Millaiset sauvat kannattaa ostaa rullaluisteluun? Onko kellään kokemuksia erilaisista sauvojen päistä ja miten hyvin ne pitää.
Esim.
-Exelillä on tarjolla päitä joissa ei ole tuota kumiosaa ollenkaan vaan pelkkä piikki. Toimiiko?
-Urheilukaupoissa ei enää juuri valikoimaa.. Mistä ostaa?
millaiset SAUVAT rullaluisteluun!
6
3681
Vastaukset
- Hancock
kannattaa ottaa sauvoihin. Ne kestää aika hyvin tylsymättä tuota asfalttikosketusta. Ja tietenkin mahdollisimman paljon hiilikuitua kannattaa olla sauvoissa niin ovat jäykemmät. Ne kaikkeista halvimmat ovat aika löysiä lykkiä. Itse tein luistelusauvat hiihtosauvoista, siis sompa irti ja kovametallipiikki kiinni.
- jts-1
one way on tuonu uuden rulla-sauvan nyyntiin..920 tyypiltään..tosta ei ole kokemusta mutta itellä on 940 joka on pari vuotta vanha rlla-sauva..hiilikuitua ei saa olla liikaa koska se lyö käsille ja tarpeeksi kun lykkää saattaa tulla kyynärvamma!
100% hiikikuitusauvat ei sovellu rullahiihtoon..sen tiijen kokemuksesta..tuhansien kilometrien taipaleelta!
ja toi one-way piikki on tällä hetkellä kaikista kestävin terässään..ja interistä saa!- mad-1
Minä kyselin sulta tietoa keväällä hyvistä rullissauvoista ja nyt sitte hiljattain käväisin Häijäällä. Kaks paria oli jääny 940:ä ja molemmat viä 5cm pitempiä kuin mulla normaalisti rullasauva... no otin ne silti, toin toisen parin kaverille jonka kans tulee yhteislenkkejä tehtyä. Lupasivat lähettää viä postis asfalttipiikit perästä kunhan saavat niitä... oli päässy loppumaan.
Tänään tein lyhyehkön tasurilenkin niillä enkä edes lyhentäny (ainakaa viä) sauvoja ja ens kokemuksen perusteella en ainakaa voi moittia vaan tuntu oikeen hyvältä sauvalta... ja sain viä aika halavalla... niitä 920:a oli siä kyllä vaikka kuinka paljo.
Että kiitos vinkistä... kyselen taas lisää varmaan viimeistään talvella. - jts-1
mad-1 kirjoitti:
Minä kyselin sulta tietoa keväällä hyvistä rullissauvoista ja nyt sitte hiljattain käväisin Häijäällä. Kaks paria oli jääny 940:ä ja molemmat viä 5cm pitempiä kuin mulla normaalisti rullasauva... no otin ne silti, toin toisen parin kaverille jonka kans tulee yhteislenkkejä tehtyä. Lupasivat lähettää viä postis asfalttipiikit perästä kunhan saavat niitä... oli päässy loppumaan.
Tänään tein lyhyehkön tasurilenkin niillä enkä edes lyhentäny (ainakaa viä) sauvoja ja ens kokemuksen perusteella en ainakaa voi moittia vaan tuntu oikeen hyvältä sauvalta... ja sain viä aika halavalla... niitä 920:a oli siä kyllä vaikka kuinka paljo.
Että kiitos vinkistä... kyselen taas lisää varmaan viimeistään talvella.tuutko Savonlinnaan 26.7 lauantaina?siel ois hiihto-niilon tarkotus "tykittää" ainakii ylämäet jotka on mun herkkua!
kampoihin kyllä laitetaa nuoremmalle väelle..se on fakta! - mad-1
jts-1 kirjoitti:
tuutko Savonlinnaan 26.7 lauantaina?siel ois hiihto-niilon tarkotus "tykittää" ainakii ylämäet jotka on mun herkkua!
kampoihin kyllä laitetaa nuoremmalle väelle..se on fakta!Oon noitten rullavehkeitten kans sen verran varovainen että kyllä mä vain lenkkeilen niillä tuota lumikautta silmälläpitäen... on joku kunnioitus tuota asfalttia kohtaan. Ei oo tullu niin paljoo noilla rullilla mentyä että ei osaa oikein rennosti olla ja on ehkä semmosta ylimääräistä varomistaki niin ei siinä oo oikeen hyvä kisata. Mutta muistan kyllä että sua se vauhti viehättää... onnea matkaan... ja pientä varovaisuuttaki ettei luita katkeile.
- jts-1
mad-1 kirjoitti:
Oon noitten rullavehkeitten kans sen verran varovainen että kyllä mä vain lenkkeilen niillä tuota lumikautta silmälläpitäen... on joku kunnioitus tuota asfalttia kohtaan. Ei oo tullu niin paljoo noilla rullilla mentyä että ei osaa oikein rennosti olla ja on ehkä semmosta ylimääräistä varomistaki niin ei siinä oo oikeen hyvä kisata. Mutta muistan kyllä että sua se vauhti viehättää... onnea matkaan... ja pientä varovaisuuttaki ettei luita katkeile.
onneakin tarvitaan..ja kovaa rutistusta kesällä ja tietysti talvella!
kyllä näistä kesämittelöistä on iso hyöty talvea ajatellen..kilpailu ittesä ja toisten kanssa on parasta harjotusta..ainakin omalla kohalla!
liian varovainen ei saa olla..rentous häviää ja hommasta ei tule parasta mahollista suoritusta!
se on jännä juttu kun toi kilpailuvietti on kun nuorella pojalla..välillä tuntuu että se vain lisääntyy vaikka kuuskymppiä on jo kohtalaise lähellä!
no..ulottuvuuksia elämää pitää hakea kun se on vielä mahollista..huomisestahan ei tiije yhtikäs mitään..eletään vaan tätä hetkeä ja naatiskellaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957