Aromi sähkögrillin muistaakseni postimyynnistä vuonna 1980. Nyt siinä pöhisee jauhelihapihvejä ja äsken grillasin parsaa pekonikuoressa. Hyvä vehje ja säästää sähköä uunin grillitoimintoon verrattuna. Tehtaan osoite näkyy olevan 27230 LAPPI TL. FINLAND

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ostin Reunanen & Roviola Oy:n valmistaman pyöreän Aromi sähkögrillin muistaakseni postimyynnistä vuonna 1980. Nyt siinä pöhisee jauhelihapihvejä ja äsken grillasin parsaa pekonikuoressa. Hyvä vehje ja säästää sähköä uunin grillitoimintoon verrattuna. Tehtaan osoite näkyy olevan 27230 LAPPI TL. FINLAND

Löysin isäni vinttikomerosta juuri tuollaisen Aroma-sähkögrillin 1080-4, joka on lähes käyttämätön. Hankintavuotta en tiedä. Vieläkö sitä voi käyttää - onko turvallinen? Voisiko joku vastata [email protected].

• Anonyymi

Montakohan senttiä mahtaa säästää...

• Anonyymi

Minä hain aikoinaan Ekamarketista Kannelmäestä 👍

• Anonyymi

Hei! Meillä on ihan just tuommonen myynnissä. Vain kerran testattu että toimii, eli ihan uusi Grilli. P.040-5797300 E-L

• Anonyymi

Meidän AROMA ROYALLGRILLI on myyty jo viime vuonna. T:Eija-Liisa Olli.

• Anonyymi

Voihan sellaisen tehd itsekin tavallisesta hiilipallogrillistä, vastus vaan kanteen.

• Anonyymi

Pitäisi olla irroitettava astia pohjalla ja tiivis jos haluaa käyttää yhtä monipuolisesti. Tuli karjalanpaististakin hyvä siinä, mutta annoin pois kun vei liikaa pöytätilaa.

• Anonyymi

Itse ostin vuonna 1979 armeijasta päästyäni Reunanen&Roviola Oy:n Aromi sähkögrillin ja nytkin keittiössäni grillaan sillä maissintähkiä. Pari vaimoa on ollut, mutta Aromi-grilli pysyy! Grillin tyyppi:125 / 1250 W. Oli hyvä ostos ja koska vastukset ovat kannessa voi sisälläkin ilman käryä grillata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17303
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      5122
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      301
      2823
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      155
      2169
    5. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      33
      1963
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      23
      1717
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1678
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      409
      1606
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1487
    10. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      14
      1379
    Aihe