Uusia Boney M. julkaisuja tulossa

Pasi

Keväällä ilmestyneiden lisäksi myöhemmin tänä vuonna on tulossa vielä lisääkin uusia Boney M. -julkaisuja. CD: "Long Versions And Rarities Vol.1 - 1976-1980". En tiedä onko se yhden vai useamman cd:n kokoelma. Myös jokin DVD on tulossa. Tarkempia tietoja kummastakaan ei vielä ole, mutta mielenkiintoista tietää että tulossa on :)

6

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pasi

      CD "Long Versions And Rarities Vol.1 - 1976-1980" julkaistaan elokuun lopussa. Biisit ovat:

      1. Help Help (long album version 6:05) *
      2. Rivers Of Babylon (US 12" promo long version 7:30) *
      3. Mary's Boy Child/Oh My Lord (long version 6:20) *
      4. Dancing In The Streets (long version 6:23) *
      5. Ribbons Of Blue (original 1979 full version 4:06) *
      6. Gotta Go Home (long version 5:06)
      7. Bahama Mama (long version 5:11) *
      8. No More Chain Gang (long version 5:43) *
      9. I See A Boat On The River (long version 6:06)
      10. My Friend Jack (long version 8:26)
      11. Children Of Paradise (long version 5:16)
      12. Gadda Da Vida (long version 8:56)

      * = previously unreleased on CD.

      Noiden aiemmin cd:llä julkaisemattomien biisien takia on ihan pakko hankkia :)

      • Joe G.

        Onkohan tuo biisi Help! Help! se Gillan hittibiisi?

        Gillan tuottajahan oli myös Frank Farian, ja muistaakseni Gilla oli ainakin taustoja laulamassa Boney M.:n alkuaikoina.

        Gilla on tehnyt saksankieliset versiot muutamasta Boney M. hitistä, mm. Rasputin ja Take The Heat Off Me


      • Pasi
        Joe G. kirjoitti:

        Onkohan tuo biisi Help! Help! se Gillan hittibiisi?

        Gillan tuottajahan oli myös Frank Farian, ja muistaakseni Gilla oli ainakin taustoja laulamassa Boney M.:n alkuaikoina.

        Gilla on tehnyt saksankieliset versiot muutamasta Boney M. hitistä, mm. Rasputin ja Take The Heat Off Me

        Sama, Frank Farianin ja Fred Jayn kirjoittama, biisi. Gilla on levyttänyt sen myös saksaksi ("Ich Brenne"), hänen versioitaan en ole kuullut.


      • aapo63

        Olen ollut niin kesäterässä, että mennyt ohi tuollainenkin. Hyvä, että vyyhti lähti nyt purkautumaan ja saadaan noita harvinaisuuksia ihan laillisille cd:lle
        Tuo Vol.1 on ihan lupaava :-)


    • DiscoDan

      Kerrankin jotain selkeästi aiemmin julkaisematonta tulossa samassa paketissa. Alkaa nimittäin pikku hiljaa tympimään nämä kokoelmat, joihin on laitettu yksi "uusi" biisi. En ole viitsinyt edes hankkia näitä tänä vuonna julkaistuja BM-kokoelmia, kun en halua taas ostaa niitä sata kertaa aiemmin sekalaisissa kokoelmissa julkaistuja kappaleita uusissa ja koreissa kansissa parin aiemmin julkaisemattoman takia. Tämä paketti päivittää entistä BM-kokkoelmaa oikein kivasti :)

      Toivottavasti julkaisevat vielä Christmas Albuminkin ALKUPERÄISELLÄ miksauksella!

    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      Daddy Cool ja Ma Baker :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe