En saa helmipuurosta koskaan sellaista kuin sen pitäisi...sinne jää kamalia lönttejä suurimoista ja se ei ole paketin kuvaa nähnytkään...mikäköhän menee vikaan..
Helmipuuro
6
4679
Vastaukset
- vikaan?
No valmistus!
- sinä
ei kiitos näsäviisaille :/ paska
- eräs vaan
Itse olen huomannut yhden ehdottoman tärkeän asian helmipuuron valmistuksessa: Helmisuurimot täytyy laittaa kunnolla kiehuvaan maitoon ja vispattava sen jälkeen hetki reippaasti. Kriitisten ensihetkien jälkeen riitää rauhallsempi sekoituskin ja kiehumisenkaan kanssa ei ole niin tarkkaa.
- edes
on "helmipuuro"? Joku maalaisten ruokako?
- saa..
kaupasta...ihan sieltä missä onkaurahiutaleita...Helmipuuro nimellä
- etjtrnjsryjsmrkm
Täällä myös helmipuuron kanssa epäonnistuva uusavuton.
Ensin siitä tuli sellaista liisteriä, jossa nämä suurimot eivät kuitenkaan olleet menneet helmien näköisiksi. Pidin koko ajan kutosella hellaa ja sekoitin taukoamatta pohjaa kaapien.
Toisella kerralla helmet onnistuivat mutta itse puuro ei. Annoin maidon kiehua, laitoin suurimot kiehuvaan veteen ja jonkun ajan päästä pienensin lämpötilan kakkoselle. Sekoitin maltillisesti, ettei siitä tulisi taas paksua liisteriä. Mutta sitten se paloi pohjaan. Puuro näytti enemmän helmipuurolta kuin ensimmäisellä kerralla, mutta maito maistui palaneelle ja kattilan sisäpohja kauhean näköinen.
TE, JOTKA OSAATTE TEHDÄ HELMIPUUROA, voisiko joku teistä pistää YouTubeen videon, miten tehdä helmipuuro alusta loppuun. Tuntuu että se olisi hyvä tapa oppia, kun näkisi videolta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15984Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm81898- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829